• julknäck

    Våra älskade änglar tråd 5

    Tänkte att det var dags att starta en ny tråd.
    Vill att ni ska veta att jag tycker om er så mycket och är så glad att vi fått lära känna varandra. Men det vet ni ju redan. Kram

  • Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5
  • julknäck

    Vi kan också den 21 det blir ju toppen!
    Kul att vi kunde hitta ett datum.

  • Bebbe2007

    Åh Malin.. Förstår att det måste kännas tugnt.. Läste att hon tappat nog mycket ork i samband med lugninflammationen och sedan en stroke efter de.. Hoppas att hon repar sig!
    Många kramar till er min vän!!

    Tänkte att ni kanske kunde ta me er era ikeastolar så alla kan sitta tillsammans (om nu alla vill de...) Vi ska köpa en TrippTrapp men jag vet inte om det blir av innan träffen, isåfall har vi ju en extra stol!! Tror ni att det är möjligt?

    Längtar till vi ses!!

    Kramelikram!!!

  • PandaPrinsessa
    Marlene: Klart vi kan ta med ikeastolen! Inga problem alls! Åh, vad jag längtar! Och så är det en hel månad kvar... *suck*
    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • Tjabo07

    Ni är förresten bjuden på Blingo-party hos mig tisdag 24 mars 18.30. Hoppas ni kan komma!

  • PandaPrinsessa
    Malin: Så trevligt med Blingoparty! Just nu ser almanackan helt tom ut, så jag kan säkert komma. Meddelar hundraprocentigt om ett par veckor när det känns lite närmare. Har just nu fullt fokus på mitt Me&I-party på tisdag. Skrattande
    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • Bebbe2007
    Grattis på namndagen Ella!!

    Ska se efter om jag har möjlighet att åka ner på ditt party Malin.. Men jag hör av mig om de närmare..

    Låter bra att ni kan ta med en stol.. De underlättar ju lite om det faller sig så att alla barnen blir hungriga samtidigt.. Fundersam
  • julknäck

    Hej på er tack för att ni kom i håg Ellas namnsdag. Vi tar med stol det går hur bra som helst, det är så skönt om de vill sitta i stolen man får ju lite lugn o ro när man ska äta då.
    Längtar till tisdag. Noterar blingopartyt och meddelar senare. kram o god natt.

  • PandaPrinsessa

    Så härligt att du ser fram emot Me&I, Sara! Jag hoppas att jag får ihop 10 pers så att jag kan handla mycket. Men det är ju många som verkar upptagna, så vi får se...

    Kram på er!


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • PandaPrinsessa
    Malin: Det är 18:30. Så kul att du vill komma! Jag upptäckte att det var fettisdag, det visste jag inte när jag bokade. Så självklart bjuder jag på semlor. Skrattande

    Hoppas att ni får en trevlig helg, allihopa. I morgon ska jag på pysseldag, och det ska bli såååå kuuuuul!
    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • Tjabo07

    Maarit, är det okej att jag ev tar med mig en kompis på tisdag?

Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 5