Alltstå nån med erfarenhet (lesbo)
Jag håller på att bli galen - av vad vet jag inte - ovisshet, känslor kanske. Detta gäller mej o en arbetskollega (qvinna) båda med man o barn o inga smågirls längre. Jag själv har ingen (nada, noll) erfarenhet av tjej-tjej grejer om man säger så. Sen augusti har vi dock alltmer sökt kontakt, sms:at mycket o träffats x 2. På jobbet är vi kollegor då andra är med men blickar o känslan säger att det finns nåt mer. Hon är väldigt blyg, jag är inte det normalt men inom detta känns det som om jag inte känner mej själv. Dock är det jag som jämt skriver först åt henne, men svar kommer inom några minuter. Vi ska ses mera. Senast vi sågs gav hon mej en kindpuss då vi skildes åt. Det fungerar perfekt mellan oss, pratar o skrattar o har kul helt enkelt. Men det känns som om jag skulle vilja prova nåt mera (eller kanske inte?), bara måste få träffa henne snart, kan liksom inte njuta av mitt familjeliv just nu alls. Hon ger blickar, jag ger, rör vid varann, kramar om varann. HUR ska man veta att det är enbart vänskap eller om det är nåt mer och ännu viktigare HUR ska man våga ta ett steg o testa OM det är nåt mer eller ej??? Ex jag gör ju bort mej totalt om jag ex kramar om henne för mycket eller nåt...smeker henne över kinden eller dyl. Jag tror hon är alldeles för blyg för att VÅGA ta ett steg. Små presenter har vi också gett varann... jag håller på att bli tokig... kan nån som varit i samma sits berätta nåt....???