• Graboid

Lite vin och musik framför datorn

Har lyxat till det med lite vin och sitter och lyssnar på galet bra musik i min ensamhet nu när barnen sover och karln jobbar natt. Någon som gör mig sällskap? Eller är det bara jag som har lite party en måndagkväll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-26 22:16
    Tänkte starta en ny tråd, men såg att jag redan hade den här och den sitter lika fint nu, fast det är ju torsdag iofs. Någon som är lite party ikväll?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-10 22:52
    Och idag är det ju t o m fredag, helt legitimt att dricka vin m a o. Join me!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 22:39
    Varför har folk inte tråkigt samtidigt som mig? Det borde ju vara olagligt!

• Svar på tråden Lite vin och musik framför datorn
  • Mjolle

Inget vin här. Men te. Försöker skrämma bort en stundande förkylning...

• Graboid
    Mjolle skrev 2011-09-09 22:12:49 följande:
    Inget vin här. Men te. Försöker skrämma bort en stundande förkylning...
    Med te? Ser inte logiken där. Rom! ;) Musik då?
  • Mjolle

Haha! Jag har gurglat med whisky ett par gånger. Blir inte så mycket svalt (men lite..), skall iväg på säljkonferens imorgon. Upp kl 06. :(

Musik... jodå! Alltid! Återupptäcker Kanye Wests mästerverk "My Dark Twisted Fantasy".

Spåret just nu: Kanye West – Devil In A New Dress 

Märker förresten att du bara postar youtube-länkar, har du spotify? 

• Graboid

Ok, men det låter ju lite hälsosammare iaf. ;) Upp kl 6 en lördag? Nej, nu tappade du logiken igen. Skärpning!

Ja, jag har spotify, men bara gratisversionen, så jag har ju lyssnat slut på de flesta favoritlåtarna där... (kan tipsa om grooveshark.com, som spotify fast gratis på riktigt. :)

(klickar du in dig på mina youtube-länkar då? Det är ett måste. ;) )

• Mjolle

Grooveshark har jag använt till och från något år, helt okej. Mycket finns där som inte finns på spotify, Bob Dylan t.ex.

Om du vill så kan du få en invite-kod till mig, skapa ett nytt spotifykonto och lyssna obegränsat i 3 månader (sen stryps åtkomsten igen).

Skall kolla in dina länkar när albumet är slut! 

• Graboid

Jag har en drös med invites som jag inte har använt själv, men jag är lite för sur på spotify för att vilja använda det på riktigt igen. Snåleri att låsa låtarna helt, har haft det i något år och så ändrar de villkoren så där. Illa. De har förlorat en icke betalande kund. ;) Men tack ändå. :)

Vad händer i helgen då? Bara jobb?

• Frontline
    Skål

Skål blir en öl eller 2 och kanske några fler efter en lång och jobbig dag.
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Lite vin och musik framför datorn