• puppysnuschka

    Någon som PLANERAR första barnet i SKÅNE ?

    Någon mer där ute som bor i skåne och som planerar att starta snart med dem första försöken på första bebben ??

    Hade vatt mer än trevligt att hålla kontakten.. ! Min spiral åker ut imorgon ;);)

  • Svar på tråden Någon som PLANERAR första barnet i SKÅNE ?
  • hyperbol

    Hallå brudar! Hur e läget?? Känn som att denna tråd har dött lite :(
    Själv så mår jag fortf skit och spyr hela tiden, men ska till Italien på semester på lördag och har bestämt att då ska illamåendet försvinna!!!

  • MalinAnnaJosefine

    Hoppas att ditt illamående försvinner till semestern iaf. Inte kul att må illa hela tiden.

    Jag har fått mitt plus
    Är i vecka 6 (5+4).
    Känns helt otroligt.

  • MalinAnnaJosefine

    Känns verkligen helt underbart. Ingen av oss här hemma trodde att det skulle bli nått på första försöket.
    Men jag mår väldigt illa hela dagarna. Är fruktansvärt trött. Och det känns i livmodern
    Hur mår du nu?

  • hyperbol

    Har spytt för några timmar sedan men har(hittills)fått behålla lunchen. Känner bara att jag har tröttnat lite, har inget liv, bara jobbar, spyr och sover... Men förhoppningsvis är det snart över i och med att mitt illamående började så tidigt så kanske det kan sluta lite tidigare också... så smart har jag tänkt ut det iallfall :)
    Har dessutom börjat få en liten mage, har dock inte lagt ut några bilder på det då jag inte har vant mig rent psykiskt vid att ha det, lite löjlig, jag vet...

  • Lillstrumpa84
    hyperbol skrev 2008-09-15 12:53:41 följande:
    Har spytt för några timmar sedan men har(hittills)fått behålla lunchen. Känner bara att jag har tröttnat lite, har inget liv, bara jobbar, spyr och sover... Men förhoppningsvis är det snart över i och med att mitt illamående började så tidigt så kanske det kan sluta lite tidigare också... så smart har jag tänkt ut det iallfall :)Har dessutom börjat få en liten mage, har dock inte lagt ut några bilder på det då jag inte har vant mig rent psykiskt vid att ha det, lite löjlig, jag vet...
    Såååå gulligt med lite mage ju. Känner att de börjar komma här med men väntar nog någon vecka innan jag lägger ut. Kan vara kul att se tillbaka på sen också. Visa bebben sen hur man såg ut
  • hyperbol

    Fast tycker mest att man ser lite lönnfet ut men det är väl bara att vänja sig vd att min kropp tillhör inte mig längre... Måste släppa på kontollen lite kanske, läskigt bara :)

  • Lizard

    Idag har vi vart och gjort ultraljudsdelen på KUB (hormon+NUPP test). Nu har vi sett vår bebbe snurra runt, sparka, klia sig på näsan osv. Full fart! Vi fick också en mycket låg risk för down syndrom

  • Lillstrumpa84
    Lizard skrev 2008-09-16 14:23:11 följande:
    Idag har vi vart och gjort ultraljudsdelen på KUB (hormon+NUPP test). Nu har vi sett vår bebbe snurra runt, sparka, klia sig på näsan osv. Full fart! Vi fick också en mycket låg risk för down syndrom
    Vad skönt att tetstet gick bra. Då håller vi bara tummarna nu
  • Lillstrumpa84
    MalinAnnaJosefine skrev 2008-09-30 10:17:22 följande:
    Hur är det med alla??Tycker att det är tyst här...
    Ja det är väldigt tyst.
    Med mig är det bara bra...Slutat må så himla illa och nu vet alla i min omgivning vilket känns himla skönt faktiskt. Man sliper smyga med detta och varför man mår ill ao är tröttare än vanligt. Alla på jobb vet också o alla är super glada fr min skull :)
    Hur är det själv? Händer det något skoj? Varit på inskrivning? Jag ska iväg på tisdag den 7oktober.

  • MalinAnnaJosefine

    Och det är nog dags för en ny tråd. Dom stängs väl efter tre månader??!!!

    Jag mår illa och är fruktansvärt trött. Halsbränna. Och BIG bobies!!! Och trött är jag kan jag lova.
    Vi ska på tidigt ul den 7 okt. Inskrivningen är den 5 nov.

Svar på tråden Någon som PLANERAR första barnet i SKÅNE ?