• Gummsan85

Någon som vill bli min vän??

hej, känner att jag skulle vilja ha fler vänner.. vill ha vänner som man kan träffa å ta en fika med eller bara ha för att prata ut utan att den andra ska dömma en.. en vän man kan ha i vått och tort å som alltid finns där, sj ställer jag alltid upp för en god vän om jag bara har möjligheten men gör alltid mitt bästa och försöker.

någon mer som vill ha fler vänner? gärna i sthlm eller närliggande så man kan träffas :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 20:16
    Hej alla! tänkte kolla med er vad ni skulle tycka om att ordna en träff om nån vecka kanske?? när vi lärt känna varandra lite bättre :) va tror ni om det?? skulle vara en kul grej å så får man juh träffa alla nya man lärt känna å pratat med ett tag :D

tänkte då fört kolla om det verkar vara något som skulle intressera er alla å sen kan man juh diskutera lite mer om vad vi kan tänkas göra å så :D

• Svar på tråden Någon som vill bli min vän??
  • tina1986

Skulle vara väldigt kul med en träff om någon vecka :) någon som ska göra något roligt i helgen?

• enny signatur
    Alecram skrev 2008-08-21 21:35:14 följande:
    Wicks: såg att du bodde i gränby...vart i gränby? själv hamnade jag i gottsunda...fint område men trist på allt skit... fast åandra sidan är det väl lika mycket skit överallt bara det att det är så fruktansvärt övervakat här..i övrigt trivs jag bra och bor billigt... :)
    Vad betalar ni (och för hur stort)?
    På vilket sätt är det stökigt och vart i gottsunda bor ni?

Vi bor på almqvist gatan, tja helt ok med 4h gården ett stenkast bort, men jag vill inte bo bland biltrafiken (och inte hos AP fastighetwer heller). SÅ vi letar större i sottsunda nu. med ett till barn kan vi ursäkta oss en 4a ;)
  • Alecram
    Svar på #52
    enny signatur skrev 2008-08-23 15:37:27 följande:
    Vad betalar ni (och för hur stort)?På vilket sätt är det stökigt och vart i gottsunda bor ni?Vi bor på almqvist gatan, tja helt ok med 4h gården ett stenkast bort, men jag vill inte bo bland biltrafiken (och inte hos AP fastighetwer heller). SÅ vi letar större i sottsunda nu. med ett till barn kan vi ursäkta oss en 4a ;)
    vi har en lägenhet på augustsödermans väg vi betalar ca 4600 för en 3a på 71,3 kvadrat med parkering

just nu har det faktiskt varit lugnt ett tag och här på august är det väl för det mesta lugnt..
    men visst är det bråkigt, men vi som bor här märker i regel inte av det... det sista jag märkte av var när det var stort bråk utranför vår balkong och polisen sköt ena killens hund (han hade inget val) det var läskigt! sen är det väl bråk om och med den killen som hade hunden... han har nämligen en ny hund nu som är helt sjuk i huvudet eller han har väl sätt till att hon blivit så...
    sen läser man det mesta i tidningen he he
  • kikita

Hej tjejen! vi är en liten familj från stockholm vi flyttade till strängnäs när jag var 7 månader gravid, nu ska vi flytta till sthlm igen och vi vill jätte gärna träffa andra som har barn så att vi kan dela erfarenheter och självklart ha roligt och umgås.......

• Gummsan85

kikita: hej va trevligt :) vart i sthlm ska ni flytta? ja absolut trevligt med flera föräldrar som man kan dela med sig av sina erfarenheter :D

• UngMor

åker snart upp till sthlm igen:D

• corrob

åh här är en till som vill ha vänner, ;) utan att låta alltför desperat ^^ har en dotter på tre månader. (bor i stockholm/järfälla)

• enny signatur
    Alecram skrev 2008-08-25 10:26:23 följande:
    Svar på #52vi har en lägenhet på augustsödermans väg vi betalar ca 4600 för en 3a på 71,3 kvadrat med parkering just nu har det faktiskt varit lugnt ett tag och här på august är det väl för det mesta lugnt.. men visst är det bråkigt, men vi som bor här märker i regel inte av det... det sista jag märkte av var när det var stort bråk utranför vår balkong och polisen sköt ena killens hund (han hade inget val) det var läskigt! sen är det väl bråk om och med den killen som hade hunden... han har nämligen en ny hund nu som är helt sjuk i huvudet eller han har väl sätt till att hon blivit så... sen läser man det mesta i tidningen he he
    Rätt billigt :)
    VI betalr 5800 för 81 kvm. svindyrt... men behöövs en ny lägenhet!
    låter som ett otrevligt ställe faktiskt, men jag letar mer på jennylinds väg, dirigentvägen samt solistvägen. jag skulle inte vilja bo på ställen där polisen skjuter hundar. behöver kunna ha katterna ute emd så markplan
  • Gummsan85
    corrob skrev 2008-08-26 00:15:18 följande:
    åh här är en till som vill ha vänner, ;) utan att låta alltför desperat ^^ har en dotter på tre månader. (bor i stockholm/järfälla)
    välkommen :)
  • Alecram
    Svar på #58
    enny signatur skrev 2008-08-26 10:48:38 följande:
    Rätt billigt :)VI betalr 5800 för 81 kvm. svindyrt... men behöövs en ny lägenhet!låter som ett otrevligt ställe faktiskt, men jag letar mer på jennylinds väg, dirigentvägen samt solistvägen. jag skulle inte vilja bo på ställen där polisen skjuter hundar. behöver kunna ha katterna ute emd så markplan
    jo då det är helt ok.. saken är den att ska du bo här så är august södermans väg och oskararpis dom mest barnvänliga har jag för mig.. sen när dom sköt hunden så var det ju ett nödvändigt ont.. annars är det ju lungt just här... på min gård känner alla varandra och många av oss umgås, det är ganska tryggt och skönt...
    men jag förstår vad du menar... men som jag skrev tidigare så det som händer här händer likaväl i andra delar av stan...
Svar på tråden Någon som vill bli min vän??