• 9Kärleken6

    Pergopinglor med bebisar

    VÄLKOMMEN till tråden för dig som varit aktiv i pergopinglornas trådar inne på Planerar barn och Väntar barn och nu tagit steget över till FÖRÄLDER! Din efterlängtade BEBIS är äntligen här! Nu väntar en spännande tid och här kan vi ventilera alla frågor och funderingar vi har, de stunder vi hinner sätta oss vid datorn!

    Detta är då fortsättningstråden på den tråd som serendipity startade och jag har bara kopierat hennes text som ni märker

    Välkomna hit alla gamla som nya pergobebisarföräldrar

    Version # 8: http://www.familjeliv.se/Forum-11-269/m31515031.ht ml
    Version # 7: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m28642695.html
    Version # 9: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m34207946.html


    .?:*¨¨*:?.Mamma till Nina och My.?:*¨¨*:?.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-17 08:46
    Har odnat en ny födelsedagslista för våra pergobarn: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m39407390.html
  • Svar på tråden Pergopinglor med bebisar
  • Simben

    vad söta dom är kärleken

    Tyvärr så har jag inte kunnat vila så mycket idag och nu ikväll har jag jobbat. ska jobba nu både nyårsafton och nyårsdagen oxå.

    Klart hon får ha snutten kvar fast det är konstigt helt plötsligt är den inte lika intressant heller känns det som men men det kanske bara är för att hon är arg för att hon inte får "tutten" nåt mer.

    kärleken; låter inte som ni hade nån bra natt ni heller...får hoppas vi båda får bättre nätter framöver..kram..

    Kommer med rapport om några dagar om hur det gått med allt...lär nog inte hinna in här nu varken imorgon eller övermorgon.

    GOTT NYTT ÅR ALLA MINA UNDERBARA NÄTVÄNNER!!!!!!!!!!

  • Jeanette

     

      GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP!!!!  

    Kramiz


    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?. Mina mirakel.... -90, -92 (ängeln Alexander), -04, -07.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • 9Kärleken6

    God fortsättning på det nya året mina vänner!

    FÖRSTA INLÄGGET 2009 ÄR MITT!!! Skrattande

    Hade en lugn och skön kväll igår med mina föräldrar. Nina sov kvar och My sov i alla fall hela natten men sen oroligt och till och från till kl 9.30. Så jag känner inte så totalt utvilad som jag brukar när Nina sover borta. Men man kan inte få allt.

    Ha en bra dag!  


    .?:*¨¨*:?.Mamma till Nina och My.?:*¨¨*:?.
  • Dodisens mamma

    Vi hade en lugn kväll hemma såg mest framemot våra skaldjursbuffe sen va jag nöjd och ville bara lägga mig vilket jag gjorde vid 23.00 hahah Min man och son hade uppesittarkväll framför våra nya enligt mig på tok för stora TV. Doris sov gott hela natten hon med vaknade inte förrän nio som jag.

  • MariaK
    Dodisens mamma skrev 2009-01-01 14:38:18 följande:
    Vi hade en lugn kväll hemma såg mest framemot våra skaldjursbuffe sen va jag nöjd och ville bara lägga mig vilket jag gjorde vid 23.00 hahah Min man och son hade uppesittarkväll framför våra nya enligt mig på tok för stora TV. Doris sov gott hela natten hon med vaknade inte förrän nio som jag.
    God fortsättning!!!!

    Vi var hos vänner o åt gott o spelade spel o hade det mysigt!!!!!!!

    Dodisens mamma: Hur stor TV har ni då????? Vi väntar på vår 50 tummare........ Kommer nog kännas stor ett atg men man vänjer sig alldeles för snabbt
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Dodisens mamma
    MariaK skrev 2009-01-01 14:48:32 följande:
    God fortsättning!!!!Vi var hos vänner o åt gott o spelade spel o hade det mysigt!!!!!!!Dodisens mamma: Hur stor TV har ni då????? Vi väntar på vår 50 tummare........ Kommer nog kännas stor ett atg men man vänjer sig alldeles för snabbt
    Vi har "bara" en 46 tycker den är ENORM!
    Man vänjer sig nog ja
  • MariaK
    Dodisens mamma skrev 2009-01-01 17:08:09 följande:
    Vi har "bara" en 46 tycker den är ENORM! Man vänjer sig nog ja
    hi hi oj hoppades att ni hade en 60 eller nått
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • 9Kärleken6

    Som sagt helt otroligt vilka tv apparater ni har... Går det bättre program då???

    My bara gråter gråter och gråter. Sover 20 minuter och gråter... Åhhh gör mig galen speciellt när man har en galen 2 åring som inte fattar det där med att vara tyst för att lillasyster ska sova... Grrr Att man sen inte fått sovit riktigt på x antal nätter samt varit ensamstående, känns så, i måååånga dagar. Sambon har jobbar sen annandagen 12 timmars pass varje dag. Ska jobba imorgon med, halvdag dock, och sen lördag 12 timmar. *Suck* Tur vi åker bort på hemlig ort på onsdag och stannar tills fredag...

    måste gå

    tjing


    .?:*¨¨*:?.Mamma till Nina och My.?:*¨¨*:?.
  • MariaK

    kärleken: KLART det gör!!!!!!!!!!! Tycker det ska bli så kul med en stor snygg Tv faktiskt istället för den lilla mega tjocka tv som tar upp halva storarummet !!!!!!

    *Längtar*!!!!!!


    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Mumzzan

    Gott nytt år alla pergopinglor! :)

    Här har vi klarat av födelsedag och nyårsafton.
    Maya sov sig igenom alla raketer som vanligt. Det har hon gjort sen hon föddes. Fattar inte hur.. i natt sköt alla grannarna runt omkring. Hiskeligt liv!

    Hoppas alla får ett riktigt bra år 2009!

    Kramar

  • Simben

    God fortsättning kära vänner och alla goa underbara ungar

    Här var det som vilken annan dag som helst utom att det small utanför hela kvällen och natten som väntat
    Jag jobbade till 17 och sen åt vi tacos och såg på hockey på teven. klockan 23 somnade båda barnen och sen låg jag ihop med en sovandes Agnes och tittade på teve "från skansens nyårsfirande" och sambon var beredd på att ta Maja om hon skulle vakna av raketerna vilket hon oxå gjorde en gång. Så enda skillnade mot en vanlig kväll var raketerna utanför dörren typ

    Kärleken; jobbigt när dom sover så dåligt och vaknar och är ledsna hela tiden...Maja sover så oxå och man undrar ju om dom har ont eller varför dom håller på så?? Är det bara en fas eller vad handlar det om?!

    Idag har jag oxå jobbat hela dagen men från och med nu så vet jag inte alls när jag jobbar nästa gång utan det blir ju om dom behöver extra för att nån är sjuk eller så och då ringer dom så nu kommer det inte bli alls mycket jobb skulle jag tro. Men jag är glad över att inte vara helt borta iallafall för flera av extrapersonalen fick sluta nu den 31 december och inte alls vara kvar som extrapersonal och det fick ju jag...iallafall i nån måndad eller två

    Ha en bra fortsättning på den nya året 2009!!!

    Kram kram

  • MS1979

    Här ligger jag och Per i halsfluss och Per har toppat det med svinkoppor. Vi hade nyår hemma med 16 vuxna och 7 barn vilket var jätte trevligt. Hoppas ni har det bra alla andra.

Svar på tråden Pergopinglor med bebisar