• Anonym (villig)

    Vill ha trekant/gruppsex

    hej!
    ja som rubriken lyder..
    jag vill och jag vet att min sambo vill men vi "vågar" inte..
    vilka ska man fråga? eller vad gör man?
    både jag och sambon gillar idén men vet inte hur vi skullle reagera
    hur har ni andra gjort som har haft gruppsex eller trekant..
    ska man välja en kille eller tjej vid trekant?
    jag har svårt att tänka mig en tjej till och han har svårt tvärtom men det är
    något som vi vill testa... men vi vet inte hur vi ska börja....

  • Svar på tråden Vill ha trekant/gruppsex
  • Anonym

    Varför tror du att alla på en parklubb är snygga! Det är inte bara snygga människor som tänder på det ni gör! Det finns jäkligt många vrålsnygga män i 40-års åldern och ännu fler fula, feta pojkar i 20-års åldern. Tycker ni ska söka på nätet efter oljesmorda baywatchpar, så får ni det ni vill.

  • Anonym (Z.A)

    Jag har provat grupp sex 2 män och en tjej även 2 tjej och en man men jag vill prova 2 män och 2 tjejer , det är bäst tycker jag

  • Oschlaka
    Anonym (villig) skrev 2008-02-29 11:22:31 följande:
    hej! ja som rubriken lyder.. jag vill och jag vet att min sambo vill men vi "vågar" inte.. vilka ska man fråga? eller vad gör man? både jag och sambon gillar idén men vet inte hur vi skullle reagera hur har ni andra gjort som har haft gruppsex eller trekant.. ska man välja en kille eller tjej vid trekant? jag har svårt att tänka mig en tjej till och han har svårt tvärtom men det är något som vi vill testa... men vi vet inte hur vi ska börja....

    Ett råd...låt fantasin få vara en fantasi! Ni kommer göra slut om ni löper linan ut. Om ni nu måste....träffa ett par i syfte att bara umgås...då ser ni efteråt hur det kändes för båda. Sedan kan ni ta ett beslut. Mitt råd : avrådes
  • Gung Ho

    Villig: Ni verkar inte ha rätt förutsättningar för en trekant. Kanske prova sex i samma rum som ett annat par, bredvid i en dubbelsäng. Sen om det känns rätt kan man börja med att låta händerna vandra lite..

  • Anonym (tänd)

    Det verkar som det finns fler än jag som undrar hur som är bästa sättet att börja sin trekants karriär. 
    Väldigt tänd på att prova men ingen att prova med, eller mer rätt vet inte hur man skall börja

  • Anonym (kiiiii)

    Hej vem är medlem på sidan bodyconakt jag undrar bara kostar detta sidan med pengar eller gratis

  • Anders 386
    Anonym (kiiiii) skrev 2014-01-30 02:29:40 följande:
    Hej vem är medlem på sidan bodyconakt jag undrar bara kostar detta sidan med pengar eller gratis
    Det går bra att vara gratismedlem. Man kan vara betalande medlem också, då kan man lägga in fler bilder och man får fler sökfunktioner. Tycker det är en bra sida rent tekniskt, snyggt "svenskinspirerat" lite minimalistiskt gränssnitt. Skitenkelt att registrera sig och inga problem med spam o sånt. Enkelt att testa o enkelt att lägga ner om man tröttnar.
  • G U E S S

    Knulla knulla knulla. Vad vore livet utan det va? Jag vill knulla hon i kiosken, jag vill knulla tjejen på grannkontoret, jag vill knulla min frus syster, jag vill knulla grannen och hennes skogskatt. Fan att man inte får knulla jämt istället för en massa annat trams i livet. Knulla knulla knulla, vad vore livet utan att få trycka in kuken i en våt bultande fitta? Att få filma när min fulla polare fyller frugans fitta full av sina spermier, att slaska in kuken i hennes sädfyllda grotta och fylla henne ännu mer, samtidigt som polarens kuk blir renslickat av hennes kåta läppar. Knulla knulla knulla, vad vore livet utan det va?

  • Emma222

    Rekommenderar ej parklubb. Vi har inga bra erfarenheter. Vi besökte en klubb i gbg och den vara bara sunkig. Vi kräver ju inte att alla ska vara super snygga men lite krav får man allt ställa då både jag och min sambo är noga med vårat utseende. På den klubben vi besökte var det iaf ungdomar i våran ålder (20-28) men dessa personer vägde åtminstone 150 kg och det såg inte ut som dom tvättat håret på flera veckor. Bryr mig inte om killen har lite övervikt som ska vara den extra mannen men vill inte ha en flåsande 150kg kille över mig som luktar svett. Så där begav vi oss genast ifrån och raggade upp några snyggingar på krogen istället som vi hade en trevlig stund med =)

