• Nilam84

    Har ingen sexlust längre..

    Lider så med min sambo just nu.. är väldigt glad för sex i "vanliga" fall och tackar inte gärna nej =) men sen jag blev gravid är lusten som bortblåst..varje dag så får jag längtanden blickar från sambon som inprincip bönar o ber.. men jag förmår mig bara inte känner mig så taskig men jag vill ju inte heller "ge med mig" bara för att det ska vara så känns ju inte rätt det heller..nån som känner som jag?

  • Svar på tråden Har ingen sexlust längre..
  • Minxy
    Älsko skrev 2007-12-19 10:31:48 följande:
    Kan ju köpa glidmedel på apoteket om du får ont eller så.. DÅ funkar det bättre.. eller väldigt långt förspel.. Har själv inte riktigt fått tillbaka min sexlust är i vecka 19.. SÅ vi brukar ha långt förspel med sånt jag gillar och då går det jätte bra :) Men händer iallafall inte allt för ofta..
    Haha, jag låg och hade ett förspel på 2 timmar med mig själv för att vara "redo" när sambon kom hem. Trist bara att han hade bstämt att han skulle ut och äta med polarna just den dagen (utan att meddela mig), så när han kom hem hade han knappt tid att kasta sig i ducshen och byta kläder.
    Men det är just det - det krävs 2 timmar för att något ska hända i min kropp numera! Det är ju sjukt! Och glidmedel funkar som sagt inte på mig.
    Gravid i vecka 31!
  • Jaramla

    har du provat sånt som är 100% ren silikon som finns i sexbutiker? jag gillar inte apotetkets alls, tycker som du att det liksom bara försvinner o blir inte särskilt glatt utan kletar o leder till skavsår. Silikonet däremot, som jag första gången köpte på ett sexparty, är en helt annan sak! Är lika svårt att bli av med som olja men är mindre kletigt och mer halkigt och glatt liksom.
    Tur mesta tiden har gått i alla fall, om ingenting funkar får du trösta dig med att bebin snart är här o du får bli dig själv igen!

  • Minxy
    Jaramla skrev 2007-12-19 19:57:08 följande:
    har du provat sånt som är 100% ren silikon som finns i sexbutiker? jag gillar inte apotetkets alls, tycker som du att det liksom bara försvinner o blir inte särskilt glatt utan kletar o leder till skavsår. Silikonet däremot, som jag första gången köpte på ett sexparty, är en helt annan sak! Är lika svårt att bli av med som olja men är mindre kletigt och mer halkigt och glatt liksom. Tur mesta tiden har gått i alla fall, om ingenting funkar får du trösta dig med att bebin snart är här o du får bli dig själv igen!
    Yes, vi köpte det dyraste som fanns på sexshoppen 100% ren silicon.
    Jag tänker at det bara är 70 dagar kvar
    Gravid i vecka 31!
  • BeMine2

    Japp, känner oxå som du TS.
    Noll lust denna graviditet. Kan delvis bero på att denna grav. varit mycket jobbigare med många komplikationer. Förra gången var det precis tvärtom, jag mådde toppen och var konstant kåt. Tycker synd om karl´n nu. Han hade nog hoppats på en repris av förra grav... hehe

  • Papayia

    Nä här är det sahara på den fronten, men det är ömsesidigt så det känns ok...Förstår att det är jobbigt om man vill olika, men det är ju för en begränsad tid iallafall, man ska aldrig känna sig tvungen till sex det kan nog förstöra mer än det gör gott tror jag...

  • CCAARRIINNAA

    Mitt sex lust försvan för gott när jag fick min dotter men när vi väl ville ha en till så va det att bita i hopp nu så har man en bebis i magen men fortfarande ingen sex lust

  • LinduzZ

    här är en till som sexlusten är som bortblåst. känner mig super taskig jag med för min sambo verkligen bönar och ber. Men jag känner att jag ska inte känna mig tvingad att "ställa upp" även fast lusten inte finns. Jag menar sex är ju inte allt. man kan ju bara kramas och mysa men det vågar jag inte heller för jag vet att det nästan varje gång leder till sex så jag känner mig sååå splittrad.


