är det ok att behandla sina bonus barn på ett taskigt sätt?
om man känner sig hotad av eller inte gillar sina bonus/styv barn är det ok att var små taskig mot dem för att visa att man inte tycker om dem?
om man känner sig hotad av eller inte gillar sina bonus/styv barn är det ok att var små taskig mot dem för att visa att man inte tycker om dem?
är man elak mot barn har man nog ett problem
och om man väljer att bli tillsammans med någon som har barn så väljer man ju även barnen om ni förstår vad jag mennar
nej jag tycker inte det är ok att vara taskig mot någon.
nej nej nej och åter nej, bara för att de inte e biologiskt så visste man förmodligen att ens partner hade ett barn sen tidigare när man blev ihop... så då accepterar man barnet lika väl som partnern. Älska? nja de finns väl inga måsten för de men för guds skull! De e ju ett barn! De ska behandlas me respekt o ömhet, bonus eller inte!
Abolut inte!
Min ex vän mobbade ut sambons barn, medans hennes behandlades med silkesvantar.
Patetisk skitstövel till pappa som accepterade det!
Hon lärde deras gemensamma barn att hata styvdottern, så redan då hon lärde sig snacka så sa hon elaka saker till sin syrra, medans styvmorsan skrattade och berömde??
JA, jag har ett stort förakt för folk som låter sitt ego gå före ett barns välfärd, alla barn ska behandlas med respekt!
Calles matte skrev 2008-10-06 15:03:20 följande:
Calles matte skrev 2008-10-10 11:37:25 följande: