• SimonsTilda

    Min SON har lämnat meij , han hade anencefali

    Här kmr ett nytt inlägg .. Skrev " Min dotter " i de andra inlägget .. Men de va för att barnmorskan sa att de va en tjej , men de föddes en pojk ..

    29 / 5-08 , fick jag diagnosen Anencefali, på min son . Han hade varken skalle , eller hjärna . Knappt något ansikte heller . Hjärtat bara stannade på meij . Jag torkade av magen , o bara sprang ut från rummet o hem till min mamma . Jag ville int tro de va sant . På onsdah , den 4 / 6 , föder jag ut min lilla ängel . Han har fått namnet Simon HOPE Anders .
    Jag vet verkligen int va jag ska ta meij till . Hur ska jag klara detta ? 1 av 30 000 , får detta . VARFÖR JUST JAG ?! Jag blev den 5:e på 20 år , som fått detta . Man känner seij så himla utvald . Varför just min lilla ängel ?

    Jag hoppas att hon alrig lämnar meij , hon måste finnas o vaka över mamma o pappa . Vi kmr aldrig att glömma deij, lilla hjärtat !

    Vill ni veta mer , eller bara prata allmänt , adda gärna min msn ; Tiilda-Modiin@hotmail.com

  • Svar på tråden Min SON har lämnat meij , han hade anencefali
  • KaijsaM

    Jag beklagar verkligen det som hänt dig. Fruktansvärt. Min flicka hade sacrococcygeal teratoma när hon föddes och det är 1 på 40.000 som får detta. Jag menar inte att det alls är samma eftersom min tjej klarade operationen fint. Känslan av utvaldhet känner jag igen. Jag önskar dig allt gott i framtiden.

  • Woza

    Jag är jätteledsen för er skull.

    Vår dotter saknade skallben - akrani. Vi fick diagnosen i slutet av januari på vårt rutin-ultraljud. Den 28 januari föddes hon. Den här veckan var beräknad förlossning och sorgen kom tillbaka lika starkt igen. Hon borde fått vara med oss nu.

    Mina varmaste tankar till er! Kram

Svar på tråden Min SON har lämnat meij , han hade anencefali