• Svar på tråden Första barnet i november (del 3)
  • Ain

    Grattis Emmiez! har verkligen alla fatt sina bebisar nu?

    Har inte varit inne tradarna pa ett tag. Det tar ju sadan tid med bebis att jag inte riktigt hunnit med.

    Xgirl: vi stannade 6 dagar pa sjukhuset. Här far man välja hur länge man vill stanna, sa jag kände att jag ville stanna tills allt funkade med amningen.

  • Emmiez

    Tack allihopa

    Min lilla flicka föddes i måndags förlossningsberättelse finns i bloggen för den som är intresserad


    Äntligen mamma till ♥ Amanda ♥
  • mapo51

    Nu har även min lille kille fötts, i onsdags morse gick vattnet och knappt 14 timmar senare var han ute. Visserligen med hjälp av sugklocka då jag fick jätteont i min högra höft och ljumske vid värkarna, allra värst var det vid krystvärkarna.

    Men i övrigt var det en bra förlossning och det var värt allt jobbigt.

  • Lindispindis84

    Grattis mapo51!!
    Jobbigt att du fick så ont att det blev sugklocka, men skönt att det i övrigt var en bra förlossning.

  • LSJS
    Emmiez skrev 2007-12-07 18:19:22 följande:
    Tack allihopa Min lilla flicka föddes i måndags förlossningsberättelse finns i bloggen för den som är intresserad
    Grattis Emmiez till lilla dottern!!
  • LSJS
    mapo51 skrev 2007-12-08 20:41:58 följande:
    Nu har även min lille kille fötts, i onsdags morse gick vattnet och knappt 14 timmar senare var han ute. Visserligen med hjälp av sugklocka då jag fick jätteont i min högra höft och ljumske vid värkarna, allra värst var det vid krystvärkarna.Men i övrigt var det en bra förlossning och det var värt allt jobbigt.
    Grattis till lillkillen
Svar på tråden Första barnet i november (del 3)