• Anonym (varför??)

Han onanerar när jag här hemma!

Öppnade precis toalettdörren för att tvätta mina händer. På golvet sitt min sambo och onanerar!!!

Han bad mig ta hand om hans mat för att han skulle på toa. Helt ok tyckte jag, nödiga kan vi alla bli. Men han behövde inte gå på toa - han ville runka!

Jag känner mig otroligt utanför, varför gör han så när jag är hemma, varför fick jag inte vara med? Vem tänkte han på? Kan ju inte ha varit på mig för då hade han väl inte stängt in sig på toa utan dragit med sig mig till sängen...?

Kan någon hjälpa mig - jag känner mig så... ...otillräcklig, äcklig och avtändande

• Svar på tråden Han onanerar när jag här hemma!
  • GrovRobban

Första frågan: Varför sitter han på golvet?

Nummer två: Varför låste han inte dörren?

För övrigt jävligt konstigt att han bad dig ta över mitt i maten. Kan man verkligen bli så jävla matkåt att man bara måste runka helt plötsligt? 

• Anonym (sss)

behöver inte betyda ngt särskilt. Om du känner dig otillräckligt, kan ha med annat att göra. har ni bra sex annars så är det ingen fara, är det sällan dåiligt eller så är din känsla lankse mer allvarlig. Avsugning på morgon , förekommer det ? då o då ..

• Anonym (Suck ja...)
    Anonym (E) skrev 2025-01-14 01:14:54 följande:
    Hahaha... ok, min karl får runka bäst han vill iaf
    Jaha, han runkar medan du städar och lagar mat samt tar hand om állt annat i hemmet?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Humor)
    Saga05 skrev 2025-01-15 01:21:49 följande:

Men det är väl att göra likadant? Be honom ta hand om din mat så kan du gå in på toa och pulla. Han kommer på dig, så skärper han sig nog😊

Vet vem du är. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Humor)
    Saga05 skrev 2025-01-15 04:12:43 följande:
    Jasså? 
    Ja.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Suck ja...)
    GrovRobban skrev 2025-01-14 02:45:04 följande:

Första frågan: Varför sitter han på golvet?

Nummer två: Varför låste han inte dörren?

För övrigt jävligt konstigt att han bad dig ta över mitt i maten. Kan man verkligen bli så jävla matkåt att man bara måste runka helt plötsligt? 

Därför att han är en sittrunkare. 
  • Anonym (Justin)
    Anonym (Egentid!) skrev 2007-02-06 15:00:23 följande:

Jag onanerar med ibland fast min sambo är hemma.
    Ibland behöver man göra det utan en massa krav på att ha sex osv, för att få en stund med sig själv, som avslappning eller bara ha det skönt! Inget fel med det heller!!!
    Jag vet att min sambo med onanerar ibland men jag bryr mig inte...
    Alla har vi rätt till vårt eget sexliv med!
    Om han eller jag är kåt, onanerar, fantiserar det är väl inget allvarligt med det? Helt normalt! Och skönt!

Ja, håller med om att man har rätt till sitt eget sexliv, vid sidan om det gemensamma. Jag har det, hoppas att min fru har det.

Men man sköter det diskret förstås, det är kroppsliga saker. Inte för att det är något fel, men jag skiter inte heller med öppen dörr eller rapar och fiser vid matbordet.
  • Anonym (Suck ja...)

Ja, hur dum kan man vara? Runka, trodde vi kommit längre 2025.

• Anonym (År)
    Anonym (sss) skrev 2025-01-14 21:52:31 följande:

behöver inte betyda ngt särskilt. Om du känner dig otillräckligt, kan ha med annat att göra. har ni bra sex annars så är det ingen fara, är det sällan dåiligt eller så är din känsla lankse mer allvarlig. Avsugning på morgon , förekommer det ? då o då ..

Tråden är startad 2007 
Svar på tråden Han onanerar när jag här hemma!