• Kärleksförklaring

    är det okey?=)

    hejsan jag är en tjej på 26 år som har lite frågor till er andra mammor där ute. Jag blev mamma för ca ett halvår sedan och trots det är jag nästan alltid väldigt fest/danssugen.. det känns som om detta suget skulle upphöra lite när jag blivit mamma men suget finns kvar. är det bara jag som känner så här och är det okey att känna så, jag kan ibland känna att jag inte "borde vilja gå ut å dansa så fort vännerna frågar mig......???

    kram till er alla.

  • Svar på tråden är det okey?=)
  • JeanneDArc

    Jag känner jämt för det, skillnaden är väl att jag rätt sällan genomför det nu för tiden hehe

  • PID

    Jag känner nästan aldrig för att gå ut och dansa längre. Men jag blev besviken när en vännina hade fest i helgen och inte bjöd! Det kändes konstigt att någon annan tog förgivet att jag inte ville följa med bara för att jag blivit mamma..

  • shorven

    har en dotter på 1 år..jag tycker forfarande att det är roligt att gå ut och festa...jag och min sambo brukar turas om att få gå ut..blir inte så ofta men när det händer är det verkligen roligt..
    man är ju mer än mamma ....livet slutar ju inte när man får barn tvärt om...

  • sstl

    Ja jisses klart det är lugnt.
    Har en son på snart 1 år och väntar bebis nr 2 om 3 veckor, jag blir ofta dans och festsugen. Särskillt om jag hör nån bra danslåt på tv, radion eller om nån granne har fest.
    Man är ju mer än mamma, det får man ju inte glömma.
    Men när jag är färdig med bebis födandet och ammandet så ska jag och mannen ut och festa till det ordentligt .


    Vi ska flytta
  • Chickmum

    Man blir ju inte en annan person ör att man blir förälder! Livet, prioriteringar etc ändras men man är samma pesron.

  • jemima78

    suget kan bli väldigt mycket större när man blivit mamma eftersom man känner sig mer låst. Så det är fullt normalt! Ut och sväng runt lite....

Svar på tråden är det okey?=)