• Alvin 2006

    Uppsala tigermammor 2006 maj/juli 06!

    Här samlar vi alla händelser och tankar.

    Våra barn är födda maj/juli 2006 och mycket har hänt sen dess.
    Ett barn och ploppat.
    Ett annat är på väg.
    Flera har flyttat.
    1 har gift sig.

    Och fler händelser blir det säkert med tiden.

    Gamla tråden!
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m33045544.html

  • Svar på tråden Uppsala tigermammor 2006 maj/juli 06!
  • båt

    1:a advent är lite tokigt för oss o på lördagen ska jag jobba på Gränby (hoppas det kommer kännas bra annars blir det jobbigt)

    Ska vi mammor ses då ngn kväll på fik så kan vi titta på ett nytt datum innan jul som vi kan ses med barnen/ familjerna?
    För då kanske man kan ses en vardagkväll?

  • Nr One
    båt skrev 2008-11-17 19:59:11 följande:
    Ska vi mammor ses då ngn kväll på fik så kan vi titta på ett nytt datum innan jul som vi kan ses med barnen/ familjerna?För då kanske man kan ses en vardagkväll?
    Låter bra tycker jag! Föreslår tis 25/11 eller ons 26/11 efter jobbet (typ 17-18-tiden) Kan vi inte gå till Amazing Thai inne i Kvarnen och äta thaibuffé? Kostar lika mycket (om inte mindre) än en macka o kaffe på Cappuchino... Gott är det också!
  • båt

    Det låter härligt, men jag kan inte komma till 18 då kommer P in med sitt tåg. Så jag är i stan runt 19. men om man äter länge så är jag gärna med på buffé

  • Alvin 2006

    Hej!
    Jag kan tyvärr inte dom datumena. Ska ha ergonomi kurs på onsdag och kassa kurs för nya på torsdag. Sen på tisdag har jag möte på dagis och sen efter det har jag styrelse möte. Och veckan efter där är jag upptagen alla kvällar. Men veckan efter nästa vecka vill jag träffa er. Tis, ons,tors om ingen annat inträffar.

    Ha det bra

  • Soulfan

    Hej,

    tack för gratulationerna! Jättemysigt och en omställning. Skriver mer lite senare. Kram, kram!

  • Audrey11

    Hej!

    Kan inte den veckan. Ska på tjejkväll på Blomsterlandet med UNT (vi ska göra julgrupper) och sedan är det konferens med jobbet på tors-fredag. Har M hela veckan också så jag vill träffa henne övriga dagar.

    Veckan därpå kan jag mån-tis. Onsdag måste jag packa för Prag och torsdag åker vi.

  • båt

    Ska vi ta månda eller tisdag då? allså om 1 1/2 vecka. kl 19

    jag kan må:
    båt

    jag kan ti:
    båt

  • Nr One

    Jag kan inte på tisdagen, måste kolla upp måndagen när U har fått sitt decemberschema. Dock tveksamt, eftersom jag ska iväg på tisdagkvällen också...

    jag kan må:
    båt
    Audrey
    (Nr One)

    jag kan ti:
    båt
    Audrey

  • Alvin 2006
    Audrey11 skrev 2008-11-21 14:22:39 följande:
    Igår dog M's farfar :´(
    ne vad tråkigt. Aldrig lätt när det händer nåt sånt. Kramar.
Svar på tråden Uppsala tigermammor 2006 maj/juli 06!