• Anonym (nyfiken)

Bästa tjejsexet?

Det finns många trådar här som handlar om det bästa (heterosexuella) sexet man haft. Nu vill jag höra om det bästa tjejsexet! Hoppas på många utförliga svar, från förspel till efterspel :)

• Svar på tråden Bästa tjejsexet?
  • Anonym

jaså.... va ju inte mening att jag skulle visa vem jag va

• Anonym

Åååå va ju inte bra att de blev såhär.... haha

• Anonym (Viktoria)

Hehe, lätt hänt :-P

• Anonym

Ja tydligen.. Trodde jag va anonym, men inte

• Anonym

Ja ja nu när ni vet vem jag e så kan ni ju maila min onbox för den som vill=)

• Anonym

Man fick ju mycke besök nu på sin sida märker jag hahahahahaha

• Anonym (Viktoria)

Haha och jag är en av dem :-P

• Anonym
    Anonym (Viktoria) skrev 2008-12-03 22:00:44 följande:
    Haha och jag är en av dem :-P
    hehe... du va nog bland dom första=)
  • Anonym
    Anonym (Viktoria) skrev 2008-12-03 22:02:09 följande:
    Hehe tror du de?
    japp de trör jag=) Du får maila min inbox annars=)
  • Anonym

Hej alla underbara kvinnor!

Vill bara dela med mig av helgens erfarenheter...
    Jag träffade en kvinna, på en fest. Och vi dansade. Som om vi var en. Och så, helt plötsligt, hamnade vi bakom ett skynke. Och vi flög på varann, och hånglade. Det var fantastiskt. Sen visste vi, var vi hade varann...
    Kvällen flöt på och vi dansade, hånglade och pratade. Sen, efter ett tag försvann hon iväg och kom tillbaka. Hon hade fixat så att vi kom in i spa't.
    Där mina vänner, flög kläderna av. Snacka om HET och intensiv sex. Ink. en bubbelpool. Kan inte beskriva det närmare. Det var helt fantastiskt...

• Anonym (Viktoria)

Anonym skrev 2008-12-04 19:13:43 följande:

Hej alla underbara kvinnor!Vill bara dela med mig av helgens erfarenheter...Jag träffade en kvinna, på en fest. Och vi dansade. Som om vi var en. Och så, helt plötsligt, hamnade vi bakom ett skynke. Och vi flög på varann, och hånglade. Det var fantastiskt. Sen visste vi, var vi hade varann...Kvällen flöt på och vi dansade, hånglade och pratade. Sen, efter ett tag försvann hon iväg och kom tillbaka. Hon hade fixat så att vi kom in i spa't.Där mina vänner, flög kläderna av. Snacka om HET och intensiv sex. Ink. en bubbelpool. Kan inte beskriva det närmare. Det var helt fantastiskt...
    Woooooooooow det lätt hett!! :-P Dreglar av bara tanken.. Visst är sex med tjejer underbart, tjejer?
  • Anonym
    Anonym (Viktoria) skrev 2008-12-04 19:41:20 följande:
    Anonym skrev 2008-12-04 19:13:43 följande: Woooooooooow det lätt hett!! :-P Dreglar av bara tanken.. Visst är sex med tjejer underbart, tjejer?
    Ja ddet var RIKTIGT hett. Nästan så jag inte tror på't i efterhand... Synd att det bara varade i en halvtimme eller så...
  • Anonym

Folks blickar efteråt när vi kom upp till festen med blött hår var oxå oslagbart ;D.

• Anonym (Viktoria)

Anonym skrev 2008-12-04 19:54:05 följande:

Folks blickar efteråt när vi kom upp till festen med blött hår var oxå oslagbart ;D.
    Oh. Nu längtar jag efter min kktjej..
  • Anonym (Nyfiken)

Jag vill höra mer.. Själv har jag inga erfarenheter av tjejsex, bara fantasier.

• Fizzle

Saknar mitt ex som bara tusan när man läser lite i denna tråden ;) Visst är sex med en tjej toppen, men det är ännu bättre när det är med ens flickvän ;)
    Det blir inte bättre än så ;)

• Anonym (Viktoria)

Fizzle skrev 2008-12-05 18:42:23 följande:

Saknar mitt ex som bara tusan när man läser lite i denna tråden ;) Visst är sex med en tjej toppen, men det är ännu bättre när det är med ens flickvän ;) Det blir inte bättre än så ;)
    Det tror jag med, men jag är bisexuell men gillar bara sexet, kan inte bli kär i en tjej.. Tror jag. Jag och min kktjej är nästan som ett par, iaf när vi träffas Kanske därför vårat sex är så bra..
Svar på tråden Bästa tjejsexet?