• Mijjo

    Stödgruppen i Kristianstad

    Vill slå ett slag för vår stödgrupp,det finns ett allvarligt hot om den kanske dör ut precis som på många andra ställen i sverige.

    I morgon kväll (onsdag) kl 19 är det dax för en ny träff i Församlingshemmet i Krstd,hoppas att alla som behöver och som bor inom rimligt avstånd kommer.
    Hör av er om ni behöver vägbeskrivning..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-20 12:03
    ny träff är den 10 september kl 19.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-20 12:16
    OBS flera missförsånd,,augustiträffen 13/8 har redan varit.NY träff i september.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-08 17:37
    Så nu var det dax för septemberträffen, nu på onsdag den 10 sept kl 19 är det time för en ny träff..hoppas flera kan komma.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 16:47
    Ny träff onsdagen den 8 oktober kl 19.

  • Svar på tråden Stödgruppen i Kristianstad
  • Eva S

    Nej det är ett halvår sedan de förlorade sin son. Deras son har gravplatsen bredvid vår Emilia.

  • Bajjelen

    Hade gärna kommit men det är ju samma dag vi bergraver vår lilla tös... Hmmm

    Hur ofta är dessa träffarna? E
    En gång i måndaden?

  • Mijjo

    jobbigt med begravning..

    ja vi träffas en gång/månad alltid andra onsdagen.kl 19.


    Bajjelen skrev 2008-09-03 11:26:06 följande:
    Hade gärna kommit men det är ju samma dag vi bergraver vår lilla tös... HmmmHur ofta är dessa träffarna? EEn gång i måndaden?
  • herbst

    ingen Barnvakt denna gång heller mona


    kan vi leva vidare lyckligt nu
  • Mijjo

    tråkigt..


    herbst skrev 2008-09-08 19:40:43 följande:
    ingen Barnvakt denna gång heller mona
  • Eva S

    Jag vet att det kommer att tjatas men jag säger det ändå. Tyvärr, jag kommer inte. Och inte det paret jag hade kontakt med heller.

  • Katta P

    Jag kommer! Och en annan tjej också som jag ska samåka med.

  • Mijjo

    bra

    Katta P skrev 2008-09-09 18:52:17 följande:


    Jag kommer! Och en annan tjej också som jag ska samåka med.
  • Smultronflicka

    Hej,
    Börjat bli lite nyfiken på stödgruppen i kristianstad bor bara en liten bit utan från stan. Förlorad min dotter 3/9 i v 39.
    Undrar lite hur många ni brukar vara som träffas?
    Vad gör ni på träffarna?

    Vill bara veta lite så jag kan förbereda mig om jag ska dit. För mig är det fortfarande väldigt jobbigt att möta människor och jag behöver förbereda mig lite inför nya saker och möten.

  • Mijjo

    hej Smultronflicka,vi har ju "pratats" via inboxen.

    Det är olika hur många som kommer,allt från 2-3 st förutom Läkaren,BM och prästen, det vet man inte på förhand.Man kan komma ensam eller båda två,det är lika vanligt både och.

    Vi pratar om allt ,om vad som hänt,frågor inför framtiden,andra funderingar ja allt, även om vardagliga saker som inte berör det som hänt...man kan också välja att bara lyssna om det känns lite konstigt första gången..

    vi kan ju mötas utanför första gången om det känns bättre?
    Nästa möte är 12 november,kl 19.

    och självklart ska ni väl försöka komma ,det ger faktiskt en hel del att få prata av sig med andra som vet hur det känns...

Svar på tråden Stödgruppen i Kristianstad