• kungslilja

Nu ska jag bli äggdonator

Äntligen har jag fått godkänt att bli äggdonator!! Det känns jättebra och jag ser fram emot att påbörja behandlingen någon gång i april/maj, som kommer att utföras i Uppsala på Reproduktionscentrum. Så alla ni som kämpar på, jag hoppas ni håller ut ett tag till! Jag ska skriva i min blogg och berätta ALLT om detta för att, förhoppningsvis, få flera att bli donatorer framöver.

• Svar på tråden Nu ska jag bli äggdonator
  • emsen

Jag ska också bli äggdonator...så fort jag nu lyckas få ett eget barn först, innan dess får jag inte....men så fort den kommer (om det gör det) ska jag donera en hel frys full med strån!!!!!
    kram

• MarieW

Jag ska oxå försöka bli äggdonator. Jag har 4 st egna barn + en bonus son. Vill så gärna kunna glädja nån annan med mina ägg

hur gammal får man max vara för att bli donator?

Julia 25/8 -97 Linus 13/11 -00 Emma 7/11 -02 Maya 28/4 -06 *Mina älsklingar, mitt allt*
  • miss maple

Maxåldern är 36 här i stockholm.
    Kanske är det olika i olika delar av sverige.

• nudelbumsan

Vad är för ungt att vara?? jag har funderat hit å d dit.. Jag är 22 ett barn. Har jag nån chans att kunna donera??

• Miafia33

Toppen, tänk att en annan människa kan bli mamma pga det du gör. Det är fint

• miss maple

Minimiåldern är 20 år så ja du kan donera.

• nudelbumsan

miss maple: Skulle vara roligt att veta mer hur får man kontakt med dom kvinnor som behöver?? måste man gå inom landstinget??

• miss maple

Vill reservera mig för att jag kanske har fel ang det där med landstinget.
    Känner bara till att Huddinge och Sahlgrenska utför äd.

• lillamilla75

Det är universitetssjukhusen som gör det, eller nått. Förutom Huddinge och SU så tror jag det är nått nere i lund eller Malmö som oxå gör ÄD

Svar på tråden Nu ska jag bli äggdonator