• Janssonkatten

Pco(s):are med bf nov/dec

Kul om vi startar en tråd där vi kan snacka om allt från pco(s) till födslar, farhågor och förväntningar!

• Svar på tråden Pco(s):are med bf nov/dec
  • Kickan 84

Allis: Gör så.

Tror knasiga drömmar över lag hör graviditeten till, det är väl när det börjar vara så jobbigt att man själv påverkas av det man måste göra något åt det...

Ett litet pergomirakel! ♥ Jag ska bli pojkmamma ♥ BF 23/9 2007
  • muvin

Har nu varit på ul allt var bra o hjärtat slog fint bf fick de till 19/12 så lycklig

• Kickan 84

muvin: Härligt! Vad låg hjärtljuden på?

• Mambo77

Muvin är så lycklig när jag läser att allt såg bra ut för andra. Vet själv hur vi fick tårar i ögonen både på vul i vecka 7 och i vecka 10!

Är det några här som ska göra nupp testet?

• muvin

tack vad hjärtljuden låg på frågade ja inte bara . var bara glad att de var där

• Kickan 84

muvin: Härligt härligt, dock brukar de säga vad hjärtljuden låg på om man lyssnar på det, fast ni kanske bara kollade?

Underbart med tidiga UL iaf, har struttat leende från varje jag gjort, givetvis de senare också men de tidiga var något för sig!

• muvin

nej vi lyssnade med men ja sa bara ja där va det vad skönt. alla foster oavsett kön har ju snabba hjärtljud så tidigt så de e ju för tidigt att gissa kön än;)
    en sådan lättnad bara

• Kickan 84

muvin: Fosterljuden säger inte kön någon gång i graviditeten...

• muvin

nej jag vet men man kan ju gissa sen som man gör med allt annat . har två barn sen innan och där låg sonens hjärtljud som en tös och tjejen som en påg enligt skrocken . men lite av charmen av att vara gravid e ju att gissa sen när de konmmer e det ju precis det man ville ha vad det än blir.

• Kickan 84

Okej, ja vår killes går emot skrocken iaf

• muvin

ja så var det ju för mig med men hans hjärtljud var nog så höga för det är sånt klös i honom men det e ju härligt. grattis till pojken

• Kickan 84

Hihi, ja våran är "ovanligt vild" enligt journalanteckningarna, och det känns ju kan jag lova! Blir säkerligen en vilding även utanför magen!

• Kickan 84

Har en blogg om det, annars finns även info på www.pco-s.com

• AnDan

Var inne och kollade, tack för länken!
    Viste inte om detta, det finns så mycket man inte vet!
    :-0

• muvin

De sa det samma om vår kille o han e 3 nu . Fullt ös alltid hehe men det e härligt de e personligheter redan i magen.

• Kickan 84

muvin: hihi, härligt!

Svar på tråden Pco(s):are med bf nov/dec