• Svar på tråden Pergotjejer som +:at..
  • MissKaos

Ikan -alla blir trötta i början av en graviditet. Så där urtrötta.. Andfådd trot jag oxå mankan bli..

• FruBe

Poff sa det och så var många symptom borta, eller iaf betydligt lindrigare. Och helt plötsligt uppstod en smärta bak i svanken...

*STOR SUCK*

Fick iaf Trombyl utskrivet av min läkare idag. Har tagit en tablett. Så vi får väl se om det gör någon skillnad.

Var inte rädd för att livet ska ta slut, var rädd för att det inte ska börja!
  • nuedetdax

Hur känner ni med luktsinnet? har det förändrats? Jag har mycket starkare luktsinne därav frågan till er gravida

• Kattis1

Linis2007: Åh vad jag hoppas att allt är som det ska därinne!
    Jag har varit med om exakt samma sak som du och det bästa råd jag kan ge är att unna dig det där lilla extra nu. En superstor godispåse eller något annat smaskigt och en bra film, som skingrar tankarna.

Håller alla tummarna!

• nuedetdax

Linis,
    Hur har det gått gumman hoppas du inte blödit nåt mer.
    Tänker på dig
    kramar

• Krusbär

Gravid eller inte? Limbo...

Ingen riktig blödning än, bara samma fåniga små rosa flytningar... Precis samma som vid mina irriterande spottings som kommer innan mens.

Bara att vänta - på störtblödning eller nytt VUL om två veckor med en större prick...

• nuedetdax

Linis,
    Vad skönt, flytningar är ganska vanliga i början av en graviditet.
    Jag hoppas så mycket för dig nu att pricken är större.
    kram

• Krusbär

Hm...

På morgonen och/eller kvällen kommer det några droppar färskt blod i toan. Sen bara dessa små flytningar resten av dagen, i princip bara på pappret.

Har mindre molvärk nu men i stället mer ont i brösten igen.

Hur ska detta sluta?!

• Krusbär

Nu ger jag snart upp!

Snart två veckor med blödningar och nu börjar det att bli mer, som en "snäll" mens ungefär. Nu kanske det "äntligen" är mf som kommer igång, så att det här kan ta slut nån gång? Eler så är mina hormoner helt uppfuckade och då kan väl knappast en bebbe leva därinne?

Skönt med någon förändring ändå, då kanske det som sagt kan vara över snart...

Hur mår ni andra? BRA hoppas jag!?

• FruBe

Har också fått MF igen... mitt 3:e!

Väntar på att det ska köra igång ordentligt.

Var inte rädd för att livet ska ta slut, var rädd för att det inte ska börja!
  • Krusbär

Åh, nej! Inte du också. Men har det inte kört igång ordentligt finns det väl fortfarande hopp?! Hur mycket har det kommit? Eller du vet kanske hur det var de andra gångerna?

Det är verkligen helt fel att det kan bli såhär. Då önskar man att det inte hade blivit nåt från början i stället. Visst, man KAN bli gravid men vad spelar det för roll om man får mf? Hellre i ovisshet än mf!

Blä!

• Krusbär

Mf här också. Skönt att det äntligen är över!

• MissKaos
    FruBe skrev 2007-08-26 09:33:24 följande:
    Har också fått MF igen... mitt 3:e! Väntar på att det ska köra igång ordentligt.
    Linis2007 skrev 2007-08-27 14:43:02 följande:
    Mf här också. Skönt att det äntligen är över!
  • Krusbär

Det här blev visst inte en så rolig tråd för er som fortfarande väntar barn... Hoppas att det kommer några nya plussare hit snart och livar upp stämningen lite!

Svar på tråden Pergotjejer som +:at..