Röda..
Jag mailade direkt till Fredrik Reinfeldt via ett mailformulär på denna sidan..
http://www.regeringen.se/sb/d/7370
Men hur pass bra det är har jag ingen aning om..
Vi bestämmer ett och samma ställe och så kan alla som då vill maila dit ??!!
Vad sägs om det?
Jag polisanmälde det också via polisen.se
Jag har ännu inte fått något svar från någon..
Så här skrev jag:
Jag skriver nu till er som en sista utväg ..
Jag är mamma till ett underbart litet barn som har down syndrom.
Aldrig har jag varit ledsen över att min son har ds, han kunde inte varit underbarare och jag är så stolt över honom.
Men tyvärr så får man kämpa igenom så mycket.
Det finns inga lagar som skyddar funktionshindrade som det ser ut idag.
Tidigare så anmälde jag en svensk komiker till Ho som skämtade på radio P3 om hur bra det var att ha sex med tjejer med ds eftersom de hade större tunga, han uppmanade andra till detsamma men att då ta någon som talade otydligt så man inte hörde om de sa nej.
Han friades då det inte finns hets mot funktionshindrade i lagen.
Du får inte kränka eller diskriminera någon på grund av religion, sexualitet, etnisk härkomst osv,,
Men alla våra funktionshindrade då?
Just nu mår jag riktigt illa då det är ett forum så har en sk mongo tråd!
De lägger in bilder på barn med down syndrom som de kallar för mongon!
Vissa av bilderna har de hittat på Internet och har då alltså inte upphovsrätten till dem och vissa av bilderna har de tagit själva!
FLERA AV DESSA ÄR BARN!
Nu är vi flera mammor på forum runt om som har tagit väck bilderna på våra barn i rädsla av att de ska ta våra bilder för att lägga upp dem på sitt forum och håna och göra narr av våra barn!
Ska de verkligen få lov att vara så här?
Hade det varit någon skillnad om det hade varit nazister som hade gjort detsamma med invandrare?
Snälla, jag ber er...kan man inte göra något?
Min son är väl lika mycket värd som alla andra?
Jag får inte lov att försäkra honom.
Just nu har jag stämt min egen kommun eftersom jag inte får ett dagis till honom.
Jag har startat en namninsamling angående missbildningsregistret som inga föräldrar får reda på att deras barn är registrerade där...Våra barn är inte missbildade!
Vi får reda kämpa så mycket mot alla fördomar.
Ber om er hjälp,
Mvh XXXXX XXXXXXXX