• Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!
  • elegi
    maria8109 skrev 2008-08-21 21:20:43 följande:
    www.blocket.se/vi/17507094.htmJag skrattar så jag dööööööör!!!!
    samma här faan den måste jag skicka vidare
    Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • elegi
    maria8109 skrev 2008-08-21 21:27:35 följande:
    Jorå, där har jag minsann varit och snokat
    Misstänkte det, finns massor kul där, min nya favvosida är dagensmuffin.se där finns massor roliga muffins i alla olika smaker och modeller
    Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • elegi
    AlexEmmi skrev 2008-08-22 08:06:47 följande:
    då drar vi snart till mallis då.. ha det gott
    Detsamma, hoppas att ni får det underbart och inget regn
    Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • maria8109

    Amen Jenny, så lyxigt! Ha det svinskönt och så sola lite för mig med, min fina semester-bränna är som bortblåst! Buhu!!

  • maria8109

    Var faaaan är vattnet? Jag har en grym längtan efter att få borsta tänderna, men då vill jag minsann ha lite vatten!!!

    Jahaja, då var det klart. Vi har ingen bebis längre utan en stor 2åring som firade sin stora dag med att vara utan blöja hela dagen, inga olyckor! Många fina paket och mycket gott fika *klappar mig själv på axeln* Jag hade bakat allt, här var det inge köpe-fika!!! Usch, jag vill ha en liten kille, nu är han så stor, i tisdags räknade han till 13!!! Jag bara satt och gapade!

    Nä, nu ska jag se om vattnet kommit tillbaka!

  • elegi
    maria8109 skrev 2008-08-24 09:02:22 följande:
    Var faaaan är vattnet? Jag har en grym längtan efter att få borsta tänderna, men då vill jag minsann ha lite vatten!!!Jahaja, då var det klart. Vi har ingen bebis längre utan en stor 2åring som firade sin stora dag med att vara utan blöja hela dagen, inga olyckor! Många fina paket och mycket gott fika *klappar mig själv på axeln* Jag hade bakat allt, här var det inge köpe-fika!!! Usch, jag vill ha en liten kille, nu är han så stor, i tisdags räknade han till 13!!! Jag bara satt och gapade!Nä, nu ska jag se om vattnet kommit tillbaka!
    Jobbigt att vara vattenlös

    Här har ni recensionen från igår kväll
    www.corren.se/archive/2008/8/24/juy257kloa30hf7.xml

    Å precis så bra var han, lite humoristisk men fåordig, barnen tyckte oxå att det var roligt men Alexandra var trött, vi gick när han sjöng 2:a xtra numret då var klockan närmare 22:30
    Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • missFebe

    Jo då Maria nog va de i lördags. Nja lite nojja på natten blev de allt, men A va nog precis lika nervös. Men de blev en alldeles perfekt dag me fint väder oxå. Hade sån otrolig tur me vädret & allt annat. Tur hade vi oxå vi råka få lyxsviten för vår svit va bokad, sen råka de ta fel betalt så vi betala bara för en person. Så vi hade fullt flyt hela tiden, bara tårtan som inte ville lyda henne som gjorde den. Men den va supergod, ni kan kika in på "Solaika"s sida, där e den. Så summeringen e-de kunde inte ha blivit bättre. Kram på er alla. Några träffar ja väl på skolstartsfesten ikväll.

  • Bosisen

    Hej Jenny.
    Vad bra allt allt gick som det skulle och vilket väder ni fick.
    Hoppas att det kommer bilder som vi får se på din sida sen.

    Nu sitter jag och väntar på att få besök av hela tjocka släkten för jag blir ju 25 idag.
    Så jag har bakat tårta hela dagen och kakor och bullar med såklart.
    Jobbigt att göra det när man inte är van, men jag börjar bli bra på det säger gubben min och det är ju kul att höra.
    Och nu behöver jag ju inte tänka på at göra det mjölkfritt heller.
    Ännu godare då.

    Ha det så bra så höres vi.

    Anna du skulle ha öppna imorgon eller hur?

  • elegi
    Bosisen skrev 2008-08-25 14:56:20 följande:
    Hej Jenny.Vad bra allt allt gick som det skulle och vilket väder ni fick.Hoppas att det kommer bilder som vi får se på din sida sen.Nu sitter jag och väntar på att få besök av hela tjocka släkten för jag blir ju 25 idag.Så jag har bakat tårta hela dagen och kakor och bullar med såklart.Jobbigt att göra det när man inte är van, men jag börjar bli bra på det säger gubben min och det är ju kul att höra.Och nu behöver jag ju inte tänka på at göra det mjölkfritt heller.Ännu godare då.Ha det så bra så höres vi.Anna du skulle ha öppna imorgon eller hur?
    Grattis på födelsedagen

    Japp det stämmer, jag har fika idag och på fredag
    Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • elegi
    maria8109 skrev 2008-08-25 20:49:56 följande:
    Idag? Med det menar du Tisdag va? Idag = Tisdag! På vrena-mål!!!!
    Ja precis, het rätt idag=tisdag iaf i just det inlägget
    Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • elegi
    maria8109 skrev 2008-08-25 20:51:37 följande:
    Föresten, var är Clara? Hon har ju inte skrivit på skit-länge! Claaaaaaraaaaa.... HooHoo var är du?
    hmm vet inte men hon var iaf här och fikade i torsdags
    Nytt ordspråk -Även apfula tårtor kan smaka gott (snott från mamsingen)
  • clara b

    Jag vet, fy fan vad  jag inte hinner titta in här med en karl som tokjobbar hela tiden! Nu har jag varit i källaren och duschat, samt suttit vid datorn i sammanlagt 25 minuter och Elis är på väg att dra igång hela symfonin däruppe! Jag och Elis titta förbi en liten stund imorgon bitti, ska in till stan och krama och pussa min fina lilla Majken en stund. Och inte minst gå på RACKAMAJA som har 30 % på allt utom höstkollektionerna. Yippie! Jag hörde av Linus att han inte skulle på dagis imorgon, så jag antar att vi ses, Maria?

  • NanstansIVrena

    Oj vilken gammal tråd! Shit gick i förskoleklassen då! I vrena! Nån som vet vad Tanja heter i efternamn, hon som gick i förskoleklass med mig (Lovisa) om det är nåt jag vill ät det att ha tag i ett klassfoto från f eller ettan. F*n vad kul det skulle vara att ha! Nån som har ett? Fram ned orden igen! Ingen nostalgitråd får ligga och samla damm! Är det nån vrenabo här som fortfarande använder FL? Har tänkt tillbaka mycket på f och ett klassen. Kommer nån ihåg EdvinTS?

Svar på tråden Bästa mammorna i Vrena!