• habibi

    Va heter de på läkarspråk?

    Förlorade vår efterlängtade lilla pojke den 17mars

    Efter ultraljud i vecka 17 upptäcktes de. Han hade bråck på en väldigt stor del av framsidan av kroppen som inte gick å rädda.
    Efter många om å men så mår jag övervägande bra, han finns i mitt hjärta precis varje da!

    Min fråga:

    Va kallas de på läkarspråk när barnet har bråck på framsidan av kroppen? Har läst i olika trådar om andra komplikationer, men inget som liknar de min son hade!
    Någon som vart me om liknande? Va sa de till er?

    Tacksam för svar

  • Svar på tråden Va heter de på läkarspråk?
  • HOCHM

    Jag beklagar sorgen.

    Har du inte begärt att få en kopia på journalen?
    Där ska det stå på latin som du sen kan googla på

  • habibi
    HOCHM skrev 2008-06-29 23:42:10 följande:
    Jag beklagar sorgen.Har du inte begärt att få en kopia på journalen?Där ska det stå på latin som du sen kan googla på
    Asså? Nä de visste ja inte Får ta kontakt me läkaren igen då, efter att hon kommer tillbaka från semestern å begära att få en kopia av journalen. Tack för tippset Så långt tänkte ja inte!
  • Mkmit

    Vi känner ett par som fick en son -98 med något som liknar det du beskriver. De har en hemsida men jag kan inte adressen men om du söker på Kevin Fredlund så borde du hitta den. Kevin kämpade på i ett och halvt år, men sedan orkade inte hans lilla kropp mer. Gripande berättelse skriven av hans föräldrar.

  • habibi
    Mkmit skrev 2008-06-30 10:08:41 följande:
    biphome.spray.se/mmax/Prova denna adress!
    Tackar å bugar för tippset! Blev så gripen av deras historia att ja satt på mitt arbete å grät floder
    Nu vet ja va de heter iaf, å har något å söka på efter fakta Tackar än en gång
Svar på tråden Va heter de på läkarspråk?