• Eisa

Minns du mycket av din barndom? (upp till 10 år)

Jag minns massor, men blev så förvånad när jag pratade med en killkompis som inte har några minnen före tonåren

Fan, jag kommer delvis till och med ihåg vilka tider vi hade lektion och rast i första klass. Och vad vi åt för mat, och vilka datum alla fyllde år, och vad vi gjorde i slöjden osv osv.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Minns du mycket av din barndom? (upp till 10 år)
  • Burberry

Nej, jag minns inte mycket från min barndom, varken positiva eller negativa händelser. Jag tror det har att göra med att jag alltid levt väldigt mycket i nuet, jag är inte den som ältar saker.

• Mandarina

Om man har bilder/fotografier från när man var liten så kan man plocka fram minnen genom att titta på dem

• Marma

nej, kommer inte ihåg mycket före 9 års ålder typ, efter det jättemycket. till o med min gamla dagmamma vet mer än mig...:P

• Teskedsmamman

Mitt första minne är från ca 9 mån ålder... jag har förklarat köket för min mamma i den lägenhet som vi bodde i då, vi flyttade därfrån när jag var ca 1 år... vi har letat oss svettiga efter foto på detta kök, men det finns inte så den biten har vi uteslutit... dessutom så har jag ett rörligt minne, alltså inte bara bilder utan jag ser min mamma fixa mat till mig och mata mig och det var en ovanlig utformning och färgsättning i köket så det var inte vilket kök som helst.

I övrigt har jag massa minnen uppåt i åldrarna...

Fick 3 killar på 3½ år ☆ tesked.blogspot.com/virkaholic.blogspot.com/
  • EllieMay

ja tyvärr

Ess, bench, sei a mensch! Ät, be och betee dig som folk!
  • paloma84

Jag minns hur mycket som helst, allt.. känslan, lukten, rädslorna, glädjen.. Allt! Min Sambo, han har f*n inga Minnen alls... Fattar inte? Hur kan man inte minnas?

• Meriall

Jag minns inget före 6 års ålder men minns ganska mycket (inte så mkt som du) mellan 6-10 år. Typ lärarna i skolan, kanske 2/3 av klassen i lågstadiet. När jag lärde mig att simma. Någon gång det var extra god mat i skolan etc

Svar på tråden Minns du mycket av din barndom? (upp till 10 år)