• kokos

    BF 27 mars?

    Någon mer som har enligt uträkningen BF den 27 mars?? Och givetvis den 1:a graviditeten! Kanske även bor i södra Stockholm?

  • Svar på tråden BF 27 mars?
  • Marline

    Nu måste jag tyvärr cykla iväg till jobbet. Roligt att jobba till 17 en dag som denna. Missar solen nästan helt.. Jag går nog förmodligen in på fl senare. Ha det gott!

  • kokos
    Marline skrev 2008-07-26 08:57:44 följande:
    Nu måste jag tyvärr cykla iväg till jobbet. Roligt att jobba till 17 en dag som denna. Missar solen nästan helt.. Jag går nog förmodligen in på fl senare. Ha det gott!
    tack detsamma!
  • Marline

    Förlåt nu hann du svara. Jag trivs sisådär. Vi har dock planer på at flyta till nyköping, mannens hemstad. Blir dock när jag pluggat färdigt.

    Nu måste jag dra.

    Ha de!

  • kokos
    Marline skrev 2008-07-26 08:59:09 följande:
    Förlåt nu hann du svara. Jag trivs sisådär. Vi har dock planer på at flyta till nyköping, mannens hemstad. Blir dock när jag pluggat färdigt. Nu måste jag dra.Ha de!
    Hur mår du?? Känns allt som det ska?? Några nya symtom??
  • Marline

    Hej igen! Jag har jobbat så mycket. Är du fortfarande kvar i tråden? Jag mår ganska bra. Ibland känner jag mig tokgravid ibland känns det inget alls. Jag har värk i brösten och de gör ont då jag tar på dem. De har nästan börjat ömma mer och mer. Men ibland känns det knappt nåt i dem. Annars känner jag yrsel och stick i magen. Du ? Vad har du för symptom?

  • kokos

    jag mådde lite illa igrå kväll annars är det som vanligt. har jätteont i brösten kan inte sova på mage längre Yrsel har jag också emellanåt.

  • Marline

    ok. Känner du dig gravid hela tiden? Jag känner mig jätte gravid ibland men ibland undrar jag om jag är gravid eller om det är ett MA på gång igen. Det är jobbigt att inte veta. Jag ska göra ett UL den 19 augusti och får då veta om det gått vägen denna gång,om det finns en liten där inne. Om det går bra på UL:et kommer jag nog att gråta av lycka i flera dagar. Det är den största drömmen som går i uppfyllelse. Efter 5 år och två MA känns det som att det är för bra för att vara sant att bli mamma. Jag hoppas sååååå!!!!

  • kokos

    Jag känner mig inte gravid men det är för att jag inte har fattat det ännu har molvärk till och från och ingen matlust. Känner liksom att det är något därnere men kan fortfarande inte förstå det

    jag håller tummarna för dig gumman! Ska du göra UL eller VUL? Kan de se på UL så tidigt??

  • kokos

    Marline: Hur mår du i värmen?? Nu önskar jag bara att det börjar regna. jag är så trött på värmen.... Är ju tillräckligt trött ändå trots hettan
    Vilken vecka är du i??

  • Marline

    Hejsan! Jag mår rätt hyfsat. Har väldigt ont i ryggen bara. Jobbade för hårt igår tror jag. Blev hemma idag. Trött är jag men jag har ju jobbat inomhus varje varm dag så jag har inte fått ta del av värmen så jag är inte riktigt less på den än. Jag är i vecka 6. Vi hade väl bf samma dag, den 27 mars?

  • kokos
    Marline skrev 2008-08-01 16:30:10 följande:
    Hejsan! Jag mår rätt hyfsat. Har väldigt ont i ryggen bara. Jobbade för hårt igår tror jag. Blev hemma idag. Trött är jag men jag har ju jobbat inomhus varje varm dag så jag har inte fått ta del av värmen så jag är inte riktigt less på den än. Jag är i vecka 6. Vi hade väl bf samma dag, den 27 mars?
    Förlåt snacka om förvirrad
  • Marline

    Det är lugnt. skyll på att du är gravid. Man kan säkert bli förvirrad av det ;)

    Vad händer i helgen då?
    Jag ska på inflyttningsfest. Lite jobbigt att gå på fest då alla ska dricka och bli fulla, inkl min man. Själv tänkte jag köpa alkoholfri öl och hoppas att ingen märker att jag inte dricker alkohol eller feströker (vilket jag gjort tidigare). Måste komma på någon bra förklaring till att jag är nykter och rökfri. Vill inte att folk sa börja spekulera än. Det är konstigt att folk börjar undra så fort man är nykter. Som om det är något jätte konstigt och förbjudet. Inte så att man kan säga att jag bara inte hade någon lust att festa. Utan då är man direkt gravid.

  • Dagdröm

    Hej tjejer!! Jag har också BF 27 mars. Bor dock inte i Sthlm.

    Marline - ser att du också har haft MA innan denna graviditet. Jag med, tyvärr. I vilka veckor fick du dina bekräftade?

    Jag ska på VUL på måndag, väääääääligt nervös!

  • kokos

    Hej marline

    Hur går det för dig? Känns allt som det ska?? varit på inskrivning än?

  • kokos

    Jag är ju då framflyttad till den 31 mars så därför skriver jag inte här längre

Svar på tråden BF 27 mars?