• cirkuspuman

    Februari mammor 2006 tråd nr 12

    Här träffas vi föräldrar till barn som är födda i februari 2006

    Vi är ett glatt gäng som hänger här och välkomnar gärna nya ansikten

    Tidigare tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-265/m35650727.html

    ~~ Födelsedagslista ~~

    JANUARI

    * 25/1- 06 Nelly född: 15:05 (mamma michiara)

    *31/1-06 Ion född 22.03 ( mamma vichy)

    FEBRUARI

    * 3/2 -06 Alice född kl.09.50 (mamma Mrs V)
    * 3/2 -06 Emil född kl 20:21 (mamma osd77)

    * 4/2 -06 Noel 20.27 (mamma cirkuspuman)

    * 6/2 Noah född kl 22:34 (mamma kidA)

    * 7/2 Jacob född 14:20 (mamma Lisa1977)

    * 10/2 -06 Tuwa född kl. 09:59 (mamma kate79)
    * 10/2-06 Nicole född kl 12:28 (mamma Zockervadd)

    * 14/2-06 Sanna född kl. 21.52 (mamma sanbe)

    * 15/2 -06 Lucas född 17:17 (mamma DDB)

    * 19/2 -06 Wilma född 04.16 (mamma Wilmisen)

    * 20/2 -06 Selma född kl.16.14 (mamma Selmas)
    * 20/2 -06 Théa född kl. 21.39 (mamma MissJo)

    * 21/2- 06 Maja född kl 11.25 (mamma skruttmamman)

    * 23/2- 06 Noel född kl. 14:54 (mamma vindy)

    * 25/2 -06 Tilde född kl. 09:13 (mamma JennyW)
    mammanmia.blogg.se ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Februari mammor 2006 tråd nr 12
  • Wilmisen

    Vindy: Tråkigt med feber...
    Wilma älskar också sin plastsax. Vad fick han i det stora paketet?


    (¯`°?.¸ ♥ Wilma 060219 och Alice 080704 ♥ ¸.?°´¯)
  • vindy

    wilmisen: Han fick duplolego. Vi frågade han för två veckor sedan vad han önskar sig när han fyller 3, då svarade han Lego så jag kan bygga. Han fick ett par Convers skor med. Våra vänner var i Las vegas över jul och nyår. Bad dem köpa dem då det är mkt billigare där. Fast dem la han inte så stor uppmärksamhet på då han blev jätteglad över Legot, så nu har vi byggt med lego här efter middagen och sedan somnade han på soffan.

  • kate79

    Grattis Tilde 3 år. Som blir sist ut i tråden att fylla 3. Idag är jag ledig och det blir en vända till VC då Wilhelms öron rann imorse, inte konstigt att han varit hängig men han har inte sagt något om att han haft ont.


    Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • kate79

    Mitt fl var konstigt innan, förstod inte var man hittade knappen för att sätta dit en ros och min text blev konstig den också. Provat igen

    Grattis Tilde


    Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • Wilmisen
     Stort grattis till Tilde!
    (¯`°?.¸ ♥ Wilma 060219 och Alice 080704 ♥ ¸.?°´¯)
  • osd77
    Grattis Tilde!
    Ja, då har alla barn fyllt år... nästa år blir dem 4!!!

    Emil kom hem och var svullen på halsen igår, trodde han höll på att bli sjuk igen men fick veta idag när jag lämnade honom att han hade blivit sparkad av en annan pojke på halsen... dem hade glömt att berätta det för mig Skrikandes Jag är så less på att Emil minst en gång i veckan kommer hem med blessyrer, han ramlat och slagit sig utan att någon fröken har sett hur det har gått till, han har blivit biten, riven och sparkad vid ett flertal tillfällen. Idag fick jag nog och ringde till rektorn, tror att det hjälper föga med någonting måste jag ju försöka med.
    Emil 060203 & Pyret bf 090317
  • kate79
    osd77 skrev 2009-02-25 17:42:08 följande:
    Grattis Tilde! Ja, då har alla barn fyllt år... nästa år blir dem 4!!!Emil kom hem och var svullen på halsen igår, trodde han höll på att bli sjuk igen men fick veta idag när jag lämnade honom att han hade blivit sparkad av en annan pojke på halsen... dem hade glömt att berätta det för mig Jag är så less på att Emil minst en gång i veckan kommer hem med blessyrer, han ramlat och slagit sig utan att någon fröken har sett hur det har gått till, han har blivit biten, riven och sparkad vid ett flertal tillfällen. Idag fick jag nog och ringde till rektorn, tror att det hjälper föga med någonting måste jag ju försöka med.
    Sånt är jättejobbigt.

    Wilhelm hade ett stort bitmärke på ryggen en gång och ingen hade sagt något och det tyckte jag var jättejobbigt.
    Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • JennyW

    TACK för alla grattis!! Åh, så vemodigt det känns att säga att Tilde nu är 3... Min lilla gumma!

    Vi har haft full rulle idag. Mina bröders mamma som var här i Umeå på besök var med om en otäck bilolycka och ligger nu på lassa. Hon och mina storebröder bor i S-holm. Men idag så kom mina bröder uppkörande till Umeå för att besöka henne på lassa och då blev det ju så att de skulle komma hit och fira Tilde. Jag har bjudit dem på middag och sen tårta.

    Stressigt, känns som livet går i 300% för mig just nu. Allt är stressigt... Vill bara sitta hemma och mysa med barnen och spela spel men vi har fullt upp med att bara jobba, hämta, skjutsa till träningar, hålla efter i huset mm mm.....

    I helgen kommer dessutom pojken som vi är kontaktfamilj till. Jacob ska spela massa matcher och vi får besök på lördag. En familj med en massa barn som ska springa runt här och röja.

    Nä, gud vad jag låter jobbig men ibland är det bara för mycket!

    osd- sånt där skulle jag bli jättearg över! Dåligt av personalen att inte se något!!

  • kate79

    Du zockervadd?


    Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
Svar på tråden Februari mammor 2006 tråd nr 12