• kanicka

EAN-koder och Liberomärken....

Snacka om att man samlar på allt som mamma! Det trodde jag knappt...

Är det inte Lambimärken, så klipper man ut Ean-koder från Semper...eller så samlar man Liberomärken. Haha...nån mer än jag som känner mig lite halvknäpp som samlar på allt? Men lite kul samtidigt! Kanske finns det tom något jag missat att samla på?
    Knepig tråd kanske...men lite kul att diskutera...
    Mammas lilla Elliott 070803!
  • Svar på tråden EAN-koder och Liberomärken....
  • kanicka

De har lite kampanjer då och då tror jag, men vad de har just nu vet jag inte...hittade inget på www.hippbarnmat.se , men har sett ibland i butikerna att man kan samla till något...

Ciccilionaa skrev 2008-06-06 23:42:54 följande:
    Kan man göra ngt med Hipp-koder?C
  • Circus Larsson

Vi har under årenslopp sparat ihop till:

*Oräkneliga bonuscheckar på Liberoblöjor.
    *Speldosa från Libero.
    *Skojiga pling tofflor Libero.
    *Namnskylt till 2 vagnar från Nestle´
    *Badcape från Natusan. 2 st
    *Pyjama från Natusan 3 st
    *DVD film från semper.
    *Ett gäng gosedjur från olika tillverkare.
    *DVD film från Findus 2 st
    *Böcker från Libero och Nestle´

Säkert har jag glömt en del, kan inte komma ihåg allt.
    Nu har jag ca 50 sparade Liberomärken som jag väntar på att få ge till min bror som snart blir pappa.

Bara att konstatera att man kan tjäna mycket pengar på att samla märken och kvitton

• Tjej 83

nestlé har just nu tröj-erbjudande.
    tog hem en lapp igår då vi har många ean koder liggandes.. sen förra gången vi skicka in efter en tröja hehe.

• kanicka

Se där! Vad roligt! Ska börja spara på allt nu! Haha...

Fick min första premie från semper häromdagen och det var superkul att man då fick sin lilla "belöning" efter allt klippande...! 
    Circus Larsson skrev 2008-06-07 14:02:58 följande:
    Vi har under årenslopp sparat ihop till:*Oräkneliga bonuscheckar på Liberoblöjor.*Speldosa från Libero.*Skojiga pling tofflor Libero.*Namnskylt till 2 vagnar från Nestle´*Badcape från Natusan. 2 st*Pyjama från Natusan 3 st*DVD film från semper.*Ett gäng gosedjur från olika tillverkare.*DVD film från Findus 2 st*Böcker från Libero och Nestle´Säkert har jag glömt en del, kan inte komma ihåg allt.Nu har jag ca 50 sparade Liberomärken som jag väntar på att få ge till min bror som snart blir pappa.Bara att konstatera att man kan tjäna mycket pengar på att samla märken och kvitton
  • Tjej 83

Tjej 83 skrev 2008-06-07 14:32:05 följande:

nestlé har just nu tröj-erbjudande.tog hem en lapp igår då vi har många ean koder liggandes.. sen förra gången vi skicka in efter en tröja hehe.
    såg nu att det står från 6 mån gamla eankoder. äldre gick inte o använda.
    så hur ska man veta vilka man ska skicka in o inte?
    kanske skicka in dubbelt upp så man är på säkra sidan hehe..
    inte sett den texten innan...
  • Castafiore

Semper hade en "dubbel poäng kampanj" i december. Man fick dubbla poäng för alla koder man skickade in. Det blev en digital fotoram!!
    Så nu går jag in på hemsidan lite då och då för att hålla koll på liknande kampanjer...
    Nu jobbar vi på SkipHop-skötväskan då vår gamla råkade ut för en "glömde-bananskal-olycka". perfekt tajming!

• caakam

Tjej 83: menar de inte att det måste vara streckkoder från burkar som är för barn som är från 6 mån och uppåt?

• Emlan81

Har oxå samlat massa...å fått en hel del. Men den jag är mest nöjd med är från Nestle. Skickade in ean koder dit och fick då skicka efter en tröja från ett företag (minns inte namnet just nu) Vi fick designa den helt själva. Vilket blev en jätt cool tröja.

• Tjej 83
    caakam skrev 2008-06-07 22:46:50 följande:
    Tjej 83: menar de inte att det måste vara streckkoder från burkar som är för barn som är från 6 mån och uppåt?
    kanske?
    det stå -poäng ges på produkter från 6 mån.
    men finns de under 6 mån? vad i såfall?
    men hur ska man ändå veta? ja har ju inte burkarna kvar, bara alla ean koder så.
  • ickeus

Ja, de har burkar från 4 månader.. Det är lika på nestle´att det bara är från 6 månader så jag får väl hålla mig till tåls en stund till då.

• Tjej 83

jaha nej men då är ja på säkra sidan hehe. har inte köpt från 4 mån,
    de är iofs typ 1,5 år gamla ean koder men de funkar la hehe..

Emlan81
    du menar simplycolours (?) ja därifrån fick vi med en tröja, ska skikca in till en ny tröja nu hehe.. jättebra ju.

Svar på tråden EAN-koder och Liberomärken....