• solros83

    så ledsen efter MF

    är så ledsen efter mitt MF fick det för 1 månad sen vart jag varslad 1 vecka efteråt men jag sökte mig ett nytt jobb och fick det ha jobba där ca i 3 veckor men jag vantrivs så det känns bara änu tyngre allt min sambos bror ska få sitt 2 barn i jul så vad ska jag säga att man bara kunnde vakna upp ur den här mardrömen vi skulle ha barn till maj var så glad trode aldrig att man kunnde känna sig så lycklig sen slets man bara upp från trygga jobbet och vart inte mamma sen efter MF så har jag och min sambo haft diskutiner men han vill ha barn i alla fall folk i omgivningen ähh bara och köra på i gen svärmor med länga diskutioner puh jag börja tappa tålamodet känner mig så sårad så ska vi i väg och träffa hans brorstjej i helgen för första gången efter MmF det känns som att det kommer och va så mycket kännlor laddade
    :0( känner sig väldigt ensam med slitande kännlor i hopp o förtviland när jag inte vet om jag har jobbet kvara nästa år kanske bara till februari

  • Svar på tråden så ledsen efter MF
  • TusseTvå

    Håller med! Livet är inte rättvist.
    Låg själv inne på nyårsafton till nyårsdagen på gynakuten med mitt andra missfall. Min MAN var hemma och firade nyår med sina tre barn. KUL VA!
    Det andra missfallet var ett jätte nederlag! Drömmarna slet hjärtat ur en.

Svar på tråden så ledsen efter MF