• Anonym (Ida)

Smisk

Jag tycker att skulle vara helskämmigt att få smisk av min man. Samtidigt verkar tanken upphetsande på mig och jag skäms över det också. Pratade med en väninina om detta och hon sa hon skulle anmäla sin kille om nåt sånt hände. Jag har tidigare hört talas från min mamma om en avlägsen släkting som hade fått smisk av sin man för att hon uppträtt slampigt på en dans och hon hade fått fått hämta in björkriset själv. Tyckte det verkade hemskt då jag var var liten flicka, men nu är det liksom upphetsande. Vet inte hur min man skulle reagera om jag bad honom ge mig smisk. Någon annan som funderar som jag?

• Svar på tråden Smisk
  • kaji

Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-31 13:04:04 följande:

Svar på #35Björkris alltså. Är det jättehemskt? Fast jag skulle gärna bli utskickad att plocka förstås...
    behöver inte vara så jättehemskt. det är det enda förutom handen som maken använder om han bara vill ge mig smisk, om det inte är fråga om varken sex eller någon sorts straff. när det är så gör det egentligen mindre ont än med handen fast på ett lite mer svidigt sätt. men när jag fått smisk med björkris som bestraffning har det varit jättejättehemskt, värre än med piska el dyl för det gå ge mer utan att huden går sönder men ändå rispar det upp på något sätt.
  • kaji

Anonym (NoVanilla) skrev 2008-07-31 13:18:11 följande:

alltså allt kan väl göra för ont. Handlar väl om hur riset hanteras... Jag föredrar händerna. Hårda nypor, hårda tag helt enkelt. Blir GALEN när killen bara mesar och ska smeka mig. TA I FÖR FAN! Vilket jag börjar förmedla åt honom. Har beställt lite nya leksaker i kväll blir det åka av. Ska se till att han drar mig i håret idag. *ååååsånice*
    jag gillar växlingen mellan hårt och mjukt...blir mer än gärna smekt, särskilt efter mer hårdhänt behandling när man fortfarande är sådär öm och känslig...

men bara mesigt är väldigt avtändande.
  • Anonym (NoVanilla)

Jo det gör jag också men min kille är liksom BARA mesig. Visst jag har varit väldigt... hmmm känslig och han har inte fått peta på mig men Hey... under graviditeterna har jag inte varit så intresserad. Nu vill jag ha. Ofta, länge och hårdhänt. YAR!

• BigDaddy
    Svar på #43
    ahh en kvinna i min smak!

Jag skrev något om det här med att skämmas i en annan tråd, light-ug med rollproblem. Jag ville höra hur många, kvinnor och män, som var undergivna och som upplevde ett problem mellan vad de egentligen ville ha och hur de upplever att samhället anser dem att vara. Lite nya ansikten här inne så skulle vara kul och få svar. Har ni några tankar på varför det kan vara så och det i såfall knutna till jämställdhetstanken och feministdebatten?
  • Anonym (:D)

min man får gärna daska till mig när vi har sex, och gör det också. gärna när han tar mig bakifrån, jag gillar det och det är jag som har bett honom att göra det! det skedde när vi hade sex, jag stönade "åh, smiska mig!" och han gjorde det. svårare än så var det inte.

• Anonym (NoVanilla)

Du skriver om mig BigDaddy. Jag är en stor person på många sätt och de flesta ser mig som väldigt dominant. Vilket jag också är. UTOM i sängen. Jag är undergiven, till viss del även switch och jag har länge inte alls levt ut den sidan alls.
    Att vara en kvinna som faktiskt gillar sex, som uppskattar porr och som anser att leksaker är underbart är fan inte alltid så lätt. Folk tittar och glor och först nu har jag blivit så mogen och säker i min sexualitet att jag faktiskt SKITER i det. Alltså vad folk tycker och tänker... samt att jag börjar att ta tag i saker och ting så att jag kan få det jag faktiskt VILL ha. Dvs BDSM-inspirerat sex!

• Anonym

Jag kände exakt som ts - visste inte hur jag skulle föra in min sambo på det hela, men så hittade jag en sida som heter takeninhand.com och jag valde den fega vägen och mailade honom en länk dit. Det visade sig vara ett genidrag i vårt fall :) Det fick honom att förstå vad jag var ute efter, så att säga...

• Anonym (pervo?)

Min man brukar ofta smiska mig, jag gillar det verkligen och skäms inte ett dugg för det. En sak som jag däremot inte förstår är min reaktion på en händelse för några månader sedan. Vi hade ett praktgräl och som avslutning på det fick jag ett par rejäla örfilar. Förutom att jag blev rejält förbannad och kränkt kände jag mig också faktiskt väldigt upphetsad. Skulle aldrig erkänna det för någon, knappt för mig själv, men jag känner fortfarande en ilning av lust när jag tänker på det.

