• Majanna

    nån som provat frysa vårtor?

    Ska prova frysa min dotters vårtor. Är det någon som provat och har några bra råd? Hur ont får dem? Läste att det blir som en blåsa på foten, klara de springa runt på dagis dan efter??

    tycker det känns lite läskigt med den där frysgrejen, men läst att det ska vara rätt lätt och gå fort.

  • Svar på tråden nån som provat frysa vårtor?
  • Livets Lycka 08

    Jag har provat den på min son.
    Han hade inga problem med att gå efteråt.
    Men visst han tyckte det var lite otrevlig när man precis la på på fryssprejen...men gick fort o smidigt.
    Rekommenderar den verkligen.

  • JohannaL

    det e bara blaha,, tar bor det för tillfället men det tar aldrig bort rötterna så det kommer tyvärr tillbaka,, bäst e attpilla o fila bort de istället,, kanske lite svårt på en liten dock..

  • hattis

    Jag har gjort det på min son och han tyckte inte att det gjorde ont eller så.han tyckte att det var kallt :)
    Efter andra gången försvann den.

  • darkwell82

    Mina föräldrar lät det göras på mig när jag var yngre.
    Jag minns att det gjorde ganska ont och att vårtorna ofta kom tillbaka ändå. Hade bara gjort det på min son om han var besvärad av vårtorna, och inga andra metoder fungerat.

  • Twilight

    Jag fryste bort vårtor när jag var liten, när de gjorde med frysspray ur en liten flaska gjorde det inte om ont, men när hon gjorde den lite tuffare frysningen med nån stor jävla gasoltub (Såg ut så) gjorde det SVINONT och jag fick femkronorsstora blodblåsor under fötterna

    Vårtorna försvann dock och har aldrig kommit tillbaka


    ♥Familjen♥
  • raffe67

    Hej,

    Kan någon tipsa mig om en mottagning som gör frysning. Vår vårdcentral vägrar och erbjuder  istället en timmes rådgivning om egenvård.

    /Ralf

  • Lindis41

    vi körde frys varianten då inget annat fungerade! Fick göra behandlingen 4 ggr innan det försvann, m en dag va den bara borta!!!

Svar på tråden nån som provat frysa vårtor?