    Så det känns skönt att det är fler som är i samma situvation

  • Viggo och pyrets mamma

    Här rä det också sexstopp från min sida trots att maken är sugen som vanligt men han har full förståelse för mig också, jag tycker det är obekvämt, kroppen hänger inte med huvudet (och det är inte speciellt sexsuget alls så då akn ni tänka er vilken öken kroppen är) och känner obehag om jag får orgasm dessutom känner jag helt enkelt inte för att va nåns sexgudinna just nu Men maken är så go och snäll och nöjer sig med pussar och kramar så jag tror inte att vi kommer ha några problem med att hitta tillbaka till sexet när bebis väl kommit. Som han säger, lider jag så himlans av att inte få sex får jag väl ta saken i egna händer och göra nåt åt det.

  • boppan85

    TS: Jag känner precis exakt som du..
    Jag har absolut ingen lust.
    fick reda på i slutet av oktober att jag är gravid, sen dess har vi haft sex 1 gång..
    Han lider verkligen av detta

  • Texaco

    Samma med mig! Jag sa inte direkt nej till sex men min kille. Men nu är allt borta! Han tkr jag e sååå tråkig nu efter som jag inte vill, jag blir nästan äcklad av att tänka på Sex ! Jag blir bara så orolig att han ska tycka att de är ännu mer trist o vänta tills jag känner mig redo för att ha sex, så att han går till någon annan o har sex med! :$ är jag dum som tänker så ?

  • Blue Bear

    Min sexlust försvan i v.6-7, mådde illa och hade huvudvärk..
    Nu i v. 18 har den kommit tillbaka.. mer än vanligt Nästan så att jag tänker på det varje dag.. och min sambo e jätte glad!

  • Jungblom

    Jag har inte haft mkt till sexlust denna graviditet, men jag har mått skit rent ut sagt.
    Dofter får mig fortfarande att må väldigt illa och jag klara inte av svett eller schampoo doft speciellt bra... så alla närmanden får mig mest att vilja spy.

    Jag skulle verkligen vilja känna lust och hämmningslös sex, men det får helt enkelt vänta tills det är över.

  • Zayna

    Jag har inte heller någon sexlust. Blir lite avis på allade som får mer lust än vanligt. :) Tänk vad glad min kille skulle vara om jag var en av de hahaha

  • Zayna

    Jag har inte heller någon sexlust. Blir lite avis på allade som får mer lust än vanligt. :) Tänk vad glad min kille skulle vara om jag var en av de hahaha

  • kejsarinnan

    Vad skönt att det finns fler! Tack för det! Det tar lååång tid numera...

  • gravid emigrant

    Hej allihop. 
    Jag läser om era inlägg och jag känner helt som de flesta. Jag är i 8 veckan och skulle inte ha något emot att sova själv ett tag för att slipp känna mig skyldig för att inte vilja ha sex. 
    Men när jag läser alla inlägg blir jag lite förbannad. 

    Återigen är det Vi kvinnor som ska kompromissa med våra kroppar för att män har sexuell lust. Och om de är otrogna är det för att vi inte har bjudit till! Vi har för fasiken ett liv som växer i oss. Kan män vara osjälviska för EN gångs skull? 
    Jag tampas jättemycket med bara tanken av att vara gravid för att det gick så snabbt att bli det att jag inte var riktigt beredd. Det gick på första försöket. 3 veckor efter vi bestämde oss för att prova så pang. 

    Jag har inte tid att tillfredsställa min sambo nu när det är Så mycket som händer i mig. I min hjärna och resten av kroppen. Jag mår illa i princip hela tiden och har fått världens konstigaste sovrutin. 
    Det gör mig ledsen att höra hur alla pratar om att köpa glidmedel för att era kroppar inte vill ha sex. Lyssna på era kroppar! 
    Jag blir glad när jag läser om de sambos/män som säger att de får ta saken i egna händer och att deras älskade absolut inte ska ha sex om de inte vill. Vill man inte så vill man inte. 
    Jag känner mig också taskig för att jag inte vill, men varför är det inte en självklarhet att männen vi lever med ska säga att De förstår Oss? Och även om de inte förstår, respektera. Hur kan de tycka att det känns ok att ha sex med den man ska ha barn med när hon egentligen inte vill? Är de verkligen så bortskämda? 
    Kom igen nu kvinnor i Sverige! Visa att vi är det ledande landet inom jämlikhet. :) 
    För att ändra framtiden måste vår generation göra skillnad! Hjärta

    S..

  • ememi

    Jag är gravid i vecka 16. Jag var nästan lite översexuell innan graviditeten. Nu vill jag nästan aldrig ha sex. så fort sambon rör vid mig så blir jag självklart kåt, men bara i huvudet, kroppen är som en öken. glidmedel funkar ju men det är omöjligt att få orgasm. hoppas det vänder snart:/

Svar på tråden Har ingen sexlust längre..