• chiqita

    Vad tar man med till sjukhuset?

    I morgon bitti läggs jag in på sjukan och på kvällen förväntas jag föda vår lilla underbara ängladotter.. vår Tindra som lämnar jordelivet aldeles för tidigt... Det gör ont, men känns samtidigt bra att det sker så pass tidigt ändå.. och att vi fick möjlighet att upptäcka det så pass tidigt ändå..  

    Nu till en kort liten praktisk fråga... Nu när jag ska packa väskan inför morgondagen.. Vad behöver jag ha med mig? Tandborste typ eller? Någon som vet?
     
    Enormt många kramar till alla andra änglamammor här inne. Snart är jag en av er..


    (¯`°?.¸ ♥♥♥ Det blir en änglatjej istället... ♥♥♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vad tar man med till sjukhuset?
  • Froggis76

    Tänker så på er idag.Ber för er att det skall gå bra trots allt det hemska.
    Massor av styrkekramar!

  • Lenish

    Hoppas allt går bra idag!!
    Tråkigt bara att den blev en liten ängel...
    Men hon har det bra nu också♥

  • gmt

    Åh min vän - jag är så ledsen så!
    Jag tänker på er o kramar er i tanken.
    Vet inte alls vad jag ska säga.....

  • mammananja

    Jag är så ledsen för att er lilla Tjej Tindra inte kunde stanna kvar....Tänker på er idag..kramar om i massor

  • Mkmit

    Skickar en tanke till er idag. Hoppas att ni får fina minnen från den lilla dottern.

  • chiqita

    Tack alla för fint stöd och vackra ord och tankar. I går kväll klockan 23.17 tittade hon äntligen fram.. Då mitt i stundens allvar kändes det helt rätt att se henne och sköterskan gjorde henne fin innan hon kom in igen. Hon var så vacker, vår lilla vackra goa Tindra. Vi saknar henne grymt mycket i våra hjärtan, och vi kommer alltid att minnas hennes underbara lilla jag.. Ca 12 cm lång, men aldeles perfekt.. hennes händer.. jag kommer alltid minnas hennes händer.. som mina, fast sååå mycket mindre.. 
    Nu e vi hemma igen.. fick stanna längre om vi ville, men vi ville hem... Nu ska vi ta det lugnt och läka... åker hem till Sverige nästa vecka till sommarstället och bara är.. En svår tid framför oss.. men vi tar en dag i taget och allt kommer lösa sig till det bästa, det här var ändå det enda alternativet... Jag är glad att det gick så pass fort.. och jag hoppas hoppas att hon har det bättre i den lilla babyhimmel hon befinner sig... 

    Kramar! 


    (¯`°?.¸ ♥♥♥ Det blev en änglatjej istället... ♥♥♥ ¸.?°´¯)
  • Froggis76

    Åh, vad fint att ni orkade se er lilla Tindra! Sköt om varandra och titta in här lite då o då, vi finns här som stöd!

    Massor av kramar!!

  • JLS

    Beklagar sorgen över er dotter

    Kram på er!


    Vårt lilla mirakel...♥ Bf 080621 ♥
  • Blå molnet

    Ta hand om varandra och ta den tid ni behöver för att läka. Ärret finns tyvärr alltid kvar!
    Kramar

Svar på tråden Vad tar man med till sjukhuset?