• Anonym (sugen)

    Ditt bästa onanitips! :D

    Har du nåt supertips?
    Hur onanerar du? Några specialknep?

  • Svar på tråden Ditt bästa onanitips! :D
  • Anonym (LenaLamm)

    Jag onanerar på olika sätt men favoritfantasin är att jag bli påkommen av sambon som sen håller fast mina ben i väntan på att jag ska komma, och sen precis när orgasmen är slut, tar han mig i röven.

    Kanske borde se till att göra verklighet av den fantasin????

  • Anonym (K)
    Anonym (LenaLamm) skrev 2021-05-17 15:25:06 följande:

    Jag onanerar på olika sätt men favoritfantasin är att jag bli påkommen av sambon som sen håller fast mina ben i väntan på att jag ska komma, och sen precis när orgasmen är slut, tar han mig i röven.

    Kanske borde se till att göra verklighet av den fantasin????


    Ja det är något jag och säkert många män med mig blir askåt av, att hitta sin partner i fullt sjå med att onanera. Kika på en stund och sedan komma på henne med vad hon gör. Mitt ex älskade det och att jag slängde upp dörren, band fast hennes armar och ben och lekte att jag var en främling som dök upp.
  • Anonym (Göte)
    jimmy123 skrev 2017-12-25 13:10:07 följande:

    eltandborste pröva själv


    Den kan jag skriva under på. Passar bägge parter. Jag och min partner använder vår, både ensamma och tillsammans. Baksidan på borstdelen är helt grym. (Även skaftet fungerar för henne.)
  • Perjonsson

    Tips till:

    Tjejer......eltandborste ja men Philips har tandborste som vibrerar sjukt mycke bättre än andra Oral.. Finns en väldigt vanlig g-punkt vibrator i hårdplast med äggliknande kula i toppen och den är stark, ställbar, tyst och grym på klitoris. Skaffa en rejäl ådrad styv dildo med sugpropp som ni inte behöver hålla i när ni rider den i slida eller anal och därmed blir det mer verklighetstroget och ni har hand över till bröst o klitoris. Därmed har jag nämnt hur underbart det är att ensam utforska den anala världen. Fäst dildon på en vänd bricka, tung bok...

    Och inse världet av att onanera på ett utforskande sätt med penetrering i olika vinklar djup och inte bara onanera för snabb njutning, lätta på trycket. Därmed tränar ni färdigheten o smaken för sex med kille.

    Ni män:: Inse att det finns mer än o runka!!!?.. Skaffa starka vibratorer, slipmaskin, lösfittor och samma dildo sim ovan och upptäck analens möjligheter...

  • Anonym (M)


    Älskar min FunWand, supertips!!

    Både för egenlek och tillsammanslek.
  • Bingen
    Anonym (LenaLamm) skrev 2021-05-17 15:25:06 följande:

    Jag onanerar på olika sätt men favoritfantasin är att jag bli påkommen av sambon som sen håller fast mina ben i väntan på att jag ska komma, och sen precis när orgasmen är slut, tar han mig i röven.

    Kanske borde se till att göra verklighet av den fantasin????


    Det är klart du ska!!! Hoppas det blir lika bra i verkligheten som i din fantasi - Lycka till
  • Anonym (Vig)

    Ibland brukar jag suga mig själv fram till strax innan sprutet.
    Vill inte ha det i munnen utan runkar ut satsen istället.

  • Anonym (Var försiktig med matvaror.)

    Mitt bästa onanitips är att använda sexleksaker gjorda för sexlekar. Inte improvisera med morot, banan osv. banan funkar om du skalar den, men banan med skalet på och det kan bli skavsår.

    Har fått små skador både i underlivet och i rumpan när jag försökt improvisera. Särskilt rumpan är känslig för sådant.

  • Bingen
    Anonym (Var försiktig med matvaror.) skrev 2021-07-02 07:02:56 följande:

    Mitt bästa onanitips är att använda sexleksaker gjorda för sexlekar. Inte improvisera med morot, banan osv. banan funkar om du skalar den, men banan med skalet på och det kan bli skavsår.

    Har fått små skador både i underlivet och i rumpan när jag försökt improvisera. Särskilt rumpan är känslig för sådant.


    Oj då, hoppas såren läkte snabbt? Du hade inte typ en kondom över bananen?
  • Pussan

    Rätt ofta tar jag på mig något litet och sexigt, kanske bara höga klackar och en minikjol eller en liten top eller en jeansjacka eller något, och inget mer. Eller vad jag nu känner för just då. Sen går jag runt lite och känner mig så där skönt slampig, kollar mig själv i speglar och är efter en stund så kåt så jag behöver bara gnida lite med två fingrar för att få en riktigt skön...

  • Bingen
    Pussan skrev 2021-07-02 23:35:49 följande:

    Rätt ofta tar jag på mig något litet och sexigt, kanske bara höga klackar och en minikjol eller en liten top eller en jeansjacka eller något, och inget mer. Eller vad jag nu känner för just då. Sen går jag runt lite och känner mig så där skönt slampig, kollar mig själv i speglar och är efter en stund så kåt så jag behöver bara gnida lite med två fingrar för att få en riktigt skön...


    Låter så underbart o ljuvligt - I love it
  • Anonym (Rufus)

    Bära en tjock blöja, och är man själv kanske läsa någon novell eller se på porr.

Svar på tråden Ditt bästa onanitips! :D