• Anonym (häftigt)

Naken under?

Läste en tråd om att vara utan trosor under kjol eller klänning - nu funderar jag på om någon skulle våga åka till affären exempelvis (på hösten eller vintern) och vara helt naken under en lång kappa...och kanske visa maken strax före avfärd att man bara har stövlar på sig, förutom kappan...

Det skulle tända mig i alla fall!
  • Svar på tråden Naken under?
  • Meddelande borttaget
  • Nyfiken79
    LindaPhil skrev 2024-11-18 05:58:04 följande:
    Påminna mig...

Vem är du för att döma andra enligt dina stränga och strikta moraliska "värderingar"?

Ingen?

Då så...

Väldigt bra skrivet !! 
    Det är helt och hållet upp till var och en om man vill gå utan vissa klädesplagg eller om man vill lägga ut nakenbilder på sej själv så andra kan få njuta av ens kropp. Vi föddes nakna och vi gick nakna en gång i tiden för väldigt längesedan innan kläder uppfann, och finns vissa stammar i djungeln som fortfarande lever så och även nudister/naturister så varför skulle det vara något fult och konstigt med det. 
    Om man sen skulle finna det lite sexuellt upphetsande så tycker iaf inte jag att det är något fel i det bara man inte utsätter någon som inte vill för nakenheten dock kan det vara svårt att veta innan vem som vill och inte vill, för min del skulle det absolut inte göra nått om jag skulle råka få se lite av en fitta under en kjol offentligt eller när en kvinna går i tajt tröja utan bh så man ser vårtorna puta ut men bli inte arga om jag tittar isf. 

• Anonym (Jo)

Ofta utan något under när vädret tillåter. Går ju inte barbent nu. Min kille uppmuntrar mig så då överraskar jag honom. Skulle inte göra det om inte jag visste att han kommer att få se det. 

• ResanTillMelonia

Fast vad är sexigt med det? En fitta är ju typ ingenting ändå. Däremot en man som låter schnabeln hänga fritt. gummistövlar och jacka över. gå ned till ica och handla medan kulorna hoppar runt och inget är på plats. fan vad sexigt det hade varit. Komma hem och Öppna upp jackan och överraska mig med en helikopter.

i så fall kan jag tänka mig att gå utan bh. om han tycker det är sexigt. Dunsar runt som fan på bröstkorgen, det verkar en del män gilla fast det ser förjävligt ut

• Anonym (tv Sussi)

På sommaren när jag har en lång sommarklänning, tycker jag det är luftigt och skönt att vara utan trosor under. Ungefär som att ha ett långt nattlinne (är alltid naken under). Som kille behöver jag inte vara rädd för flytningar mm. Det är en riktigt skön och härlig känsla

• ResanTillMelonia
    Anonym (tv Sussi) skrev 2024-11-24 10:41:59 följande:

På sommaren när jag har en lång sommarklänning, tycker jag det är luftigt och skönt att vara utan trosor under. Ungefär som att ha ett långt nattlinne (är alltid naken under). Som kille behöver jag inte vara rädd för flytningar mm. Det är en riktigt skön och härlig känsla

Kan tänka mig att det är bäst mot djungelbränna.

du kan inte tänka dig något mer vågat? En kortare Som slutar precis under pungen. Är du rädd att för att saken mellan benen ska ramla ut när du sitter ned hade du ju kunnat ha nätstrumpbyxor till. tänk dig det tillsamamns med fisktofflor från Fyndiq. Sexigt både på stranden och i stan.
  • Anonym (tv Sussi)
    ResanTillMelonia skrev 2024-11-24 16:53:05 följande:
    Kan tänka mig att det är bäst mot djungelbränna.

du kan inte tänka dig något mer vågat? En kortare Som slutar precis under pungen. Är du rädd att för att saken mellan benen ska ramla ut när du sitter ned hade du ju kunnat ha nätstrumpbyxor till. tänk dig det tillsamamns med fisktofflor från Fyndiq. Sexigt både på stranden och i stan.
    Inte riktigt min stil, har inget behov av att blotta mig. Och nu höst och vinter använder jag knälånga klänningar och kjolar med både trosor och strumpbyxor till
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (Slampighet inget värt) skrev 2024-11-27 02:42:02 följande:
    Jag dömer varken mer eller mindre än andra normala människor som redan förstår att det är ofräscht att gå omkring troslös som kvinna och lämna spår av kroppsekret efter sig. De flesta kvinnor fattar redan detta och jag är således inte ensam i mitt dömande. 

Att lägga ut sexbilder på sig själv är lika illa det fast på ett annat sätt. Det är ett billigt och ovärdigt beteende att fläka upp sitt allra mest privata inför vem som helst att se. Ingen normal människa håller på med sånt utlämnande beteende. Det rör sig även där om en minoritet av antingen prostituerade, osäkra bekräftelsemissbrukare eller blottare/exhibitionister. 
    Har man flytningar så förstår jag ditt argument men jag har inga flytningar som väl är så jag unnar mig att gå troslös så ofta jag kan.
  • ResanTillMelonia
    Anonym (tv Sussi) skrev 2024-11-25 04:56:16 följande:
    Inte riktigt min stil, har inget behov av att blotta mig. Och nu höst och vinter använder jag knälånga klänningar och kjolar med både trosor och strumpbyxor till
    ja det förstår jag. Men din man kan väl gå omkring i detta hemma utan att frysa?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Naken under?