    Så ragga på krogen. Inte många killar som tackar nej till en trekant =)

  • Noname00
    Emma222 skrev 2014-01-30 19:15:29 följande:
    Rekommenderar ej parklubb. Vi har inga bra erfarenheter. Vi besökte en klubb i gbg och den vara bara sunkig. Vi kräver ju inte att alla ska vara super snygga men lite krav får man allt ställa då både jag och min sambo är noga med vårat utseende. På den klubben vi besökte var det iaf ungdomar i våran ålder (20-28) men dessa personer vägde åtminstone 150 kg och det såg inte ut som dom tvättat håret på flera veckor. Bryr mig inte om killen har lite övervikt som ska vara den extra mannen men vill inte ha en flåsande 150kg kille över mig som luktar svett. Så där begav vi oss genast ifrån och raggade upp några snyggingar på krogen istället som vi hade en trevlig stund med =)

    Så ragga på krogen. Inte många killar som tackar nej till en trekant =)
    Bor ni i gbg?
  • HäckHäxan
    Emma222 skrev 2014-01-30 19:15:29 följande:
    Rekommenderar ej parklubb. Vi har inga bra erfarenheter. Vi besökte en klubb i gbg och den vara bara sunkig. Vi kräver ju inte att alla ska vara super snygga men lite krav får man allt ställa då både jag och min sambo är noga med vårat utseende. På den klubben vi besökte var det iaf ungdomar i våran ålder (20-28) men dessa personer vägde åtminstone 150 kg och det såg inte ut som dom tvättat håret på flera veckor. Bryr mig inte om killen har lite övervikt som ska vara den extra mannen men vill inte ha en flåsande 150kg kille över mig som luktar svett. Så där begav vi oss genast ifrån och raggade upp några snyggingar på krogen istället som vi hade en trevlig stund med =)

    Så ragga på krogen. Inte många killar som tackar nej till en trekant =)
    Hmm vad trist.

    Jag var på en sån klubb för ett gäng år sen, fast där var jag den enda mulligare kvinnan, de andra var smala eller normalviktiga då, fanns väl en och annan man med lite mage så men inte feta liksom. Åldrarna varierade ju frisk och det tyckte jag var en bra grej. Nu var jag ju där som singel kvinna, fast jag kom dit som ett "par" ihop med en bekant.
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Noname00
    HäckHäxan skrev 2014-02-09 16:30:04 följande:
    Hmm vad trist.

    Jag var på en sån klubb för ett gäng år sen, fast där var jag den enda mulligare kvinnan, de andra var smala eller normalviktiga då, fanns väl en och annan man med lite mage så men inte feta liksom. Åldrarna varierade ju frisk och det tyckte jag var en bra grej. Nu var jag ju där som singel kvinna, fast jag kom dit som ett "par" ihop med en bekant.
    Det låter som du tycker att det  var kul, Brukar du gå dit fortfarande?
  • JessMatt78

    Vi har gått på swinger klubba i flera år, och vi kan säga att det är väldigt blandat när det gäller åldrar allt från 20 och uppåt.
    Men när det gäller ert problem så skulle vi kunna tipsa om att kanske höra efter lite försiktigt om någon kompis skulle vilja ställa upp.
    Vi har haft trekanter med flera av våra kompisar och vi ät fortfarande mycket bra vänner och träffas regelbundet och inte då för att ha sex utan att umgås, skratta och ha allmänt trevligt..

  • HäckHäxan
    Noname00 skrev 2014-02-09 17:51:05 följande:
    Det låter som du tycker att det  var kul, Brukar du gå dit fortfarande?
    Ja det var allt kul, en bra kväll helt enkelt. Men nej jag har inte varit där sen dess. Har inte klaffat med resten av livet typ.

    Men som information heter de relaxklubben och de har även öppnat i Stockholm ( om jag inte minns helt galet, de kanske skulle öppna men inte gjort ännu ) och är de som står bakom sidan svenska swingers sidan. Iaf de som håller eller höll i klubben i gbg när jag var där är supersköna människor verkligen. Var en fin atmosfär där, trevliga respektfulla människor osv.
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • tarion84

    Hej såg att tråden var lite gammal och att du var sugen på att pröva någon from av grupp sex  jag söker folk som är  villiga vi kanske kunde börja en dialog hur gammal är du och din partner ? hör av er ha det bra Erik 

  • tarion84

    Hej Häxan kan du tänka dig en grupp sex träff hör av dig .. Erik

  • Anonym (Hehe)

    Tror inte du är enda killen som vill det! :D 


    adam 8765 skrev 2016-12-01 01:14:16 följande:

    Jag vill testa trekant med 2 tejer


Svar på tråden Vill ha trekant/gruppsex