• Anonym (SläppKuken)

Tråden för oss som slutat runka

Nu får det räcka! Jag är trött på att hasa omkring med en mjuk och sömnig balle i brallan. Och det är inte bara ballen som blir alldeles mosig av att runka. Man blir ju som risgrynsgröt i huvudet också. Som sagt: Nu är det slutrunkat!

Min nyvunna testosterondrivna energi ska jag använda till att:
    - Dra över min sjukt sexiga sambo oftare.
    - Träna mer.
    - Göra en massa andra livskvalitetsförbättrande saker.

Ser ni den goda cirkeln? Fler som hänger på? Vi kan stötta varandra här i tråden.

Se även:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m24614768.html
    en.wikipedia.org/wiki/The_Contest

• Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka
  • Anonym (SläppKuken)

sexlös

Det låter inte bra. Hoppas att det löser sig. Runkförbud är ingen universallösning, men man kan ju hoppas att han i alla fall testar någon gång.

Avstängd

Två veckor?! Då är det SJÄLVKLART att vaxa delfinen HÖGBLANK. Det vi snackar om i den här tråden är nog främst att hålla sig från att runka om man vet att det ska sexas med ens respektive inom något dygn eller så. Eller kanske två. Eller i absoluta nödfall tre.

• Klabbebabbel

AHA avslöjad - här handlar det om avhål1samhet 1 dag eller 2, annars åker kardan fram och tillbaka, mer uppoffrande än så var det inte !

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-12 11:47:42 följande:

sexlösDet låter inte bra. Hoppas att det löser sig. Runkförbud är ingen universallösning, men man kan ju hoppas att han i alla fall testar någon gång.AvstängdTvå veckor?! Då är det SJÄLVKLART att vaxa delfinen HÖGBLANK. Det vi snackar om i den här tråden är nog främst att hålla sig från att runka om man vet att det ska sexas med ens respektive inom något dygn eller så. Eller kanske två. Eller i absoluta nödfall tre.
  • Anonym (skavsår)

tänker fortsätta runka som en stolle,både hemma och på jobbet.Ska för övrigt jobba i morgon...mmmmm...

• Anonym (egensex)

Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-12 10:47:53 följande:

egensexProblemet som går ut på att en man som kommit för bara ett par timmar sedan fortfarande är sexuellt trött i både huvud och skumbanan*. Det är bättre om det får gå ett dygn eller så. I många fall. Mitt till exempel.* Konsistens på redan runkad balle som tvingats till stånd (nåja) igen.
    Ah, det var tråkigt att höra. Som tur är finns det variation bland er killar. Vore intressant att ta reda på varför en del killar blir så slut och andra inte. (Kände en gång en man som bokstavligen såg stjärnor när det gick för honom. Var faktiskt lite läskigt, jag trodde nästan han skulle svimma..!)
  • Anonym (SläppKuken)

Klabbebabbel

Nej precis. Varför plåga sig i onödan liksom?

skavsår

Kör på du.

egensex

Äsch det är ingen fara. Bara att anpassa runkandet till sin egen förmåga.

• Jordgubbssmak

Ja men..har ni fortfarande inte fattat?!?
    Han (ts) slutar inte runka för att han inte ska runka liksom, DET är inte det som är det självuppfyllnade målet.

Han låter bli att runka för att kunna ha mer, hårdare och förhoppnigsvis bättre sex när han har sex med sin flickvän!!

Är hon borta 2 v behöver han ju inte påbörja runkförbudet för en 1-2 dagar innan hon kommer hem igen!

Än en gång..all heder åt TS! =)

Klabbebabbel skrev 2007-09-12 14:18:02 följande:
    AHA avslöjad - här handlar det om avhål1samhet 1 dag eller 2, annars åker kardan fram och tillbaka, mer uppoffrande än så var det inte ! Anonym (SläppKuken) skrev 2007-09-12 11:47:42 följande:
  • Anonym (SläppKuken)

Helges älskling

Exakt! Du har fattat precis. Jag måste vara sämst i hela världen på att förklara. Tack för att du hjälper mig att förtydliga.

• Jordgubbssmak

hahaha..tror snarare jag har svårt för att låta bli att lägga mig i, och att det finns VÄÄÄÄÄLDIGT många härpå FL som gärna läser in annat än vad TS verkligen skriver..missuppfattningarna brukar hagla när man läser trådar..

• Missfallett

Min kille gör som du TS Släppkuken.
    För att kunna ha en helt underbar tid tillsammans med mig i sängen.Han är upp offrande och älskvärd absolut den bästa kille jag haft sex med.Så ta åt dig.God fortsättning och all heder till killar som äntligen tänker till.

• Anonym (SläppKuken)

Missfallett

Vad kul att det verkar funka för er. Också.

• Anonym (Sexy Back)

Så du måste vara en hejare i sängen (släppkuken) vad snällt att du tänker på din sambo...

• Anonym (SläppKuken)

Sexy Back

Njeaaa, men att jag gör mitt bästa kanske framgår.

• Anonym (No Fap)

Runka? Nej, verkligen inte. Har varit med i No Fap-rörelsen i flera år.

• Anonym (HandtrAllan)

Jag onanerar inte 2-3 dar innan jag ska ha sex med frun, tänker att jag ska ladda upp lite sexuell energi. I övrigt tror jag inte att det skadar. Möjligen gör mycket porrfilm att man får lite knasig inställning till vad som ska hända i sovrummet.

Jag tycker det verkar som om det omvända gäller. Ju mindre man har sex (med partner eller sig själv), desto mer sjunker suget undan. Use it or loose it, har jag hört.

• Anonym (No Fap)

Det är helt ute att runka. Bara att lägga handen på hyllan.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Turban)
    Anonym (HandtrAllan) skrev 2024-08-19 16:28:37 följande:

Jag onanerar inte 2-3 dar innan jag ska ha sex med frun, tänker att jag ska ladda upp lite sexuell energi. I övrigt tror jag inte att det skadar. Möjligen gör mycket porrfilm att man får lite knasig inställning till vad som ska hända i sovrummet.

Jag tycker det verkar som om det omvända gäller. Ju mindre man har sex (med partner eller sig själv), desto mer sjunker suget undan. Use it or loose it, har jag hört.

För kvinnor är det så. Vanligtvis inte för män.
Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka