EAN-koder och Liberomärken....
Snacka om att man samlar på allt som mamma! Det trodde jag knappt...

Snacka om att man samlar på allt som mamma! Det trodde jag knappt...
De har lite kampanjer då och då tror jag, men vad de har just nu vet jag inte...hittade inget på www.hippbarnmat.se , men har sett ibland i butikerna att man kan samla till något...
Vi har under årenslopp sparat ihop till:
*Oräkneliga bonuscheckar på Liberoblöjor.
*Speldosa från Libero.
*Skojiga pling tofflor Libero.
*Namnskylt till 2 vagnar från Nestle´
*Badcape från Natusan. 2 st
*Pyjama från Natusan 3 st
*DVD film från semper.
*Ett gäng gosedjur från olika tillverkare.
*DVD film från Findus 2 st
*Böcker från Libero och Nestle´
Säkert har jag glömt en del, kan inte komma ihåg allt.
Nu har jag ca 50 sparade Liberomärken som jag väntar på att få ge till min bror som snart blir pappa.
Bara att konstatera att man kan tjäna mycket pengar på att samla märken och kvitton
nestlé har just nu tröj-erbjudande.
tog hem en lapp igår då vi har många ean koder liggandes.. sen förra gången vi skicka in efter en tröja hehe.
Se där! Vad roligt! Ska börja spara på allt nu! Haha...
Tjej 83 skrev 2008-06-07 14:32:05 följande:
Semper hade en "dubbel poäng kampanj" i december. Man fick dubbla poäng för alla koder man skickade in. Det blev en digital fotoram!!
Så nu går jag in på hemsidan lite då och då för att hålla koll på liknande kampanjer...
Nu jobbar vi på SkipHop-skötväskan då vår gamla råkade ut för en "glömde-bananskal-olycka". perfekt tajming!
Tjej 83: menar de inte att det måste vara streckkoder från burkar som är för barn som är från 6 mån och uppåt?
Har oxå samlat massa...å fått en hel del. Men den jag är mest nöjd med är från Nestle. Skickade in ean koder dit och fick då skicka efter en tröja från ett företag (minns inte namnet just nu) Vi fick designa den helt själva. Vilket blev en jätt cool tröja.
Ja, de har burkar från 4 månader.. Det är lika på nestle´att det bara är från 6 månader så jag får väl hålla mig till tåls en stund till då.
jaha nej men då är ja på säkra sidan hehe. har inte köpt från 4 mån,
de är iofs typ 1,5 år gamla ean koder men de funkar la hehe..
Emlan81
du menar simplycolours (?) ja därifrån fick vi med en tröja, ska skikca in till en ny tröja nu hehe.. jättebra ju.