• SimonsTilda

    Resterna va borta , sa gynläkaren , men ...

    När jag va på toa nyss , o då hade kmit ut .. Hum ,ja , jag vettifan va de va ..
    Såg ut som hud o fett :S Va typ rött o grått,5 cm lång , 1cm brett o typ 3 -4 mm tjockt ..
    Fatta läskigt ..:( Dom sa ju att alla rester va borta ? Är typ grymt rädd:(
    Tänk om deärnågot farligt :'(

    Min son föddes i vecka 19 , han led av anencefali , hade rester kvar efter honom , o så va jag inne på gynundersökning varje vecka efter de , o sist [ 25/ 6-08 ] , då sa dom att alla rster va borta o allt såg bra ut .. men nu så kom denhärgrymt äckliga saken ut .. VAD ÄR DE ?!

  • Svar på tråden Resterna va borta , sa gynläkaren , men ...
  • jagäraf

    Låter som någon form av hinnor, jag har fått ut liknande när jag fått missfall. Fast det är ju lite konstigt eftersom de sagt att du fått ut allt. Är det länge sedan du födde din son? Kan det vara ett missfall?

  • jagäraf

    Glömde säga kram och att jag beklagar din förlust!

  • jagäraf
    SimonsTilda skrev 2008-06-27 16:15:14 följande:
    Svar på #1De är tre veckor sen han föddes..Missfall ? Nu ? Han är ju ute redan ?
    Nej, jag tänkte ifall det var längre sen din son föddes och att du fått ett nytt missfall. Om det bara är tre veckor sedan har det säkert med födseln att göra, slemhinnor, vilket det låter som, kanske kan finnas kvar trots allt.
  • jagäraf

    Förresten, om det händer igen kan du ju alltid ringa gyn och höra vad du ska göra.

  • SimonsTilda
    Svar på #5
    Jag ringde till gyn , så sa som att de kan ha vart rester från moderkakan , men att de kmr tre veckor senre , tyckte ddom va lit konstigt .. För när han föddes , så trodde dom hela moderkakan kom ..Men när jag kom hem dagen efer , så kom de en hinnliknande sak , såg ut som bubbelplast , o den va int liten .. Då sa dom också att de va moderkakan .. Men ska in på skrapning på måndag ..
  • ploppviola

    Jag hade sådant efter en av mina förlossningar o blev livrädd men de var rester sa dom när jag ringde in...


    Du är värdefull
  • jagäraf
    SimonsTilda skrev 2008-06-27 17:46:55 följande:
    Svar på #5Jag ringde till gyn , så sa som att de kan ha vart rester från moderkakan , men att de kmr tre veckor senre , tyckte ddom va lit konstigt .. För när han föddes , så trodde dom hela moderkakan kom ..Men när jag kom hem dagen efer , så kom de en hinnliknande sak , såg ut som bubbelplast , o den va int liten .. Då sa dom också att de va moderkakan .. Men ska in på skrapning på måndag ..
    Kram!
Svar på tråden Resterna va borta , sa gynläkaren , men ...