• Aprilbaby

    Fortsättningstråd nr 11 Vårmammor - 06 Borås

      ....Då var det dax igen för ny tråd....


    Lycklig & Stolt mamma till Melvin & Vilmer
  • Svar på tråden Fortsättningstråd nr 11 Vårmammor - 06 Borås
  • Mamma till Rasmus

    Måste säga det med att vi har varit på funcity men utan Lucas vi åkte med Rasmus själva. Nästa år kommer han att få följa med för det fanns massor av roliga grejer för de små med. Mnga karuseler och vatten land mm

    Vi har däremot varit på Busfabriken i Halmstad och det är att rekomendera. Det finns ju i Gbg med, i Halmstad är det 2000
    kvm lekborg kan man säga så kul och man leker i 3 timmar för 100 kr helt suveränt.

  • Aprilbaby

    Hej!
    Idag har vi varit på lek o buslandet i Göteborg Skrattande Precis som Marlene skrev så kostar det 100 kr för 3 timmar, Melvin ville inte åka hem när de 3 timmarna gått hihi. Får bli fler resor dit, dom hade tydligen öppet alla 365 dagar om året!

    Jag har semester 1 år till haha......eller jag tar tillbax det....är verkligen ingen semester med 2 bestämda små pojkar här hemma. Men jag är iaf ledig 1 år till.
    Skall kolla upp hur vi har det tis eller ons vecka 34. Vore kuuuuuuul att ses.


    Lycklig & Stolt mamma till Melvin & Vilmer
  • Logh

    Jahopp... då har man lämnat lille nus ensam på nya dagiset, fullt med främande människor. Känns läskigt...
    Saknar det gamla lilla trygga dagiset i Rångedala.
    Men det blir väl säkert bra här med.

    Sista semesterveckan här nu. Sen ska det jobbas halv tid. Känns märkligt det med...

    Ska också kolla hur det ser ut v 34. Har ingen koll just nu. Men det var helt klart allt för länge sen vi sågs!

  • En Frida

    Hej hej

    Jag började jobba idag jag. Arbetar heltid och slutar först vid halv fem så jag vet inte om jag kan ses på fika. Beror på när vi ses. Hör av mig när det närmar sig.

    Spännande att börja jobba halvtid Linda. Det kommer säkert gå kanonbra.
    Linda- Träffade Per-Erik idag på jobbet och gissa om jag blev retad för tequiladrottningen. Han undrade om jag inte ville gå ut en sväng idag också =D
    Lovade att bjussa honom på en öl nästa gång vi ses ute på krogen. hehe

    Anna- Vad händer hemma hos er. Några nya framsteg denna veckan som skrevs upp i boken.

    Noah har börjat säga "Helvete" när han blir arg. Inte särskilt kul och man känner ju sig lite träffad eftersom vi måste ha lärt honom det.

    Sarah- Länge sedan jag hörde något från er. Hur går det i huset och hur mår Saga?

  • Aprilbaby

    Hej alla!
    Vecka 34 börjar Melvin dagis igen, vi har inget  inbokat på tis eller onsdag eftermiddag. Vi kan både och, så ni andra tjejer får skriva och bestämma!

    Idag har vi haft dop, så skönt att det är över. Jag är ju en planeringsmänniska som älskar att pyssla o grejja så har ju haft fullt upp med dopförberedelser i ett par dar.

    Lillprinsen här hemma växer så det knakar, 6 kilo redan Glad

    Kram till er alla!


    Lycklig & Stolt mamma till Melvin & Vilmer
  • Mamma till Rasmus

    Hej på er
    Nu sitter man här och har en vecka kvar tills man börjar igen fy vad hemskt.
    Anna- ja jag förstår vad du menar det är INGEN sem när man har två det är fullt upp hela tiden hihi men väl värt det.

    Är era små busar väligt trotsiga, Lucas är hemskt han blir helt galen när han inte får som han vill. Han slår storebror när han inte får hans saker och slänger sig på backen när det inte går som han vill. Grymt mammig det är värre än någonsin gör jobbigt. Blir jobbigt när han börjar på dagis igen, han kommer att skrika som bara den blir helt förstörd när jag bara går på toa.

    Ni får kolla när ni kan bäst hade varit toppen att träffas alla.
    Ha en härlig lördag kväll

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej hej!
    Jag har bytt namn här bara så ni vet


    Lycklig & Stolt mamma till Melvin & Vilmer
  • Logh

    Hej!

    Vill ni komma hit på onsdag och fika? Vi kan först efter fyra, men det hade varit såå kul att ses!!!

    Pratade med Sarah och deras dator har pajat, så jag har lovat att meddela om vi skulle ses i nästa vecka.

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej hej!
    Vi kan ses på onsdag. Behöver en bra vägbeskrivning då Linda. Hur lång tid tar det att åka från Borås till Sandared? Hur kör man till Sandared? hahaha.....vi får väl åka redan på tisdag om vi skall hinna fram till rätt hus

  • En Frida

    Jag kommer om jag hinner jobba ihop flex så jag kan sluta tidigare.
    Skulle vara kul att se er!

  • Mamma till Rasmus

    Hej
    Jag skickade till Linda att vi med kommer och att vi med behöver väg beskrivning.

    Nu har vi kommit hem och i morgon kommer vardagen med full fart, men men vad gör man får vara glad att det börjar lite lugnt iallfall.

    Det ska bli kul att träffa er alla men jag kommer med världens bus unge han gör inget som jag säger längre och bara trotsar. Hoppas era barn inte blir vettskrämda...

    Nu ska barna äta och sedan ett bad och sedan ska de slängas isäng. Ha det så gott så syns vi snart.
    kramar till er alla

  • Melvin06 Vilmer08

    Hoppas vi blir alla nu på onsdag, hade varit sååå skojj! Är ju dax att ta en gruppbild på barnen Skrattande

  • Sarah W

    hejsan allihopa!
    Har som sagt inte haft en data på vällldigt länge. men nu har vi fått låna thomas systers data (bärbar) så himla skönt hehe..
    Vår är inne på lagning nu
    Med oss är allt bara bra, vi har äntligen fått dusch klar så vi kan duscha men där med inte sagt att badrummet är helt klart hihi.
    med saga är det bara bra lite trotsog då och då och väldigt bestämd..
    Ska bli super skoj att träffa er alla skoj att alla verkar kunna
    saga har oxå börjat nytt dagis så imon blir första dagen hon går på riktigt men hon trivs väldigt bra.
    som sagt ska bli skoj att se er alla och alla pojkar
    kram från oss

  • Melvin06 Vilmer08

    Liiiiiiiiinda?!?! Jag behöver en vägbeskrivning!!!

  • Sarah W

    hej svejs! Linda messar du en väg besk. hinner inte gå in nått mer på datan innan vi åker ska bli sko att ses imon allihopa

  • Melvin06 Vilmer08

    Hej hej!
    Tack för igår, vilket härligt hus ni har Linda. Underbart med så många rum

    Går gärna ut och äter en fredag framöver som vi pratade om. Marlene och Sarah ni får kolla av era scheman och bestämma ett datum!

    Hoppas du mår bättre Sarah, synd att ni inte kunde komma!

  • Sarah W

    hej hej.. ja det va riktigt synd att jag blev sjuk. måste vart nått jag ätit.. men vi får komma med nästa gång. jag måste köpa ny kalender för min rävker bara till september. men jag ska titta över är det en fredag vi snackar om

Svar på tråden Fortsättningstråd nr 11 Vårmammor - 06 Borås