• Anonym (ledsen)

"vilken bullfitta du har"

Sambon hade gått o lagt sig och jag gick in i sovrummet i trosor och linne för att säga nåt. Helt plötsligt säger han "vilken bullfitta du har". Jag säger "vaa?" och han upprepar sig igen. Jag blir sur som tusan och tar tidningen som han ligger o läser (för övrigt, en Moore tidning), varpå han springer upp efter mig. Han tar tillbaka den och går o lägger sig.

Sen skickade jag sms till honom, ja även fast jag satt i rummet bredvid. Då går han upp till mig igen och säger förlåt och att han inte menade det.
    Då sa jag "men det lät inte direkt som att du skojjade".
    Han: "nee men första gången gjorde jag inte det"
    Jag: "nehe?? vad menar du?? varför säger du så då?!" och så trycker jag bort honom för han tänkte pussa mig och då blev han sur och gick o la sig igen.

Och jag sitter här helt förvirrad, skojjade han eller inte!? Varför kläcker han ur sig en sån sak? Efter 5 år och 2 barn tillsammans..
    Ska jag inte kunna gå runt i trosor o linne eller bikini nu på sommarn utan att behöva tänka på den kommentaren? Han har aldrig sagt så innan, och jag har aldrig haft komplex (förrens nu då...)

Vet att han har skrattat åt tjejer på stranden att dom har haft såkallade bullfittor..

Fy, är jätteledsen nu!!!!!! :(

• Svar på tråden "vilken bullfitta du har"
  • Anonym

Du kunde ju alltid kontra med att du åtminstone har något som putar ut från skrevet, till skillnad från vissa andra...

• Anonym (ledsen)

Haha tack för alla bra kommentarer Sitter här med ett flin på läpparna! (i ansiktet då )

Jag vet inte hur jag ska tackla det, får väl snacka med honom sen när han kommer hem. Han har aldrig vart ELAK mot mig innan så jag hoppas han inte börjar nu. Men det tror jag inte, det blev väl nått missförstånd eller nåt. 

Jag tycker INTE att jag har nån bullfitta iaf. Sådeså.

Trevlig midsommar!!

• Eld

Alla killar jag pratat med tycker att en sk. bullfitta är skitsnyggt och läckert. Det är inget negativt, tvärtom skulle jag vilja påstå.

• Anonym (också bf)
    Eld skrev 2008-06-19 10:47:35 följande:
    Alla killar jag pratat med tycker att en sk. bullfitta är skitsnyggt och läckert. Det är inget negativt, tvärtom skulle jag vilja påstå.
    Glad man blir av sånt!
    Aldrig någonsin vågat fråga om sånt, då jag trott att jag har en pga övervikt, och därmed också skämts över mitt kön.
  • Eld

Anonym (också bf) skrev 2008-06-19 10:48:55 följande:

Glad man blir av sånt! Aldrig någonsin vågat fråga om sånt, då jag trott att jag har en pga övervikt, och därmed också skämts över mitt kön.
    "Bullfitta" kan man ha även om man är jättesmal.
  • Anonym (också bf)
    Eld skrev 2008-06-19 10:50:09 följande:
    Anonym (också bf) skrev 2008-06-19 10:48:55 följande: "Bullfitta" kan man ha även om man är jättesmal.
    Har precis lärt mig det!

Jag vet att man inte ska jämföra sig med modeller och porr, men vad f-n, där syns ju inte en enda bullfitta till!
    Så då har jag dragit den slutsatsen att det har med vikten att göra.

Men nu kan jag väl vara glad åt det istället då!
  • Anonym (också bf)
    ajnas skrev 2008-06-19 10:51:11 följande:
    vafan, bullsnippa heter det väl?
  • msmurphy

Asså vad är bullfitta, och hur kan det synas om man inte är naken? *noll koll as always*

• The past is now

Åhh,guud jag garvar ihjäl mig nu!! Ighhhhh!

Ts: Härligt att du inte längre "hänger" läpp!*flin* Se det positivt även om du inte tycker att du har en bullfitta.

Min man säger så om mig också men jag kontrar med samma mynt. Blir riktigt kul i slutändan kan jag säga.

• Anonym (Bullfitta For Me)

En komplimang!

• Anonym (K)
    Anonym (Bullfitta For Me) skrev 2025-05-24 21:58:32 följande:

En komplimang!

Svarar du 17 år senare. Bra jobbat!
  • Anonym (Bullfitta For Me)
    Anonym (K) skrev 2025-05-24 22:10:37 följande:
    Svarar du 17 år senare. Bra jobbat!
    Ja, fanns bullfitta då och finns bullfitta nu. Vill ha bullfittans dag i kalendern.
    Kan vi ka kanelbullens dag så kan vi ha bullfittans dag.
Svar på tråden "vilken bullfitta du har"