• Airlee

Ska pierca min katt

Min katt ser så tråkig ut! Inte hennes fel att hon är en vanlig jäkla bondkatt men jag är så avundsjuk på mina kompisar som har raskatter med fin päls och fluffiga svansar. Så jag tänkte göra henne lite vackrare och göra hål i hennes öron, och sätta dit ett par små diamanter eller något. Eller är det snyggare med ringar?

Någon som har blingat sin katt/hund eller annat djur? Jag har hört att en del veterinärer gör det med pistol men det är säkert dyrt, kan man göra det hemma själv med is och nål?

Förvirrad som ni märker. Tacksam för råd!

• Svar på tråden Ska pierca min katt
  • Airlee

TessanSessan skrev 2009-01-15 22:35:32 följande:

Svar på #22Ja, du måste tänka genom ditt beslut ordentligt så du inte förmedlar fel budskap med katten.
    Ahh nu förstår jag hur du menar. Nej, jag vill absolut inte använda min katt till att göra något politiskt statement, sånt är det värsta jag vet. Folk som skickar sina söner till dagis med rosa strumpor och gud vet allt. Man undrar var det här samhället är på väg, egentligen!
  • tii

Jag piercade mina marsvin i börstvårtorna.

• tii

tii skrev 2009-01-15 22:40:17 följande:

Kanske vore nåt, menar jag.
  • TessanSessan

Ja, du måste känna att det är rätt för hennes personlighet med! Om hon är ett litet vilddjur är det ju helt rätt att göra henne till lejon!

• Airlee

Ursäkta, men det där är ganska vulgärt i mina ögon. Vill du att de ska växa upp och bli strippor?!
  • tii

Airlee skrev 2009-01-15 22:42:23 följande:

Ursäkta, men det där är ganska vulgärt i mina ögon. Vill du att de ska växa upp och bli strippor?!
    Ja, lite kul måste dom väl få ha? Det är det närmsta snusk dom kommer. Man måste ju prioritera.
  • RaraBarn

Nej men vänta nu...hörde talas om ett tv-program häromkvällen där de opererat in muttrar o grejor för att kunna skruva fast tuppkammen på skallen...en annan hade opererat in en ring i pungen för att kunna dra lite...låter som lite avancerat...aldrig testat i djurvärlden...

Ring kanal 5 så får du säkert hela kalaset betalt oxå!!!

• EXPOSED

Jag tror på branding ist för piercing.

">

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Airlee

tii skrev 2009-01-15 22:43:53 följande:

Airlee skrev 2009-01-15 22:42:23 följande:
    Ja, lite kul måste dom väl få ha? Det är det närmsta snusk dom kommer. Man måste ju prioritera.
    Jaja, hoppas du vet vad du gör bara. Har hört att sånt där kan vara en inkörsport till droger och kriminalitet och ännu värre saker!
  • tii

Airlee skrev 2009-01-15 22:47:00 följande:

tii skrev 2009-01-15 22:43:53 följande:
    Jaja, hoppas du vet vad du gör bara. Har hört att sånt där kan vara en inkörsport till droger och kriminalitet och ännu värre saker!
    Ja, jag har läget under kontroll. Annars vet dom vad som väntar.
  • Airlee

RaraBarn skrev 2009-01-15 22:46:18 följande:

Ring kanal 5 så får du säkert hela kalaset betalt oxå!!!
    Alltså jag tänkte be soc betala... men jag kan ju ha det som reservplan om de säger nej.
  • Karlsson

Börja lite försiktigt med att måla klorna i olika färger, se hur det känns för både dig och katten. Även morrhåren kan du snitsa till med hjälp av en sån tång man våfflar håret med.

Sen kan hon vara redo för nästa steg, piercing och tatueringar osv.
    Sen såg jag även programmet här om kvällen som handlade om kroppsutsmyckning. Där hängde de även upp sig med hjälp av köttkrokar i bara huden så de svävade ovan marken.Det var tydligen en väldigt befriande känsla trots smärtan, somliga fick tom orgasmer vid denna hängning....

Tycker du ska testa det med katten som the final step Snacka om respekt hon får i kattvärlden då!!!!

• paTrust

haha!!! min katt skickade jag på byns slagskämpe!! blev en rejäl catfight med några fina ärr som prydnad. en ärrad katt är en tuff katt!!! funderar nu på att tatuera nosen på henne, typ tribal..eller är det lite ute?

• varg

Vad är det för kul med detta? Sjuka i huvudet ! Måste svara för det här existerar och är straffbart inom djurplågeri.

Svar på tråden Ska pierca min katt