• nuedetdax

    Vi med BF i oktober! fortsättningstråd...

    Hejsan,
    Startar en ny tråd då den gamla stängdes..3 mån går fort

    Plusade 20 februari försök 20 BF- 29 oktober

    Har hittills haft en ganska skön graviditet inga kräkningar alls. Något illamående då och då men helt ofarligt om man jämför med andra.

    Välkomna in och dela med er om era krämpor, underbara upplevelser eller bara snacka lite skit!
    OBS" Ingen depptråd

  • Svar på tråden Vi med BF i oktober! fortsättningstråd...
  • Tudde

    Äntligen är vår andra trollunge här!!!

    En liten flicka föddes den 28 oktober klockan 13,56 efter en underbar förlossning! 3602 gram fördelat på 48 cm och lika vacker som sin storasyster


    Engla okt-06 ?Mini-flickan? okt-08
  • fr Svår
    Tudde skrev 2008-10-30 15:37:58 följande:
    Äntligen är vår andra trollunge här!!! En liten flicka föddes den 28 oktober klockan 13,56 efter en underbar förlossning! 3602 gram fördelat på 48 cm och lika vacker som sin storasyster
    grattis!:)
  • Karlstadtös
    Tudde skrev 2008-10-30 15:37:58 följande:
    Äntligen är vår andra trollunge här!!! En liten flicka föddes den 28 oktober klockan 13,56 efter en underbar förlossning! 3602 gram fördelat på 48 cm och lika vacker som sin storasyster
    grattis!
  • Emmajohanss0n

    Nej här föds det inte :(

    Ser att tråden "går ut" imorn också. Så vi får väl helt enkelt fint hålla oss (eller jag, kanske är ensam kvar) och sen hoppa in i "nu har vi fått" tråden när det kommit bebis.


    Idun 2006 - Pysen 2008
  • Nennis

    Har en teckningsblödning nu, någon som vet hur länge det "brukar" ta innan förlossningen sätter igång? Detta är barn nr 2, sist tog det ca 1,5 dygn från blödning till "riktiga" förlossningsvärkar.

  • Emmajohanss0n
    Nennis skrev 2008-11-01 10:37:54 följande:
    Har en teckningsblödning nu, någon som vet hur länge det "brukar" ta innan förlossningen sätter igång? Detta är barn nr 2, sist tog det ca 1,5 dygn från blödning till "riktiga" förlossningsvärkar.
    jag har ingen aning.. hoppas det startar snart :)
    Idun 2006 - Pysen 2008
  • MarieF
    Nennis skrev 2008-11-01 10:37:54 följande:
    Har en teckningsblödning nu, någon som vet hur länge det "brukar" ta innan förlossningen sätter igång? Detta är barn nr 2, sist tog det ca 1,5 dygn från blödning till "riktiga" förlossningsvärkar.
    Två dagar har jag för mig att det tog för mig? Kan ha varit tre??
  • Nennis

    Tack för svaren! Då är det förhoppningsvis inte alltför avlägset då! Hur många dagar över är ni nu? Några tecken på att det kan vara på g?

  • Emmajohanss0n
    Nennis skrev 2008-11-01 13:42:36 följande:
    Tack för svaren! Då är det förhoppningsvis inte alltför avlägset då! Hur många dagar över är ni nu? Några tecken på att det kan vara på g?
    +12 dagar är det för mig.. Pju.. Slemmisen och lite förvärkar..
    Idun 2006 - Pysen 2008
  • Nennis
    Svar på #2744
    Å din stackare! Sist gick jag 13 dagar över o det var INTE kul. Hade förvärkar i två hela nätter innan det satte igång (tredje natten). Då var jag dessutom supertrött efter att inte ha sovit ordentligt på två nätter! Hoppas det är sista dygnet med övertid för dig nu!
Svar på tråden Vi med BF i oktober! fortsättningstråd...