• spiritsinlove

Medium i Malmö?

Någon som kan rekommendera ett medium i Malmötrakten? (Närliggande städer går också bra).

- alla stavfel är medvetna -
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-04 15:25:48:
    Mer tips tack! Gärna konkret, med namn, telnr, hemsida o.s.v.
  • Svar på tråden Medium i Malmö?
  • vill ha fler barn

Brigitte kan vara helt underbar... men till mig sa hon att min man ska dö inom 15 år och att det var mitt fel!?!
    kan ju berätta att den sittningen gav mig många års helvete!
    men första gången jag träffade henne var hon helt överlägsen!

Jag litar aldrig på ett medium igen!

• spiritsinlove
    vill ha fler barn skrev 2007-11-05 22:42:16 följande:
    Brigitte kan vara helt underbar... men till mig sa hon att min man ska dö inom 15 år och att det var mitt fel!?!kan ju berätta att den sittningen gav mig många års helvete!men första gången jag träffade henne var hon helt överlägsen!Jag litar aldrig på ett medium igen!
    Sådär ska ett medium INTE jobba! Tyder på extremt oprofessionellt yrkesutövande, anser jag. Usch, förstår att det måste varit hemskt för dig..
  • vill ha fler barn

.. nä.. det ställde till en massa onödig sorg som kanske ändå har gjort nån nytta. Jag är lite medial och efter detta har jag verkligen ifrågasatt varifrån jag får informationen och om den är sann. Det är inte lika angeläget att bli medium längre!

Speciellt när det handlar om spådomar.. si och så många barn. yrkesval. mm. Det kan ingen veta på förhand. Det är JAG som bestämmer och jag kan göra nya och helt otippade val när som helst!
    Brigitte sa t.ex 2 barn. och nu har jag 3och vi hoppas på fler barn! Allt annat hon sa stämde! Men hon såg inte min healingkraft och andra medium säger att den är oerhört stark och att jag borde vara känd över halva sverige! Varför såg hon inte det?
    Faran är när vi tror att det ett medium säger är sant!
    Om jag vill bli känd så gör jag ju de valen!

Men om ett medium beskriver mina anhöriga så jag känner igen dem och att de har en hälsning till mig... då tvivlar jag inte.

man får ta en sittning hos ett medium som en rolig grej och hoppas att h*n har en bra dag!

• spiritsinlove
    vill ha fler barn skrev 2007-11-05 23:56:46 följande:
    .. nä.. det ställde till en massa onödig sorg som kanske ändå har gjort nån nytta. Jag är lite medial och efter detta har jag verkligen ifrågasatt varifrån jag får informationen och om den är sann. Det är inte lika angeläget att bli medium längre!Speciellt när det handlar om spådomar.. si och så många barn. yrkesval. mm. Det kan ingen veta på förhand. Det är JAG som bestämmer och jag kan göra nya och helt otippade val när som helst!Brigitte sa t.ex 2 barn. och nu har jag 3och vi hoppas på fler barn! Allt annat hon sa stämde! Men hon såg inte min healingkraft och andra medium säger att den är oerhört stark och att jag borde vara känd över halva sverige! Varför såg hon inte det?Faran är när vi tror att det ett medium säger är sant!Om jag vill bli känd så gör jag ju de valen!Men om ett medium beskriver mina anhöriga så jag känner igen dem och att de har en hälsning till mig... då tvivlar jag inte.man får ta en sittning hos ett medium som en rolig grej och hoppas att h*n har en bra dag!
    Jag har träffat många människor med mediala förmågor (har väl även själv) och anser att ett seriöst medium inte arbetar på det viset. Vissa saker i livet måste få ske av sig själva, och säger ett medium saker han/hon "ser" påverkar ju vår vetskap om just det våra val - då kanske det inte alls blir som han/hon sade ändå...Anser att medium inte ska lägga sig i livets gång och inte sia om specifika händelser på det sättet.
  • kate79
    vill ha fler barn skrev 2007-11-05 22:42:16 följande:
    Brigitte kan vara helt underbar... men till mig sa hon att min man ska dö inom 15 år och att det var mitt fel!?!kan ju berätta att den sittningen gav mig många års helvete!men första gången jag träffade henne var hon helt överlägsen!Jag litar aldrig på ett medium igen!
    Hm, det var inte roligt att höra. Sånt vill inte jag veta i alla fall.
    Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • Solglimtar

Har varit hos Monica Craawford två ggr och min syster, mormor, mamma och 3 mostrar har också varit där! Alla jättenöjda =) Mycket har stämt, både gällande då- och framtid och jag har fått svar på många frågor tack vare henne som gjort att jag kunnat gå vidare i livet... Därför vill jag varmt rekomendera henne. Hon har lång väntetid dock. Har hennes adress, ska kolla upp den och skicka i privat meddelande.

