4 mf
jaha då var man här igen då.Att det aldrig blir vår tur. Har fått 4 mf. Fattar inte hur jag ska orka, Men man gör ju det ändå.. efter det 3:e så gjordes en "liten" utredning men inget fel hittades. Känns bara så hopplöst just nu..
jaha då var man här igen då.Att det aldrig blir vår tur. Har fått 4 mf. Fattar inte hur jag ska orka, Men man gör ju det ändå.. efter det 3:e så gjordes en "liten" utredning men inget fel hittades. Känns bara så hopplöst just nu..
hej, jag är i min tredje graviditet (inga barn. 2 mf bakom mig) och igår, samma dag som sist (7+0) fick jag efter en veckas blödningar en störtblödning med klumpar och sjukt ont... missfall nr 3... först ett i nov 2006, juni 2007, nov 2006...
jag hoppas påbörja en utredning nu, men det verkar vara så olika vilka prover man gör. Ofta hittar de visst ingenting?
lillaD : Jag ha läst här på fl att det är många som dom inte hittar nåt fel på, att det bara är otur. Eftre vårt 3:e ma så skulle vi få komma på en utredning på kk , och det var för ett år sen och vi har inte fått kommit än. Så vi gick till enprivat och han tog kromosomprov och ett annat blodprov på mig men allt var bra.. Vet inte om dom kommer att göra nåt mer nu men jag har ringt till en privat klinik i stockholm som jag ska få komma till och där dom bara utreder mf. Skönt att få lite mera uppkollat för jag tror verkligen att det är nåt som inte stämmer, eftresom dom 3 senaste mf har varit lika.. Oj det blev lite långt..Hoppas du får komma på utredning snart.
jaa, jag ska träffa min gyn imorgon (jag går privat) så jag hoppas att få göra lite prover nu. Jag har hittat en lista på sidan villhabarn.nu på vilka prover man ska göra (det är en gyn som svarar på frågor, jag kan skicka länken om du vill). Men du, vi kan väl följas åt?det hade jag tyckt var lite trevligt... ska ni fortsätta försöka eller pausar ni under utredningen? Vi ska fortsätta... bara vänta en mens nu emellan.
här är länken!
tack. jag det skulle va kul att följas åt..Vi ska inte försöka igen förän vi tagit lite prover och vbarit hos läkaren. Känner att det är nåt som inte är som det ska och när vi försöker igen så vill jag känna att jag gjort allt jag kan för att veta att det ev. inte är något fel.vi ska på vul igen i morgon för läkaren vill e dubbelkolla innan han skickar mig på skrapning. Hoppas atrt jag får en tid för skrapning på tisdag så man får det gjort.
jaa, det är jobbigt att gå och vänta... jag ska träffa min gyn imorgon och hoppas på att slippa skrapning... men jag var bara i v 7+0 och det var jag sist också och då tog kroppen hand om det själv. Vi får väl se.
Jag fick oxå 4 missfall på raken... Nu har vi en liten Måns här!!
Så ge inte upp!! Vi gjorde oxå utredningar som inte visade några som helst fel, snarare tvärtom, då vi ansågs extremt kompatibla för varandra jag och min make
Jag fick en liten mängd trombyl under min lyckade och 5:e graviditet och nu är han snart 3 månader
Så ge inte upp, stå på dig och fråga efter trombyl (75g/dag varken mer el mindre)
Hannnnah : skönt att höra att det kan gå bra eftre 4 mf. Jag ska till en läkare i stockholm där dom gör mf utredning. Jag har bara tagit 2 prover nu för min läkare tror inte att detbehöver vara nåt fel. utan att vi bara haft otur. Men jag tror att det är nåt som inte stämmer.. Trombyl är väl blodförtunnande eller? Kollar dom inte om det behövs när dom gör utredning eller?
Hannnnah
ok .. så dom kollar det när man är gravid då? När började du äta det?
Hannnnah : ok. jag jag har pratat med min läkare och hon sa att det kan va så , men jag ska göre en ordentlig utredning så får vi se vad den visar.
Hannnnah : ok. jag jag har pratat med min läkare och hon sa att det kan va så , men jag ska göre en ordentlig utredning så får vi se vad den visar.
lillaD-kramar till dig! Det är så fruktansvärt jobbigt med missfall. Vet inte vad jag skall säga för att göra livet lättare för dig, du ska veta att jag tänker på er och känner med er.