• Lillasysters

    Vad ge i 30 års present,,,Tips någon???

    Min väninna fyller 30 år och vet i tusan vad jag ska ge henne.
    Någon....Ge mig tips på vad jag kan ge henne...Alla tips är välkomna.

    Tack på förhand....Glad

  • Svar på tråden Vad ge i 30 års present,,,Tips någon???
  • karlsson1981

    Jag gav min pojkvän ett presentkort på fallskärmshoppning (tandem), men då tog jag reda på innan att han skulle göra det, för man kan inte byta tillbaka presentkortet när man väl har köpt det.

  • Lillasysters

    Tck för tipsen men inte riktigt vad jag hade tänkt mig...tack iallafall.

    Någon mer som har andra tips???

  • Fru Klasson

    Presentkort på spa! De fick jag när jag fyllde 30 & de vart jag väldigt glad för


    Before you touch my heart. You have to "fuck" my brain first
  • Lillasysters

    Fru karlsson!!!
    Jag har funderat på spa eller massage o fotvård alltså då i presentkort men kostade inte spa en förmögen het???

    Att det ska vara så svårt att komma på något tycker allt sånt bli svårare med åren som kommer....man tycker att man har gett allt.

    Ge mig alla tips som ni bara kommer på allt är välkommet.....

    Och till alla som undrar så är det en tjej kompis till mig som blir 30 år och inte en kille....

    Tack till er som redan har svarar...Ha en underbar kväll.

  • Ina78

    Present kort på Spa är nog alltid uppskattat.
    Har själv fått det i present och det var kanon. Kunde
    välja när jag själv hade tid att gå och vilken behandling jag
    ville ha :)

  • Lillasysters

    Svårt att säga vad det får kosta vi är ju några stycken som lägger ihop så priset spelar inte så stor roll.

  • Solsaga

    Jag gillar sånt som blir personligt. Som en handväska eller ryggsäck med passande saker. Om det är en ryggsäck, så kanske grejer för en picknick, mat, bestick mm. En handväska kan man fylla med småsaker som läppglans, tuggummi, choklad, penna, plåster mm.
    alternativt smycken som är genomtänkta och personliga. Min favorit är www.lyckogram.se, men det finns fler som har fantastiska smycken.
    Gillar hon att baka, så kanske en kakform, kolla de här fantastiska: www.formodesign.com/Default_fs1.asp

    Andra roliga sidor:
    www.former.nu/
    www.smartasaker.se/default.aspx
    www.favoritsaker.se/default.asp

  • Lillasysters

    Blir nog ett presentkort till spa men kan någon tipsa mig om vilket spa som är bäst.Har läst på nätet om ystad spa ,eller om jag ska välja malmö.min vännina bor i malmö men hennes man ska givetvis köra henne så vad hade ni rekomenderat ett spa i ystad en hel helg för sig själv eller en dag spa i malmö?

  • Lillasysters

    Ina78!
    Undrar om du var en dag eller en hel helg på spa?
    Vilket spa var du på och var det bra?

  • fia27

    vi köpte ett familjeträd med många olika sorters äpple på samma träd, när vår kompis fyllde 30.

    Hon blev superglad, både ett minne som finns föralltid och kul för att de hade precis flyttat till hus...

  • grabbarna

    jag gav 30 olika presenter så det blev liksom ett tema som utgick från en dvd med bbc versionen av stolthet och fördom som är flera timmar och till det bla en filt, te, godis, kakor, ansiktsmask, fotmask, mysiga sockar, ljuslykt amed värmeljus etc allt utgick från filmen och att hon skulle mysa, koppla av och skämma bort sig själv lite under tiden.

  • Mersi

    En vaccuum marinerare? Jättebra innan tex grillning, behöver inte förbereda så långt i förväg eftersom det räcker med ca 30 min i den.

  • neomen

    Vi gav vår vän en jägarexamen (nu ville hon ju också ha det) men en kurs/ upplevelse känns som att det ligger i tiden. Lycka till!

Svar på tråden Vad ge i 30 års present,,,Tips någon???