• hellow

Hjälp fort..

Hejsan. jag har så många frågor som jag inte vet vem jag ska fråga, för det känns som ingen kan svara på dom.
    Jag är en ung tjej som länge har haft problem hemma,
    blivit utslängd flera gånger, haft bråk hemma problem i skola m.m jag tror jag är gravid. kommer antagligen bli ensamstående. men detta är något jag ser framimot. jag ser att ett barn hade gjort mig lyckligt. Men får man hjälp och vad för någon ?
    får man lägenhet av soc ? eller hur ligger det till.
    jag ber någon som vet att svara mig fort... Några andra unga som ej fått bo kvar hemma eller så ? SNÄLLA SKRIV!!!!

• Svar på tråden Hjälp fort..
  • hannahlilla
    Caylinn83 skrev 2007-07-27 21:48:06 följande:
    Ett kändistroll eller?  haha 
    Haha, ja ungefär, har väl reggat sig här ett antal ggr med olika historier!
    Elvira, 19/3-07.
  • Caylinn83
    hannahlilla skrev 2007-07-27 21:52:54 följande:
    Haha, ja ungefär, har väl reggat sig här ett antal ggr med olika historier!
    Heter hon Mathilda på riktigt då eller?
  • hannahlilla
    Caylinn83 skrev 2007-07-27 21:59:45 följande:
    Heter hon Mathilda på riktigt då eller?
    Ah, jag hade henne på msn och då utgav hon sig för det iaf, även hennes första nick var det namnet så jag antar det.
    Elvira, 19/3-07.
  • Michas

Tycker mig ha läst något liknande i Mitt Livs Novell.. när jag var 12 år eller så...

• Stormar

Vad har den här "Mathilda" hittat på förut då? *nyfiken*

Gå fort och le mycket, så är det ingen som märker att du är ful.
  • Maroschka

Seriöst nu Matilda! Förmodligen har du redan en ny användare men hur som helst!
    Vet barnens riktiga föräldrar om att du (precis som du gjort förr) påstår dig vara föräldrar till deras barn?? Vet dom om att du har lagt ut fullt med bilder på dom på annan sajt och även där påstår att dom är dina?

Din presentation går inte tolka på annat sätt än att du skulle mena att barnen är dina och jag tvivlar starkt på att föräldrarna tycker det är ok. et du gör är olagligt men det talade vi om redan förra gången!

Jag hoppas föräldrarna får reda på vad du håller på med!

• Maroschka

bhilda

Och har startat bebisverkstan  med en kille hon inte kännt mer än en pisskvart. Det värsta är att precis som henens andra killar tor jag inte att HAN vet att "dom" startat bebisverkstan.

• gersime

Herregud, hon måste ju vara helt psykiskt störd...

Detta har ju hållt på en evighet nu!

• Caylinn83
    Maroschka skrev 2007-07-29 19:05:50 följande:
    bhildaOch har startat bebisverkstan  med en kille hon inte kännt mer än en pisskvart. Det värsta är att precis som henens andra killar tor jag inte att HAN vet att "dom" startat bebisverkstan.
    Har hon hunnit göra trådar med nya kontot? Jag sökte men det kom inte upp något alls.
  • xxmeyaxx

*väntar på svar om hur 2 barn kan pluppa ut på 1 månad..*

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Kiha

Men hur ser ni att hon bytt konto?

• xxmeyaxx

Bra fråga. Det tål att tänkas på!

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • SatuSv

Jäklar d va fort hon märkte att alla sett att hon hade nytt nick...o redan hunnit byta nu ti annat...hmmm undrar va nästa blir:-/

• NeA 84

jag tycker de är lite otäckt....antingen har hon nått fel i bollen eller så är de nån som tycker de är kul å driva med alla...
    obehagligt

linnéa värsta nya på PS
Svar på tråden Hjälp fort..