• Anonym (Ida)
    saan78 skrev 2008-07-31 09:08:56 följande:
    Anonym (Ida) skrev 2008-07-31 08:40:01 följande:
    kanske be om det när ni har sex? är man riktigt kåt kan man ju skylla på att man inte riktigt vet vad man sagt om det blir dåligt, blir det bra kan man ju berätta hur mycket man gillade det efteråt:)att tycka det är pinsamt att be om smisk tror jag inte går göra så mycket åt, kanske är det tom en ganska viktig del av det hela?jag har varit slavinna i 15 år, maken vetprecis vad jag tycker och vill men ändå tycker jag det är pinsamt.
    Jag tog upp saken med min man i går. Hem blev först lite omtumlad men förstod att jag ville bli dominerad. Vi kollade in lite på nätet tillsammans. Sen fick jag smisk för att jag tittat på oanständiga sidor. Kändes pinsamt och skämmigt att ta av sig och få smisk, men efter kom det en underbar känsla
  • Anonym (NoVanilla)

Anonym (Ida) skrev 2008-08-01 08:22:41 följande:

Jag tog upp saken med min man i går. Hem blev först lite omtumlad men förstod att jag ville bli dominerad. Vi kollade in lite på nätet tillsammans. Sen fick jag smisk för att jag tittat på oanständiga sidor. Kändes pinsamt och skämmigt att ta av sig och få smisk, men efter kom det en underbar känsla
    GRATTIS!
  • Anonym (Nr1)

Anonym (Ida) skrev 2008-08-01 08:22:41 följande:

Grattis och välkommen till en underbar värld av smisk och uppfostran! Glöm inte att ge konstruktivt beröm och niga och tacka
  • BigDaddy

Grattis till Ida. Det var på tiden att någon visade dig vart du hörde hemma.

• Anonym (NoVanilla)

Du följer tydligen spänt utvecklingen av oss oskyldiga och ouppfostrade töser du BigDaddy?

• BigDaddy

Så sant som det är sagt, NoVanilla. Det är mig ett sant nöje att ni får vad ni förtjänar, vad ni behöver och det ni går omkring och ber om där på era arbetsplatser och är så jävla duktiga med allt under kontroll. Men snart ska ni komma dit ni hör hemma. Man vill bara.....*biter sig i knogen*

• kaji

Anonym (pervo?) skrev 2008-07-31 21:02:43 följande:

Min man brukar ofta smiska mig, jag gillar det verkligen och skäms inte ett dugg för det. En sak som jag däremot inte förstår är min reaktion på en händelse för några månader sedan. Vi hade ett praktgräl och som avslutning på det fick jag ett par rejäla örfilar. Förutom att jag blev rejält förbannad och kränkt kände jag mig också faktiskt väldigt upphetsad. Skulle aldrig erkänna det för någon, knappt för mig själv, men jag känner fortfarande en ilning av lust när jag tänker på det.
    är det örfilarna i sig som du blir upphetsad av eller av underkastelsen (resultatet) ? fysiskt så tycker jag inte att örfilar är det minsta givande (vilket smisk kan vara ibland) men mentalt är det helt rätt. när maken örfilar mig blir jag för det mesta tvärarg men så behöver han bara titta på mig så tar det två sekuder så blir jag väldigt ödmjuk och undergiven och det kan ju vara rätt upphetsande på sätt o vis. tyvärr leder det aldrig till någonting eftersom maken knappast skulle komma på tanken att låta mig njuta om jag precis gjort honom missnöjd men ändå.

fö så fick jag en örfil av maken redan första gången vi träffades , långt innan vi blev tillsammans. ibland undrar jag om det egentligen redan var då jag blev hans iom att jag accepterade och fick den där känslan *funderar*
  • Anonym (åh!)

Jag skulle bli överlycklig om min man kunde hålla fast mig när han tar mig hårt, eller skulle binda mina händer....Skulle gäääärna bli smiskad... Det är så underbart skönt. Sedan straffknullad hårt bakifrån medans han smiskar mig och tar hårt i mina höfter....mmmmmm....
    Men han skulle aldrig göra något sådant.

• Anonym (Nr1)

Anonym (åh!) skrev 2008-08-02 21:21:52 följande:

Jag skulle bli överlycklig om min man kunde hålla fast mig när han tar mig hårt, eller skulle binda mina händer....Skulle gäääärna bli smiskad... Det är så underbart skönt. Sedan straffknullad hårt bakifrån medans han smiskar mig och tar hårt i mina höfter....mmmmmm....Men han skulle aldrig göra något sådant.
    Hur kan du vara så säker på det? Min man var den snällaste toffla man kunde föreställa sig när vi träffades,numera blir jag fostrad och straffad när jag varit olydig. Och hårda knull är numera en självklarhet. Fråga honom vad han skulle tycka om lite hårdare tag bara, kanske han också drömmer om det men vågar inte fråga, rädd för att du ska bli förudmjukad.
  • Danskmannen
    Anonym (pervo?) skrev 2008-07-31 21:02:43 följande:

Nej, det forstår jeg heller ikke. Jeg har både forståelse og respekt for mænd der giver deres kvinder en endefuld, når de har fortjent det, og jeg kan også sagtens forstå at nogle kvinder tyckker om det og selv lægger op til en tur over hans knæ. Det har jo også noget at gøre med traditionelle kønsopfattelser og erogene zoner. Men selv ville jeg aldrig slå en kvinde i ansigtet - og kan heller ikke forstå at kvinder kan længes efter det. Men - it takes all kinds to make a world, og der er da ikke noget forkert eller perverst i det.
Svar på tråden Smisk