• Junipingla

    Fikatråd för hemma-hos mammorna i HBG #5

    Så var det dags med en ny tråd för oss!

  • Svar på tråden Fikatråd för hemma-hos mammorna i HBG #5
  • Persika80

    Jag är så nyfiken, smyger in på junipinglas sida på jakt efter magbilder och på lothans efter klänning bilder.
    Så glad jag blev att ni vill träffas igen, var ju evigheter sedan!

  • Junipingla

    Det hade verkligen varit roligt om vi kunde se till att få till en träff nu i sommar när de flesta har semestrar!! Vi kanske kan ta en picknick ute någonstans???
    Många av er har jag inte sett sedan innan jul :(


    Mamma till fyra! + bebis i magen v. 22
  • Junipingla

    De ligger tillgängliga för de i adressboken :) Ska se om du är där! KRAM


    Persika80 skrev 2008-05-29 22:10:26 följande:
    Jag är så nyfiken, smyger in på junipinglas sida på jakt efter magbilder och på lothans efter klänning bilder.Så glad jag blev att ni vill träffas igen, var ju evigheter sedan!
    Mamma till fyra! + bebis i magen v. 22
  • Persika80

    picnick ute låter mysigt.
    Ni är också välkomna till vårt nya hus!
    Det ena goda behöver inte utesluta det andra, finns chans att ses flera gånger i sommar.

  • Louise k

    jag har oxå hittat tillbaka! och hänger gärna med på en picnic!! :)
    hoppas allt är bra med er alla, Lothan: va mysigt med bröllop, raus är en jättefin kyrka!
    Vi mår rätt OK, vi tar en dag i taget här hemma. Jag började jobba i torsdags, kändes BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Men i fredags böev det bättre som tur va.. pallar bara inte gå hemma här mer, måste få ett "normalt" liv känner jag efter allt som hänt/varit här hemma.

    Stor kram till er alla!!

  • Fighter

    Vi är gärna med på en eller flera träffar.

    Just nu packar jag väskan och far söderut på torsdag, har lite småpanik över att lämna Tuva hemma, undrar om honfår plats i resväskan tro ?

    LouiseK- Vad kul att höra av dig, har tänkt så mycket på er!

    Ha det gott i sommarvärmen !

    Kram

  • PcoBella

    Louise- trevligt att du e tillbaka!!

    Jisses vilken värme idag!! Pallar inte vara ute nu!! Nä, nu ska vi vara inne ngn timme och så får vi gå ut senare igen!

    Ha det gott allihopa och va försiktiga i solen!!

    Kramar!!

  • uppsala

    Tips: Netto har soldräkter m ban för kille o tjej strl 92, 98 o 104. Mamma köpte till mig i tisdags, idag fanns EN kvar i ängelholm men kanske finns det lfer butiker i närheten? Kostade 99 kr!!

  • Fru Söderlund

    Hej på er!

    Hoppas allt är bra med er alla. Har varit utan musen till datan sen 6 dgr tillbaka. Vår lille son hade gömt den. Nör jag frågade sa han bara: Data! Ja, men var är musen? Hi hi, jäkla unge, snabb som en vessla.

    Jobbar hela helgen, förutom dessa jäkla dagis baciller är allt på topp!

    Ngn som känner till någon bra DJ el liknande?

    Må så gott i solen! KRam

Svar på tråden Fikatråd för hemma-hos mammorna i HBG #5