• kate79

Jag tyckte att Brigitte var jättebra!

Mådde så himla bra efter jag varit där och kände mig väldigt upplyft.

Jag rekommenderar henne.

Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • spiritsinlove
    kate79 skrev 2007-11-10 15:32:46 följande:
    Jag tyckte att Brigitte var jättebra!Mådde så himla bra efter jag varit där och kände mig väldigt upplyft.Jag rekommenderar henne.
    Låter ju jätte bra
  • Babycakes
    Solglimtar skrev 2007-11-06 09:35:08 följande:
    Har varit hos Monica Craawford två ggr och min syster, mormor, mamma och 3 mostrar har också varit där! Alla jättenöjda =) Mycket har stämt, både gällande då- och framtid och jag har fått svar på många frågor tack vare henne som gjort att jag kunnat gå vidare i livet... Därför vill jag varmt rekomendera henne. Hon har lång väntetid dock. Har hennes adress, ska kolla upp den och skicka i privat meddelande.
    Hej

Vill gärna vet mer om henne. Har varit hos en medium som var super men har på något sätt tappat bort allt, nr namn.... Hon känns bekant.
  • MCKINLEY

Varning!

Malin Strand, utger sig för att vara medium, gör s k vägledningar (finns bra recensioner på nätet) Tar betalt o återkommer inte, svarar efter förfrågan diverse om sjukdom o personliga problem.

Ska återbetala direkt skriver hon när jag backar ur, men ingen återbetalning sker och ingen kontakt tas

Har polisanmälts för bedrägeri idag 160619

Lena

• Mxpl4

Hej, jag är medium, och är i Helsingborgstrakten. JAg har jobbat sedan 1989, i England, och internationellt. JAg är också en healer, jag ger tidigare liv, storseans, senast hos Mimitista i Helsingborg. Jag kommer fårn Helsingborg ursprungligen. Jag spåå att covd skulle komma, och att Trump skulle viann stort, och att det blie ekonomisk crash om en 4.5 år, men inget världskrig de närmaste 4 åren i alla fall. Jag har egen tarotläsningsmetod, och coachar andra medier. Just nu skriver jag en bok om mediation. Men ja, mina guider vill jag ska vara inte bara hjälspam, men klar, och ofta blir det roligt! Om Ni vill ha referense, säj till! Jag tar swish i förväg, och tar 775 SKR för en timme. minst en halvtimma, och alltid 13 skr per minut. Jag kan ta besök, besöak, och via internet, t ex. Eller om man vill ha ngt underhållande, kan jag komma som underhållning s a s. Då brukar jag kombinera mina olika förmågor, och det blir kostand för resa, och en fast summa, för sällskap. Jag brukar ge meddelande till alla i församlingen, s a s, om det är up till 25 personer. Mitt whatsapp nummer är 00447950910024. MVH, Gabriel.

• Anonym (priceless)

Ett riktig medium förösker inte få en sorts makt över dig, eller ge ngt negativt, som du sedan går omkring och ängslas över. det är helt enkelt oetiskt. men klart, man får ta saker o ting med en nypa salt. men vi är ju ofta rädda för döden, eller att ngt ska ske med de man älskar. men är hon ett bra medium, som sa så. NEJ! i egnland skulle det vara olaglit, och jag själv skull ALDRIG ens tänka på ngt åt det hållet. det var en välidgt lågt stående månniska, som lockades till att färsöka ha ett sort håll över dig. usch. nej, gå till dem som är positiva, som lyfter dig, som ser din styrka när du inte ser den, som kan get dig tips, men inte som lägger sig i. nej tyvärr, om ngn pratar strunt, så är det bäst att ställa sig upp, och gå därifrån genast. så'nt ska man inte betala för. jag ahr varit medium, tarotläsare, har egen grup via nätet, själv, och jag propsar ALLTID på att man inte ska lita på någon, vemsomhelst, som vill dra ner en, göra en rädd, osv. det är andlig falskhet. och lurendrejeri. det finns inget att hämta. akta sig för att tro på en sådan ospirituell person. usch säjer ajg, igen. nej, hitta ngn som hjälper dig. som lyfter dig. men kolla också vad det är de säjer. äve de bra. spela in det, lyssna på det. ofta missar man ju halva läsningen, s a s, av olika anledningar. alltid bra att ta foto av traotkorten med, t ex. 

Svar på tråden Medium i Malmö?