Anonym (pervo?) skrev 2008-07-31 21:02:43 följande:
Min man brukar ofta smiska mig, jag gillar det verkligen och skäms inte ett dugg för det. En sak som jag däremot inte förstår är min reaktion på en händelse för några månader sedan. Vi hade ett praktgräl och som avslutning på det fick jag ett par rejäla örfilar. Förutom att jag blev rejält förbannad och kränkt kände jag mig också faktiskt väldigt upphetsad. Skulle aldrig erkänna det för någon, knappt för mig själv, men jag känner fortfarande en ilning av lust när jag tänker på det.
är det örfilarna i sig som du blir upphetsad av eller av underkastelsen (resultatet) ? fysiskt så tycker jag inte att örfilar är det minsta givande (vilket smisk kan vara ibland) men mentalt är det helt rätt. när maken örfilar mig blir jag för det mesta tvärarg men så behöver han bara titta på mig så tar det två sekuder så blir jag väldigt ödmjuk och undergiven och det kan ju vara rätt upphetsande på sätt o vis. tyvärr leder det aldrig till någonting eftersom maken knappast skulle komma på tanken att låta mig njuta om jag precis gjort honom missnöjd men ändå.
fö så fick jag en örfil av maken redan första gången vi träffades , långt innan vi blev tillsammans. ibland undrar jag om det egentligen redan var då jag blev hans iom att jag accepterade och fick den där känslan *funderar*