• Gisse the one

    Det underbara glassgängets hösttråd!!

    Ohh en NY tråd IGEN!!!

    Välkomna, klampa in och prata, skratt och njut!!:-9

    Tjingeling!!

  • Svar på tråden Det underbara glassgängets hösttråd!!
  • Lalune2

    *Vinkar frenetiskt tillbaka till Fru B i PEKING!!!*
    Cooooolt...


    Nedräkningen har börjat: Bruce Springsteen 10 december!
  • Madge

    Efter några dagar utan internet är jag tillbaka *vinkevink*.

    Hoppas du har det trevligt i Peking, fru B!

  • calcioaddict

    Wow! En hälsning från Peking i tråden!!

    Madge: Ansiktsbehandling låter totalt underbart!

    Jäklar, vad bakis jag varit idag! Jag trodde nästan inte jag kunde bli bakis längre, men tji fick jag!

  • Lalune2

    Heellluuu tjejer!

    Hoppas att ni har det bra, själv sov jag jäkligt illa i natt, bara tre-fyra timmar. Måste vara för att jag är så orolig för att få vinterkräksjukan tills Bruce Springsteen konserten ikväll!


    Ikväll smäller det; Bruce Springsteen i Globen!!
  • Våga

    soleil:
    Hoppas du får RIKTIGT KUL i kväll. Det kommer säkert att bli as bra.
    Om det är någon runt dig som har fått vinterkräksjukan så ta 6-10 vit pepparkorn och svälj de hela. Ingen aning om det bara är psykiskt eller om det faktiskt fungerar men jag tycker att det har funkat. Va hos min pappa förra julen när han blev rejält sjuk men eftersom han fick det på kvällen och de bor rätt långt ifrån oss och det va halt och mörkt så stannade vi tills tidigt på morgonen efter och vi tog vit pepparkorn och blev inte sjuka. Hade kanske inte blivit det änså men i alla fall värt att pröva.

    Ha det nu så SKIT KUl ikväll och digga åt oss också.

  • Gisse the one

    BAJS!!!

    Så var Gisse sjuk IGEN!! Halsen, luftrören, lungorna och i fredags, magen och feber, fy fan rent ut sagt vilken ångest jag sitter inne med!!! Jag är ju aldrig på jobbet!!

  • Tintomara

    Hej tjejer!

    Lyckost FB! Ha det så himla kul på dina shoppingrundor!

    Soleil: Det kommer säkert att bli jättebra på konserten och jag tror inte att du får vinterkräksjukan innan den, däremot kanske efter

    Calcio: Trodde du att du var bakisimmun?

    Gisse: Trist att du är sjuk igen, hoppas att du tillfrisknar snart.


    Livet är bara den ena jävla saken efter den andra - Elbert Hubbard
  • Lalune2

    Heelluu!

    Än är jag frisk!

    Konserten var bra, absolut inte den bästa men tack vare vissa låtar där det svängde ordentligt så var den klart godkänd!

    Vi hade så jämrans dåliga platser bara, högst upp i Globen och stolarna stupade rakt ner kändes det som och vi lider båda av svindel... Men vi ställde oss och shakeade bredvid stolarna istället och då gick det bättre!


    Santa Claus is coming to town!
  • Tintomara

    Soleil: Vad kul att det blev en bra konsert! Du och maken och Mona alltså!


    Livet är bara den ena jävla saken efter den andra - Elbert Hubbard
  • Lalune2

    Nähä du, maken fick allt stanna hemma!
    Jag var med min bästa kompis som vanligt.


    Santa Claus is coming to town!
  • Madge

    Soleil: Härligt att du hade en bra konsert!

    Hoppas fru shoppade loss ordentligt!

    Här har Alice fått smaka lite gröt i veckan. Stor förvåning, men någon sked slank ner. Fast sen dess har hon inte velat ha, men vi har ingen brådska, så hon får ta den tid det behövs.

  • fru bengtsson

    Hej svejs!
    Trött, trött Fru B som kom tillbaka från det stora landet i Öst inatt... Har shoppat som galningar och dessutom hunnit se Kinesiska muren, Förbjudna staden och Himmelska Fridens Torg på 2½ dag...

  • Lalune2

    Välkommen tillbaka Fru B! Roligt att ha dig här igen.

    Hur var det? Är ni nöjda? Var det som ni trodde? osv. osv.


    Santa Claus is coming to town!
  • calcioaddict

    Vinkar lite snabbt till alla innan jag går och knyter mig! Jag har ofta ont i huvudet på fredagkvällar, men det är nog veckans spänningar. I morgon är jag fit for fight igen!

    Välkommen hem fru b!

    Hoppas du mår bättre nu, Gisse!

Svar på tråden Det underbara glassgängets hösttråd!!