Så trött på...
Otack samma tonåringar, som inte vill ett dugg..
Här åker vi på semester, åker till sommarland mm mm mm. Men ändå är det så TRISST!!!
Är verkligen allt så jävla trisst när man är 15 år???
/Trött
Otack samma tonåringar, som inte vill ett dugg..
Här åker vi på semester, åker till sommarland mm mm mm. Men ändå är det så TRISST!!!
Är verkligen allt så jävla trisst när man är 15 år???
/Trött
När mamma och pappa reste utomlands för en bröllopsdags-firande, fick jag bo några dagar hos 2 av mina systrar! Jag ville APSOLUT inte vara hemma själv.
Vår 16åring har varit ensam hemma i en vecka i sträck när vi andra varit ute med husvagnen. Han är inte sån att det skulle samlas en massa "busar" och festa mm utan har kanske en eller ett par kompisar här och de spelar dator och umgås. Har det ju så pass förspänt att jag har min farbror och fru mitt över gatan som kan skvallra:) Nä, men sonen har varit ensam många ggr sen han blev tonåring och han är sådan att han klarar av det även om han ibland kan sitta uppe läääänge och spela dator t ex. Tonårsdottern skulle nog inte fixa det om inte sonen med var hemma. Hon är mer flamsig och skulle dra tills sig en hel hög med folk som vill festa osv. Så ungdomar är ju så olika och vi är mycket närvarande föräldrar även om vi inte kontrollerar våra barn dygnet runt typ:)
På kalas får tonåringarna följa med och vara trevliga även om det inte är kul alla ggr. Likaså när vi har gäster så får de åtminstone visa sig och hälsa mm.
jage 17 och skulle inte vilja vara hemma själv hahah..e en riktig fegis, så de beror nog på hur man är, fats jag är rätt tacksam för saker vi gör får jag nog erkänna..
Den där tiden mellan barn och vuxen är svår...
JAg tror helt enkelt att man får stå ut med att allt men hittar på är "sååååååååååååååååå tråkigt" ibland. Oftast blir det ju roligare än de tänkt sig när man väl är iväg!
och som sagt... ingen dör av att ha lite tråkigt!
nä man måste nog ha tråkigt ibland för att veta när man har kul och då uppskattar man de mer :D
Ammen!!!!
3 stycken. MEn dom vaknar igen ur dvalan. Det finns hopp.
Det sägs att tonåringar går omkring med ständig jetlag. Inte konstigt att de inte vill göra så mycket i såna fall
Tydligen! Kan trösta dig med att min tonårsdotter är inte bättre. Semester i Italien, sommarjobb serverad på bricka, laddad mobilkort och listan kan bli hur lång som helst MEN hon är aldrig nöjd. Jag har alltid försökt tillfredställa alla hennes önskan, men har slutat med det...Mår mycket bättre sedan dess.