-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Kyskhetsbälte?!?!
-
Har 2 olika som min sambo sätter på mig.
Det plast när vi på resa med flyg, det andra på annat tidpunkt.
Det så härligt när hon facesittar mig, och det märks när jag får stånd och den inte hinner helt.
Eller jag får slicka henna och hon bliver så jätte våt.
En härlig leksak ibland.
-
Behöver råd!
Jag ser här i tråden att ni har jävligt mkt erfarenhet när det kommer till sexleksaker och dylikt. Hon köpte ett kyskhetsbälte för 3 månader sen och vi trodde aldrig att det skulle elda upp sexet så snabbt och då beställde jag kamagra för att se hur det skulle påverka det till det bättre eller sämre, kan 100% säga till det bättre.
Nu vill jag testa superkamagra och behöver tips och råd om någon har testat det och vad skillnaden är jämfört med vanlig kamagra.
Det här är sidan jag beställde från www.bluepillz.com
Har någon erfarenhet från den sidan?
/JoeBanana1978
-
Kul!
Jag har fått bära bur i perioder.
Det är skönt att få bygga upp kåtheten och veta att jag inte själv bara kan lösa det själv.
Ibland så visste jag att nycklarna till buren inte var på samma plats som där vi var. Då blev det en känsla av kravlöshet på att tillfredsställa kvinnan utan att kunna använda sin snopp eller ens kunna få orgasm. Det enda målet blir att kvinnan ska få orgasm.
Nu är jag singel igen. Skulle jag träffa någon igen så hoppas jag hon också gillar att ha nyckeln till min snopp och tycka det är spännande att inte släppa ut mej för ofta. :) -
Japp, denna:
Kukbur -
Men alltså, då kan ni ju inte få stånd i princip? Hur är det upphetsande? Är nyfiken bara...
-
Det exakt det som är så upphetsande.felicityporter skrev 2023-10-24 04:11:13 följande:
Men alltså, då kan ni ju inte få stånd i princip? Hur är det upphetsande? Är nyfiken bara...
Och när, märks det väldigt, Den vävar, men får motstånd.
Ett kukbur är inte som målat på kukken. Liten plats.
Synd vi inte kan visa ett bur MED kuk -
Upphetsningen ligger i att någon annan har kontroll över ens kön. Att man kan gå så länge den som håller nyckeln vill svälta en medan ens sexuella frustration växer. Har man dessutom en partner som njuter av eller tycker det är roligt att reta en så kan hon göra bäraren än mer kåt och frustrerad.felicityporter skrev 2023-10-24 04:11:13 följande:
-
Jag har en bur med my stim Elektro med dosa som partner kan ha
-
Jag brukar ha bur ibland o det är en känsla av skam o upphetsning skönast när någon beordrar en att ta på den
Kan va jobbigt nattetid när stånd vill inträffa då vaknar man ofta av smärta får man lugna ner sig sen sova -
Hur känns det med electro ?Lazzi skrev 2023-10-31 15:13:31 följande:
Jag har en bur med my stim Elektro med dosa som partner kan ha
Nyfiken, aldrig testat det -
Det kan vara både smärtsamt o skönt det går att reglera styrkan
Och ställa in tiden och finns olika program med olika sekvenser -
Ståndet blir lite hämmat o ont men upphetsning ligger i hjärnanfelicityporter skrev 2023-10-24 04:11:13 följande:Kyskhetsbälte?!?!
O kvinnan kan ju bestämma hur hon vill ha det .
Man bör nog vara lite ug så man finner sig i det o det hetsar mycket lite konstigt nog 😉 -
Vad roligt att det blir vanligare med kukburar. Jag hoppas fler kvinnor börjar se nöjet och fördelar med detta.
Främst hoppas jag hitta en kvinna som kan bära mina nycklar :)
Det är en befriande känsla att släppa kontrollen av sin egen snopp och låta någon annan bestämma när, var och hur snoppen ska få orgasm.
Jag gillar "the vice" och nu när jag är singel har jag skaffat ett tidlås så att jag inte bara kan låsa upp när jag blir för sugen.
Jag är lite för blyg för att fråga kvinnliga bekanta om de skulle kunna hålla i nycklarna. Men, skulle nån vilja, och dessutom vilja retas skulle det vara superkul lek. -
Vilken söt!
-
Jag har provat en sådan men den funkade inte bra för mig
Men hoppas ni är nöjd med den