Ok att killen runkar men inte vill ha sex?
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 4 år. Har haft ett jätte bra sexliv.. Han har alltid varit mycket för sex. Och jag har aldrig ifrågasatt honom när han tillfredställt sig själv heller eftersom vi alltid haft ett bra sexliv. Men nu till saken är att han inte velat ha sex med mig alls på en månad. Vi har det jättebra förutom det. Och jag har inte pressat honom heller eftersom jag anser det normalt att få mindre sex lust ibland. Jag har iallafall frågat honom varför han inte vill och då säger han att han mår dåligt och inte känner för det. Men ikväll när jag gick in i sängen och la mig bredvid honom började ja försiktigt börja ta på honom, då blev han jätte besvärad märkte jag och jag kände att han var alldeles kladdig. Jag blev jätte ledsen över detta och undrar om jag överreeagerar? Känner mig lite kränkt att han inte vill ha sex men ligger å runkar för sig själv istället för att vilja ha sex när han vet att jag verkligen vill. Han påstod att han gjorde det för att han skulle somna lättare och att han inte trodde ja ville för jag är förkyld. Men jag menar han har ju inte velat alls på en månad.. Så till min fråga, överreagerar jag som tar åt mig? Tacksam för svar både från tjejer och killar.