• Mullvaden

    Ny damklubbstråd!!!

    Då träffas vi här i fortsättningen...

  • Svar på tråden Ny damklubbstråd!!!
  • Mullvaden

    Tackar oxå!!! Har, peppar, peppar, än så länge klarat oss från influensan. En hostig Lillebror, men annars OK på sjukfronten. Var på Wallmans i Köpenhamn med jobbet i helgen. Kul att komma iväg men jag saknade kidsen. Typiskt, när man äntligen kommer iväg en helg... Hur är det med er andra?

    Kram

  • BAndersson

    Hej tjejer
    har fått tid för koloskopi och biopsi 19 feb ......super nervös ...lillpojken va febrig och super hostig hela veckan men e bättre idag

    fannn va jag e rädd

    krammmmmmmmm

  • Mullvaden

    Förstår att det känns pestigt, BA. Håller tummarna för att det går bra den 19:e!!!

  • BAndersson

    Tack gumman !
    hur mår ni andra ?! hur går det för mimmimarlin och hennes förkylning och vår favourit sommarlek? det e så tyst här
    krammmmmmmmm

  • sommarlek

    Hej vänner! Förlåt för min frånvaro! Är hemma idag med feber, men är på bättringsvägen så förhoppningsvis är jag snart på benen! Hoppas ni har det bra förutom alla sjukdomar (SNART är det vår).

    BA - Jag förstår att du är skiträdd. Be att få en massa droger så slumrar du sött under tiden. Det kommer att gå bra ska du se.

    Saknar er!!!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

  • Mullvaden

    Saknar er oxå!!! Har leasat ut kidsen till mormor & morfar. Hostar och käkar penicillin. Imorgon har mannen och jag en dag på tu man hand. Detta tänker vi fira med att titta på toastolar. Man har verkligen konstiga prioriteringar nu för tiden.

    Hoppas vi ses snart! Hur gick det för Lilleman hos doktorn, BA? Håller tummarna för dig den 19:e!!!

    Trevlig helgt & kram!!!

  • Mimmimarlin

    ja och vi har också lämmnat H, det ska firas med att städa vinden.

    Huset blev vårt, så flyttlasset går i slutet av April.

    Krya på dig sommarlek, var glad om du blir frisk efter en dag, vi har legat över en vecka.

    Lycka till Ba ska tänka på dig.

    KrAm och trevlig Helg!

  • BAndersson

    Happy valentine my friends (K)

    Dante mår super bra ! har gått upp nästan 2 kilo och 4 cm i längden så att läkare var super nöjd han hostar mindre och har inte så besvär (ta i träd...)
    Min magen är superrrrrrrrrrrrrr besvärligt., ont illamående har jag nästan helatiden så vi får se vad de säger på torsdag . Jätte jobbigt dag med TVÅ jobbiga undersökningar men det e måste hoppas att allt beror på stress och blir bra med lätt medicinering
    puss o kram till er

    ps Grattisssssssssss mimmimarlin för huset och min älskade sommarlek hoppas du blir bättre snart och kära mullvaden ni kan väl efter toatittande avslutar dagen med en romantisk middag på en romantisk resturang ?

    vi sessssssss

  • sommarlek

    Grattis till huset Mimmimarlin ! Vad roligt! vat det det radhuset i Bjärred?

    Hoppas ni hittade en tvåsittsig romantisk toastol Mullvarden !

    BA - det är inte mänskligt med dessa undersökningar, jag förstår att det skrämmer dig!

    Kram på alla hjärtans dag!!

  • BAndersson

    Hej tjejer nu ä dags för mig för både kolo och gastro som ska köra samma dag idag. Mina besvär är otroligt mycket nu så jag är super rädd för svaret. Har fruktansvart ont i samma område (höger sidan uppe) och där känns öm och vågar inte ens röra den. Har fruktansvärt diarre och har tappat mer än 2 kilo under 10 dagar. Kan inte sova på nätterna pga smärta både i magsäck och magen. väldigt trött och yrsel.......... har dessutom ont i lederna. Hålla tummarna för en snäll diagnos för mig idag

  • Mullvaden

    Har tänkt på dig idag, BA!!! Hur har det gått? Hör av dig när du kan! Kramar!!!

    GRATTIS till huset, mimmimarlin! Så himla superkul!!!

    Hittade tyvärr ingen dubbelsitsig toa, MEN visste ni att det finns dasslock som inte smäller?!?!? Visst är det FANTASTISKT!!!!!!!!!

  • BAndersson

    Hej tjejer det var ett tag sedan när jag hade inlägg här. Som jag berättade innan jag har haft väldigt besvär med magen och buken framför allt och jag har gjort undersökningar som gastro och kolo som var VÄLDIGT obehagliga . mina tarmer ser väldigt fina ut men jag har en bråck på magsäcken tyvärr. MEN HÖR NI DETTA!
    jag har varit i akuten 2 gånger innan jag har gjort mina undersökningar och både två gånger efter när jag lämnade urinprov ser de i min urin både blod och vita blodkroppar som visade bakteriellt infektion. men tyvärr de har inte tagit den allvar och jag fick ingen behandling för min enkla urinvägsinfektion som då hade jag och alla fukoserade på mina tarmer. Så att för tredje gången som jag var på akuten med jätte smärta i buken som strålade på ryggen sa de att jag har fått njubäckinflammation och det betryder att min höger njur är infekterades och detta beror på att jag har inte fått någon behandling för minurinvägsinfektion som jag hade för 2 månader sedan. jag blev inlagd i sjukhuset med massa antibiotikar och dropp och hade med mig starka tableter hemma som jag använt 10 dagar men tyvärr infektioner har utvecklat så passlång att nu kom tillbaka efter 3 dagar som mina tableter har tagit slut så jag har varit inlagd igen med inträvenos antibutik och massa starka penicillin tableter som jag har med mig nu hemma. så vi får se hur det går om två veckor om jag blir av med infektionen eller ska vi gå vidare med annat behandling. känner mig trött, svag och mest av allt irriterad av sjukvården. Jag har pöengterat flera gånger varför har jag både blod och infektion i min urin men jag fick inte vettig svar....

Svar på tråden Ny damklubbstråd!!!