• Miiine

    Marie vann idol??? Rätt eller fel?

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Marie vann idol??? Rätt eller fel?
  • Zizter

    HELT RÄTT!! hon passar perfekt i idolsmöret!! Amanda kommer å göra en suverän EGEN platta å sälja guld på nolltid!!


    Vem behöver dokusåpor när familjeliv.se finns????
  • Zizter

    men amanda kunde ju fö fan inte ens sjunga vinnarlåten.. den passade henne inte.. hon såg bara obekväm ut ju...

    AMANDA kommer ju fö fan bli tusen gånger större än Marie! lugna ner er lite!


    Vem behöver dokusåpor när familjeliv.se finns????
  • miniGrynet

    Jag tycker att Marie passar i IDOL, Amanda och fler med henne kommer att göra karriärer och få skivkontrakt ändå. Antagligen har dom redan fått erbjudanden och om inte så kommer det inom de närmsta dagarna.


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Eddiesmamma

    Totaly WRONG!!


    I've been through hell, now show me heaven!!
  • vadskajaghetadå
    hade ni sagt likadant om amanda vunnit? att åh nej stackars amanda, det är ju tvåan marie som kommer sälja guuld.
    bara för att gamla daniel inte blev nåt betyder det ju inte att marie inte blir det, altså för att det gick så bra för darin.

    skulle va kul att höra berg säga det till amrie "det är tvåan som lyckas" som hon sa till amanda
  • Sealion

    Jag tycker som många andra att bägge två var bra på sitt sätt, men marie var mer idol än amanda och amanda kommer att bli en större sjärna än marie=)..

  • Vintersjäl

    Rätt!

    Nu hejade jag visserligen på Daniel och tycker han skulle ha vunnit, men mellan Marie och Amanda tycker jag att Marie var given!

  • turbomorsan
    Misfits skrev 2007-12-07 23:02:05 följande:
    Rätt!Det är sällan som Idolvinnaren "blir" något efter tävlingens slutDet är alltid andrapristagarna som blir kändast och får mest respekt!Därför är det bra att Marie vann så vi får se och höra en massa av Amanda i framtiden!
    tack för att du påminnde mig, har tänkt på det förrut å nu har jag påpekat det för min dotter så nu har hon äntligen lugnat ner sig...
  • Stora Gosan

    Tycker Amanda var spännande på något sätt, men jag höll på Marie, hon sjunger så bra och är så äkta tycker jag!!

Svar på tråden Marie vann idol??? Rätt eller fel?