• Godards

    Septemberbarn?

    Är det någon fler här som har BF i slutet av september? Hur mår ni? Vad händer med kroppen?

  • Svar på tråden Septemberbarn?
  • Beach

    Ho ho!!! Var är ni alla blivande septembermammor!??

    Nån mer än jag som börjat läcka råmjölk ur brösten?
    Och....hur buffar era barn i magen? På mig känns det bara lååångt ner mot kissblåsan typ...och i höger sida, Vete sjutton hur den ligger!

  • Cacan

    Hej hej!

    Jag har märkt nått litet som kommer från brösten.. typ när jag legat på ena sidan o pressat bröstet lite så känns det vått. O sen har klät lite o då har det kommit typ bara ngn droppe..

    Sparkar o stonkar gör det för fullt i magen. Jag känner också långt ner ovanför blygdbenet! Men var sparkarna kommer är lite olika.. den snurrar o far hela tiden

  • Beach
    Cacan skrev 2007-05-21 14:17:55 följande:
    Hej hej! Jag har märkt nått litet som kommer från brösten.. typ när jag legat på ena sidan o pressat bröstet lite så känns det vått. O sen har klät lite o då har det kommit typ bara ngn droppe..Sparkar o stonkar gör det för fullt i magen. Jag känner också långt ner ovanför blygdbenet! Men var sparkarna kommer är lite olika.. den snurrar o far hela tiden
     He he,,,,precis som på mig då!   Det kommer lite droppar när man klämmer.
  • malin808

    Hej alla september mammor!

    Här är det bara toppen!
    Känns som att denna graviditet blir lika drömlik som min förra!!

    Har även jag läckt lite men endast nån droppe.
    Men det kommer......

    Här buffrar o bankar det riktigt rejält!
    Man kan tom se o känna det utvändigt vilket sambon o bebbens storebror tycker är kul o spännande!!
    Här sprallar det lite överallt.
    Både nere vid blygdbenet o uppe vid navel.
    En riktig snurris detta!!

    Ha det så bra alla här inne i värmen!!

    KRAAM

  • Beach

    Vad häftigt! Jag vill oxå kunna känna utanpå. Men det kommer väl sen. Är iaf glad över att känna sprattlet nu. *ler* Har framliggande moderkaka,  det tog lååång tid innan jag kände nåt överhuvudtaget.

  • Beach
    malin808 skrev 2007-05-22 11:09:18 följande:
    * Beach: Grattis till sprallet då!!
     Tack!!
  • iAnnaMaria

    Hej alla blivande mammor =D. När jag sover och ligger på sidan läcker det ganska mycket råmjölk. Men det är oliak från natt till natt.

    Min bebbe sparkar massor. Lite överallt mellan blygbenet och naveln och på sidorna. Den snurrar nog runt och sparkar och boxas! Min kille har fått sig två små sparkar nu, oftast så ser man utanpå med!!

    Hur mår ni?? Har era magar växt mycket?

  • VISDOM

    Har ni redan råmjölk? Jag kan inte pressa fram en droppe..Jag som trodde att det kom lite fortare nu när man har fått barn förut...Men där fick jag tji

  • Beach

    För mig kommer det bara några droppar om jag klämmer, Annars är det torrt!

  • 3 hjärtan

    jag har läckt råmjölk lite sen v 16, och det är mitt första barn! helt chockad! inte mycket, men nu har det börjat rinna lite lite granna.. funderar på om man ska behöva använda inlägg redan nu, känns ju inte alltid så fräscht..

  • Beach

    Min svägerska sa till mig att redan nu skaffa amningskupor. För det var hon tvungen att ha sista månaderna.
    Speciellt om det var kallt sa hon...så kunde det bara spruta!
    Men jag tycker inte det behövs ännu, men kanske nåt att tänka på om det bli värre.

Svar på tråden Septemberbarn?